• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הודפס ספר התניא במתחם האימונים של מכבי חיפה

הפעילות במגרשי הספורט מניבה תוצאות, ולאחרונה נקבעה עוד נקודה בה יש יהודים והודפס ספר התניא • מתחם האימונים אירח את חסידי חב"ד ומכונת הדפסה שפלטה את דפי התניא • במקום נערך שיעור בדפים הטריים
הודפס ספר התניא במתחם האימונים של מכבי חיפה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ליבם של יהודים ער לתורה ולמצוות, ומצפה לגאולה השלימה. גם שחקני מכבי חיפה זוכים לביקורים של אנשי חב"ד, לקיים מצות תפילין, לשמוע דברי תורה ולהתחזק. באופן פלאי, הם גם רואים קשר ישיר בין התחזקות בתורה ומצוות לבין הצלחה במשחקי הכדורגל.

בשלהי חודש אלול, נערכה הדפסת תניא במתחם האימונים של הקבוצה. היה זה ביוזמתו של הרב גרשון פריד שידיו רב לו בהפצת יהדות ומשיח בין קבוצות הספורט בצפון ובגליל ואף במרכז ופועל בתחום מזה עשרות שנים בעידודו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

במעמד השתתפו השלוחים הרב שלומי קופצ'יק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת נאות פרס בחיפה, והרב עמי פייקובסקי הפועל אף הוא בקרב שחקני הכדורגל. הרב שלומי הסביר בטוב טעם את ענינה של הדפסת התניא, ההופכת את מקום ההדפסה עצמו לגנרטור של הפצת חסידות.

לאחר מכן למדו השחקנים יחד עם הרב שלומי את פרק ל"ב בתניא מתוך הגליונות הטריים. פרק ל"ב מהווה את ה'לב' של התניא והוא עוסק באהבת ישראל אמיתית ובלתי מותנית בין כל יהודי. הרב שלומי חתם בתקיעת שופר שהדהדה במועדון וחדרה אל ליבם של השחקנים והצוות שחלקם עצמו עיניים בהתרגשות.

הרב עמי פייקובסקי חילק לשחקנים ולמאמן ברק בכר, קופסת שי מהודרת לקראת חגי תשרי, והם מצידם ביקשו להתברך ולזכות בהצלחה במשחקים הקרובים.

הרבי שליט"א מלך המשיח בהתרת נדרים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...