• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים

הרב אליהו גבאי, מנהל עמותת "בית המקדש השלישי" הפועלת מזה 20 שנה בהיקף ארצי. העמותה כוללת פעילות חינוכית שמטרתה לעורר על הציפיה לבנין בית המקדש ולהנגיש את כלי המשכן לכל הילדים בכל המגזרים. ילדים רבים הביעו התרגשות עצומה במהלך הפעילות שממחישה כל כך את העבודה בבית המקדש: יחד הם מרכיבים דגם של המשכן וכליו, מתחפשים לכהנים ואופים את לחם הפנים בנוסף לשלל פעילויות נוספות בנושא עבודת המקדש.
המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרב אליהו גבאי, מנהל עמותת "בית המקדש השלישי" הפועלת מזה 20 שנה בהיקף ארצי. העמותה כוללת פעילות חינוכית שמטרתה לעורר על הציפיה לבנין בית המקדש ולהנגיש את כלי המשכן לכל הילדים בכל המגזרים. מדובר בתערוכה ניידת אותה כבר הציגו בפעילות הארצית מצפת ועד אילת. הרב גבאי הגיע עם התערוכה גם לאוסטרליה וארה"ב. 

על פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח ללמוד את הלכות המשכן וכליו דווקא בזמן בו קוראים על כך בתורה (בפרשיות תרומה, תצוה, ויקהל ופקודי), יצאה עמותת "בית המקדש השלישי" ובראשה הרב גבאי לסדרת תערוכות בבתי ספר של ילדי הקיבוצים. 

בתמונות ניתן לראות את התערוכה האחרונה שנערכה השבוע בקבוצת יבנה שליד כנות.

ילדים רבים הביעו התרגשות עצומה במהלך הפעילות שממחישה כל כך את העבודה בבית המקדש: יחד הם מרכיבים דגם של המשכן וכליו, מתחפשים לכהנים ואופים  את לחם הפנים בנוסף לשלל פעילויות נוספות בנושא עבודת המקדש. 

הרב אליהו גבאי מספר על ההצלחה הרבה של העמותה בכל המגזרים: אין ילד אחד שלא מתרגש ומזדהה עם אווירת הקדושה של המשכן והמקדש. בדרך זו, קל מאד לשוחח עם הילדים גם על הרבי שליט"א מלך המשיח שיבנה את בית המקדש השלישי תיכף ומיד ממש. 

היעד הבא של העמותה הוא לקנות מתחם סמוך לירושלים ולבנות שם דגם של בית המקדש השלישי בגובה שלוש קומות. 

יהודה ברקן בהזמנה מקורית לדינר והכנסת הספר תורה

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

  • מנחם , כ"ח סיון התשע"ז, 09:45

    אפשר בבקשה לקבל את הפרטאים של הרב אליהו גבאי, ברצוני להזמינו לסנדא אצלנו בתלמוד תורה עם כלי המשכן. תודה רבה

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...