• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הניצול מהלינץ ערך סעודת הודיה

הרב ראובן בן חמו, חסיד חב"ד מהעיר נוף הגליל, ערך השבוע סעודת הודיה, לציון יום הצלתו, כאשר הותקף בעת נסיעתו ברכבו בזמן מבצע שומר החומות וניצל מלינץ'. רבים מתושבי העיר באו לשמוח בשמחתו ולציין את הנס
הניצול מהלינץ ערך סעודת הודיה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השבוע עשה הרב ראובן בן חמו מאנש נוף הגליל סעודת הודיה לרגל יום ההצלה הראשון שלו מהלינץ האכזרי אותו חווה בשנה שעברה בתקופת מבצע  "שומר החומות" רבים מאנשי הקהילה הגיעו לשמוע את סיפור הנס מפיו, ולהודות על הניסים. בין המשתתפים באירוע נראה גם מנחם גנדל חבר העירייה.

כזכור, השנה שעברה תקפו עשרות ערבים יהודים בערים ה'מעורבות' בהם מתגוררים ערבים רבים, שיצאו לזרוע הרס וחורבן, כשהם לא מהססים מלפגוע בחיי אדם. בעיר לוד אף נהרג מפגיעת לבנה בראשו, יגאל יהושע, יהודי בן 56 תושב שכונת גני אביב, בעת שחזר לביתו.

אירוע הנס אירע בעת שבן חמו נסע בכביש 77, מטבריה לעיר מגוריו. הוא לא יכול היה לצפות את האלימות הקשה שיחווה בצומת הסמוך לכפר כנא. עשרות צעירים ערבים הקיפו את רכבו, הציתו אותו והיכו. בנס, הוא חולץ על ידי ערבי מקומי ממוות בטוח.

“בעיקול הכביש התקיימה הפגנה. כשזיהו אותי כיהודי-דתי, תקפו אותי עשרות אנשים: הם קפצו על הרכב, שברו את החלונות, זרקו אבנים, ברזלים ומקלות וריססו אותי בגז מדמיע”. כך סיפר לעיתון שביעי והוסיף “זה נס שאני חי”, הוא מודה, “אבל מאז הכל השתבש”.

רק לאחר כ-40 דקות הגיע אמבולנס שהצליח לחלץ את בן חמו בדרך לא דרך אל בית הרפואה פוריה. "אלו שחילצו אותי בעצמם היו בלחץ נוראי. מצד אחד לשמור עלי חי ומצד שני הם גם סיכנו את עצמם. הם ניסו בכל מיני דרכים להבריח אותי מהשטח ולמצוא דרך להוציא אותי מהכפר, אבל אותם מפגינים שהיו שם חסמו את הכניסות והיציאות לבית. באיזשהו שלב הגיעו שלושה-ארבעה אנשים מבוגרים, נראה לי שהם מנהיגי הכפר, אנשים טובים שאמרו לי: 'ראובן, תשב כאן. אף אחד לא יפגע בך. אנחנו נשמור עליך'. ישבתי איתם ואחרי שתי דקות הגיע אמבולנס שחילץ אותי משם". כך הוסיף בריאיון למיינט שפורסם בשעתו.

כאמור השבוע חגג הוא את יום הצלתו, באירוע רב רושם בעיר מגוריו נוף הגליל. 

16 יתומים תמורת הכיסא: הממשלה מפקירה את ביטחון המדינה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...