• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י!

ביום חמישי הקרוב, מליוני יהודים ברחבי העולם יצאו לרחובה של עיר במפגן יהדות ענק לכבוד רשב"י. בתהלוכות ל"ג בעומר הדגש הינו דווקא על-ילדי ישראל, חיילי צבאות ה', עמם חוגג רשב"י בכבודו ובעצמו. לאורך שנים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח משתתף בעצמו בתהלוכה ומעודד יהודים רבים ככל האפשר שיטלו גם הם חלק בפעולה יקרה זו. בימים אלו ישנה היערכות שיא של שלוחים מכל קצוות תבל לקיום התהלוכות ענק בסימן 'ופרצת' של שנת 'הקהל', שאף יהודי (ואף ילד יהודי) לא יפספס את האפשרות להשתתף בתהלוכה.
לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י! לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י! לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מדוע חוגגים את יומו של רשב"י?

ביום חמישי הקרוב, מליוני יהודים ברחבי העולם יצאו לרחובה של עיר במפגן יהדות ענק לכבוד רשב"י. בתהלוכות ל"ג בעומר הדגש הינו דווקא על-ילדי ישראל, חיילי צבאות ה', עמם חוגג רשב"י בכבודו ובעצמו. לאורך שנים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח משתתף בעצמו בתהלוכה ומעודד יהודים רבים ככל האפשר שיטלו גם הם חלק בפעולה יקרה זו. 

בדורו של רשב"י היו מאות תנאים, ענקי-רוח, שלאורם אנו הולכים ומימם אנו שותים. מדוע דווקא את יומו של רשב"י כולנו חוגגים? משום שהעניין של רשב"י הינו הגאולה האמיתית והשלימה. ביום ל"ג בעומר הושלמה עבודתו של רשב"י בגילוי פנימיות התורה וסודותיה בעולם הזה הגשמי. אמנם בדורו היה זה שייך רק ליחידי סגולה, עד שהגיע דור האר"י החי שאמר שמצווה לפרסם זו החכמה.

בדורנו זה, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, הושלמה הפצת המעיינות חוצה בצורה הכי מושלמת כך שפנימיות התורה הינה נגישה לכל יהודי (אפילו כזה שאינו שומר תורה ומצוות לעת עתה) בכל אתר ואתר. 

מכיוון שרשב"י מבטא את הגאולה האמיתית והשלימה, כל ישראל חוגגים את ל"ג בעומר. מדגיש הרבי שליט"א מלך המשיח שרשב"י חוגג דווקא עם הילדים ועל כל אחד ואחת להצטרף לתהלוכה כזו לכבודו של התנא האלקי.

רשב"י נמצא דווקא עם הילדים

בהתבטאויות יוצאות דופן מזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח שלא לפספס את התהלוכה:

"בהמשך להמוזכר לעיל אודות ל"ג בעומר - הרי לדאבוננו, ישנם כאלו שלא ניצלו את ל"ג בעומר באופן המתאים - לשמוח בשמחתו של רשב"י כדבעי וכו'. אמנם בודאי רצה כל אחד ואחת מישראל להשתתף במשחתו של רשב"י, אבל ישנם כאלו שמסיבות שונות ומשונות לא יצא הדבר אל הפועל, ואולי "סיבות" אלו אינם "שונות ומשונות" כל כך, אלא מסיבה פשוטה: במקום ללכת ולשמוח עם הילדים במשחתו של רשב"י - הלך לביתו לאכול "ארוחת צהריים"!

"פרא אדם"...! רשב"י נמצא ורוקד ביחד עם הילדים, ואתה - הולך לביתך לאכול "ארוחת צהריים"!

הנהגה כזו מתאימה רק "לפרא אדם", "א ווילדער מענטש", ולא לאדם "נורמלי", ועל אחת כמה וכמה כשאר מדובר אודות "עם חכם ונבון"! 

עכלה"ק. 

מכאן ניתן לראות בבירור גודל היוקר והחשיבות אותן מייחס הרבי שליט"א מלך המשיח לתהלוכות ל"ג בעומר. בימים אלו ישנה היערכות שיא של שלוחים מכל קצוות תבל לקיום התהלוכות ענק בסימן 'ופרצת' של שנת 'הקהל', שאף יהודי (ואף ילד יהודי) לא יפספס את האפשרות להשתתף בתהלוכה. 

בתמונות לעיל: תהלוכות ל"ג בעומר בפלורידה, טירת הכרמל וניו זילנד. 

 

קמפיין משיח עם מוניות הגאולה

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...