• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

פורים קטן בבית משיח פלורידה

הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש להרעיש על פורים קטן באופן של שמחה בטהרתה עוד יותר מבפורים עצמו. בבית משיח 770 פלורידה, בניהולו של הרב מוטי ענתי, ניצלו את פורים קטן ליריד שנחתם בכינוס 'הקהל' רבתי. ביום ראשון, י"ט אדר א', התקיים היריד בבית משיח, בו נכחו למעלה מ-200 משתתפים. האטרקציה המרכזית היתה מתקן מתנפחים בצורת 770. לדיווח מלא ותמונות
פורים קטן בבית משיח פלורידה פורים קטן בבית משיח פלורידה פורים קטן בבית משיח פלורידה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש להרעיש על פורים קטן באופן של שמחה בטהרתה עוד יותר מבפורים עצמו. 'בבית משיח 770' שבפורט לודרדייל בפלורידה, בניהולו של הרב מוטי ענתי, ניצלו את פורים קטן ליריד 'הקהל' רבתי. 

ביום ראשון י"ט אדר א', התקיים היריד בבית משיח. באירוע השתתפו למעלה מ-200 איש: הורים, ילדים ואף פעוטות. המשתתפים נהנו ממגוון רחב של דוכנים מקוריים. מלבד דוכני מזון, הקימו התמימים דוכן ציורי פנים, קליעה למטרה, מירוץ מכוניות על שלט רחוק ועוד. האטרקציה המרכזית היתה מתקן מתנפחים בצורת 770 עליו היה כתוב המסר: "גאוה יהודית מתנפחת". 

האירוע הסתכם בכינוס 'הקהל' בו אמרו הילדים את שנים-עשר הפסוקים, שמעו על מרדכי בדורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח, השתתפו בהגרלת- ענק על פרסים יקרי ערך ולבסוף רותקו ממופע הלהטוטן. 

במהלך האירוע ניצלו התמימים את ההזדמנות לזכות עשרות משתתפים בהנחת תפילין. 

בבית משיח בטוחים שב"ה עוד לפני פורים, נזכה כולנו לחגוג בבית המקדש השלישי, בכינוס 'הקהל' האמיתי עם הרבי שליט"א מלך המשיח בראשנו. 

המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...