• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מצוות בני נח? עכשיו בכף היד, נגיש מאי פעם

ככה מחוללים מהפכה: שינוי פנימי ועמוק שהופך לנחלתם של מאות אלפי אנשים מסביב לעולם ומטמיע טוב וחסד בעולם - 7 מצוות בני נח • ועכשיו - אפליקציה חדשנית שמאפשרת לכל אדם דובר ספרדית לגלות על 7 מצוות בני נח, להאזין ולצפות במגוון שיעורים בנושא ואפילו להתפלל ולקרוא תהילים
מצוות בני נח? עכשיו בכף היד, נגיש מאי פעם
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"בני נח". כך נקראת אפליקציה חדשה וחדשנית שהושקה על ידי הרב טובי'ה סערבער, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בלה פלאטה, ארגנטינה.
מטרת האפליקציה היא להגיש ולהנגיש מידע וטקסטים שימושיים עבור כל אדם שאינו יהודי ומעוניין לשמוע ולשמור את 'שבע מצוות בני נח'. היא כוללת תפילות מיועדות לבני נח, שיעורים במגוון נושאים, תרגום וביאור של 'שער היחוד והאמונה' מתוך ספר התניא - השייך לכל אדם, תרגום וביאור של ספר התהילים, שאלות ותשובות, שיעורי חסידות מותאמים, והכל בספרדית.
'שבע מצוות בני-נח' הן 7 חוקים מוסריים בסיסיים עליהן נצטוו - בתורת ישראל ע"י משה רבינו - כל בני האדם מכל הדתות ובכל התקופות. ציווים אלו מקיפים את מערכות החיים ומטמיעים ערכים ודפוסי-חשיבה שמשנים את העולם מבפנים. הם מחנכים לכבוד הא-ל, כבוד האדם, כבוד המשפחה וכבוד בעלי החיים ובכך מסייעים לאדם - באשר הוא אדם - לבצע את תפקידו ושליחותו האישית והופכים את העולם למקום טוב ואנושי יותר.
שבע המצוות הן: כבוד האדם - איסור רצח. כבוד הא-ל - איסור 'ברכת' (קללת) השם. אמונה בא-ל אחד - איסור עבודה זרה. כיבוד רכוש הזולת - איסור גזל. כבוד מוסד המשפחה - איסור גילוי עריות. כבוד בעלי חיים - איסור אכילת חלק מבעל חיים בעודו חי. הקמת מערכות משפט.
הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח, מעורר לקרוא לכל אדם לאמץ את שבע מצוות אלו כערכי היסוד לקיום אנושות בריאה וצודקת, שתאפשר רבגוניות ותרבויות שונות המתאחדת סביב אמונה בבורא העולם.
בשנות ה-80 הצהיר וקרא הקונגרס האמריקני, - בראשו נשיא ארצות הברית דאז, מר רונלד רייגן - לכל אזרחי ארצות הברית להתאחד סביב קיום שבע מצוות בני נח, בעקבותיו הצהירו גם שני בתי הנבחרים, הקונגרס והסנאט, על מקומם וחשיבותם של שבע המצוות.
ואכן, הצהרות ופעולות אלו ברחבי ארצות הברית והעולם הביאו מליוני אזרחים להשתתף במבצעים השונים במהלכם קיבלו על עצמם לקיים את שבע המצוות ולהכין את העולם לקראת עידן חדש בו לא יהיו מלחמות, רעב, קנאה ותחרות - זהו עידן הגאולה.
פעולות אלה הן חוליה נוספת מפעולותיו של מלך המשיח להכנת העולם לקראת הגאולה. האפליקציה המדוברת מהווה נדבך נוסף ופריצת דרך משמעותית המצטרפת לפעולות שנפעלו בנושא בעשרות השנים האחרונות.

איך עלתה הפועל גליל עליון לליגת העל?

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...