• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

תמונת היום: מיצגים לתהלוכת ל"ג בעומר

גולש אתר הגאולה שלח למערכת תמונה בה ניתן לראות את המיצגים שיככבו בתהלוכת ל"ג בעומר בשיכון בבני-ברק. מימין- הרב חנניה קורקוס, רב השיכון. לצדו הרב יוסף אדרעי. בזמן ההיערכות שיא לתהלוכות ל"ג בעומר, יש להדגיש ולציין שוב את המעלה והחשיבות אותה מייחס הרבי שליט"א מלך המשיח לתהלוכות:
תמונת היום: מיצגים לתהלוכת ל"ג בעומר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

גולש אתר הגאולה שלח למערכת תמונה בה ניתן לראות את המיצגים שיככבו בתהלוכת ל"ג בעומר בשיכון בבני-ברק. מימין- הרב חנניה קורקוס, רב השיכון. לצדו הרב יוסף אדרעי. 

בשנת תש"ל, לראשונה הוצגו פלטפורמות יהדות שנסעו על גבי משאיות אל מול כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. מאז, מנהג זה מתפשט לתהלוכות בכל רחבי העולם.  

בזמן ההיערכות שיא לתהלוכות ל"ג בעומר, יש להדגיש ולציין שוב את המעלה והחשיבות אותה מייחס הרבי שליט"א מלך המשיח לתהלוכות:

ילכו עם הילדים לקבל פני משיח צדקנו ורשב"י בתוכם ובראשם

בשבת קודש פרשת אמור תש"מ בערב ל"ג בעומר, ההתוועדות הוקדשה כמעט כליל ליום ההילולא ל"ג בעומר ולרשב"י. בשיחות אלה הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר גם על התהלוכות העתידות להתקיים למחרת, וביקש כי במהלך התהלוכה ידאגו לקיים עם הילדים את שלושת הקווים שעליהם העולם עומד: תורה, תפילה וצדקה. כמו כן הורה לעמוד בקשר עם הילדים גם לאחר התהלוכה.

בנוסף, הציע לפרסם ספר תמונות מהתהלוכות ברחבי העולם, שיכלול גם התרשמויות וסיפורים ויודפס בכל הלשונות שבהם מדברים ילדי ישראל: לשון הקודש, אנגלית, רוסית, פרסית ושאר הלשונות.

את השיחה סיים הרבי שליט"א מלך המשיח בבקשה "שכל אחד יעלה רעיונות, הצעות וסברות - והעיקר (בנוגע לתהלוכות) שיקויים מיניה ומיניה יתקלס עילאה - שיהיה קידוש השם, קידוש עם ישראל וקידוש התורה, וילכו עם הילדים לקבל פני משיח צדקנו ורשב"י בתוכם ובראשם".

הרבי שליט"א מלך המשיח אף אמר דברים נפלאים במהותם בחשיבות ההתעסקות בתהלוכות באומרו:

"כל אחד יש לו ענייני משאלת לבבו, פרטיים וכלליים - על כך אומרים לו: בזכות התעסקות עם הילדים יתן לך ה' כל רצונותיך".

בהמשך הוסיף:

"כ"ק מו"ח אדמו"ר מסר נפשו וחינך כל אחד שבד' אמותיו יעסקו בפועל ממש, לא יחפשו כבוד וכו'.. אלה שפעלו עד עתה בפועל ממש עם ילדים, ובפרט בפעולות להשתתפותם של בנים ובנות בתהלוכה לכבוד שמחת רשב"י - יוסיף בכך שהדבר יתנהל ביתר הצלחה".

 

שיפוצים ב770 הגבאים מתחשבים בקהל!!

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...