• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שיפוצים ב770 הגבאים מתחשבים בקהל!!

לאחרונה החלו לעשות שיפוצים נרחבים בבית רבינו שבבבל בית משיח 770. כשבשבוע החולף תיקנו חלק מהתקרה שהייתה שבורה, החליפו את הבד הפנימי של הארון קודש בבד חדש וכן התקינו נברשת יפיפייה. וארון לאחסון ספרים ליד המסך בלובי.
שיפוצים ב770 הגבאים מתחשבים בקהל!!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחרונה החלו לעשות שיפוצים נרחבים בבית רבינו שבבבל בית משיח 770. כשבשבוע החולף תיקנו חלק מהתקרה שהייתה שבורה, החליפו את הבד הפנימי של הארון קודש בבד חדש וכן התקינו נברשת יפיפייה.
אמש, המשיכו במגמת השיפוצים כשהתקינו ארון חדש ויפה המיועד לאחסון ספרים, מסביב לווידאו הנמצא בלובי הכניסה ל-770 ובו מוקרן במשך כל שעות היממה מראות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח. וכן ציפו מחדש את בימת קריאת התורה בשכבה מבריקה לאחר שנוקתה היטב.

לראשונה אחרי שנים רבות, השתנתה המגמה. מאז השיפוצים בבית חיינו לפני עשרות שנים, אחרי הנחת האבן פינה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, ופירסום קונטרס "בית רבינו שבבל", היתה מגמת הגבאים לא לאפשר להניח אפילו לרגע ספר או טלית, וכל הלוקרים ב"מרכז גוטניק", כמו ארונות המתלים בכניסה, נבנו באופן שאי אפשר להניח עלים מאומה, כדי לחסוך עבודה מהגבאים לסדר את מה שנשכח.

מקווים שזו מגמה חדשה לטובת רוב רובם של המתפללים חסרי הלוקרים, שלראשונה יהיה ניתן להניח חפץ או סידור לרגע בלובי בעת לבישת המעיל או יציאה לבית הכבוד (כך במשנה). דבר מאד חיוני בימי תשרי בזמנים שממהרים, ואי אפשר בשום אופן להיכנס ולהניח משהו ב770 מהלחץ, ואי אפשר לטלטל החוצה, ואין מישהו שאתה מכיר שנמצא לידך שתוכל לבקש ממנו לאחוז לך משהו עד שתחזור, וכולם ממהרים, וגם "במרכז" יש תור... בתודה למי מהגבאים שחשב על השינוי וביצע בפועל.

בתודה על העבר ובקשה על העתיד - פתיחת עוד כמה עמדות במרכז, בבקשה...


לפניכם מוגשת גלריה מהשיפוצים:

מימין המדפים בארונות התליה הישנים באופן שהכל מתחלק למטה. (אז למה יש מדף?!) מלפנים, הארון החדש
מימין המדפים בארונות התליה הישנים באופן שהכל מתחלק למטה. (אז למה יש מדף?!) מלפנים, הארון החדש

לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י!

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...