• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

16 יתומים תמורת הכיסא: הממשלה מפקירה את ביטחון המדינה

במשך החודשיים האחרונים נקלעה מדינת ישראל לגל טרור אכזרי שגבה מחיר דמים כבד, כאשר באותו הזמן נכנעת ממשלת ישראל לתכתיבי מועצת השורא של מפלגת רע"מ והתנועה האיסלאמית • לממשלה שנכנעת למחבלים אין זכות קיום
16 יתומים תמורת הכיסא: הממשלה מפקירה את ביטחון המדינה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לא הרבה דברים מרתיחים את הציבור הישראלי בתקופה זו, כמו הכניעה של ממשלת ישראל למועצת השורא והתנועה האיסלאמית, בזמן שיהודים נשחטים ברחובות.

מפלגת רע"מ העמידה את הממשלה על הרגליים האחוריות כאשר החליטה להקפיא את חברותה בקואליציה, לאחר ההתפרעויות האלימות בהר הבית. הלילה שבין שלישי לרביעי שעבר, היה ליל שימורים עבור חברי הממשלה: מועצת השורא של מפלגת רע"מ התאספה בכפר קאסם, כדי להחליט האם להישאר בממשלה - ובכך להרוויח עוד אישורי בניה והקלות בהר הבית, או שמא לפרוש ולהשאיר את נפתלי בנט ללא תמיכתם.

למחרת פורסמו דרישותיה של רע"מ לנפתלי בנט בתמורה לביטול ההקפאה. בין השאר הובטחה שמירה על הסטטוס קוו בהר הבית, מתווה ליישום תכנית החומש הכלכלית של הערבים בתוך שנה, אישור מאחזים ערביים בלתי חוקיים ועוד.

הכניעה הישראלית לערבים בהר הבית לא החלה אתמול. למעשה, היא קיימת כבר שנים (בשנת 2017 לדוגמא, בעקבות פיגוע בו נרצחו שני שוטרים, הוחלט על הצבת מגנומטרים [גלאי מתכות] בהר הבית. לאחר התפרעויות קשות בירושלים שפתחו הערבים, הממשלה נכנעה והסירה את הגלאים).

לפני כשבועיים הניפו פעילי חמאס את דגלי התנועה על מקום קודש הקודשים בהר הבית. המשטרה לא עשתה דבר בעניין במשך כמה ימים, ובקרב הציבור עלתה הדרישה מהמשטרה להסיר את הדגלים. הסברה שלא להסיר את הדגל נסובה בעיקר סביב הדאגה שהסרת הדגל תוביל להסלמה והתפרעויות נוספות.

בשיחת קודש, מסביר הרבי מלך המשיח שליט"א את הבעיה הנעוצה בעניין: "הערבים דורשים שהיהודים ימסרו להם את המקום הקדוש של קודש הקדשים, יתנו להם 'נתינת כח' על הר-הבית, ואף רשות להניף שם את דגל ירדן.

בממשלה חשבו אמנם שזה ישמר בסוד, אבל בפועל המצב הוא, שכבר כמה ימים ושבועות שכולם - וושינגטון, הערבים, ואף אלה שכואב להם מהעדר הקומה זקופה - יודעים מזה...

...שלכאורה, מה נוגע איזה דגל יונף שם? ... לא תופסים כמה שהדבר מבהיל: שעד לפני כמה שנים שללו בתכלית שירושלים תהיה שייכת לכמה ממשלות... אבל כעת, (לא יהודי, אלא) גוי קיבל גדלות - ובלשון פשוטה: 'חוצפה' - ומגיע ומסביר שהכל שייך לו... הוא דורש שיתנו לו בידיים את מקומם של קודש הקדשים, ואבן השתיה, ואף יתנו לו להניף שם דגל ירדן!

ולמרות שמסבירים שעל-ידי-זה תיחסך שפיכות-דמים, כיון ש"נפש אחת מישראל" היא הרי "עולם מלא" – בכל זאת המצב האמיתי הוא, שאין קשר בין הדברים, ואין כאן המקום להאריך בזה."

לצד האיסור ההלכתי לעלות להר הבית כיום מפאת קדושתו, ישראל צריכה ואף מוכרחת לשלוט בהר הבית, ולא לאפשר לערבים לטייל בחופשיות ולחלל את מקום המקדש.

שישה עשר יתומים בין לילה

בליל ה' אייר, הגיעו שני מחבלים ערביים לעיר אלעד, רצחו שלושה יהודים באמצעות גרזן, ופצעו ארבעה יהודים – שלושה מהם במצב קשה. המחבלים הועסקו בעיר, וכך בחרו את המקום כיעד לפיגוע. באותו לילה התווספו לרשימת המשפחות השכולות, שישה עשר יתומים צעירים ושלוש אלמנות.

אם לא די בכאב הרב בעצם הפיגוע, הרי שבתום 60 שעות של מצוד נתפסו המחבלים חיים, וזכו לסיגריה ובקבוק מים. התמונות של המחבל הרוצח מעשן סיגריה, עוררו זעם רב נגד המדיניות של הממשלה כלפי גל הטרור. "יצאתי עכשיו מהבית של חבקוק, הילד בן שש מסתובב שם עדיין מבוהל ומבולבל אחרי שראה איך מנפצים לאבא שלו את הגולגולת, ואז מגיע התיעוד הזה, המחבל מקבל סיגריה כבר בשטח. באיזו מדינה אנחנו חיים?!" – צייצה אריאלה שטרנבוך בטוויטר, ובכך סיכמה את התחושות.

ראש הממשלה נפתלי בנט התקשר לאלמנתו של בועז גול הי"ד, וחטף ממנה ביקורת קשה: "איך אני אספר לבן שלי הקטן שהמחבלים נתפסו בחיים, שהם בבית הכלא של העם היהודי? אם לא תעשו משהו לרוצחים האלו, הדם של הנרצחים יהיה על הידיים שלך". עד כה לא ביקר בנט אף אחת ממשפחות תשעה עשר הנרצחים הי"ד.

לאחר הפיגוע נכנסו כוחות צה"ל למחנה הפליטים בג'נין, ובמספר פעולות ביצעו מעצרים של מחבלים. ביום שישי (13.05) נכנסו כוחות ימ"מ למחנה הפליטים על מנת לעצור את מבוקש, ובמהלך קרב יריות בין הכוחות לבין מחבלים חמושים, נפגע לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד, ונפטר מפצעיו לאחר כמה שעות. נעם השאיר אחריו שישה יתומים, והפך לנרצח ה-20 במהלך מבצע "שובר גלים".

אנשי ביטחון טוענים כי ניתן היה לחסל את המחבל בצורה שלא תסכן לוחמים (כמו בהפצצה מהאוויר), אולם המוסר ששולל פגיעה ב"חפים מפשע", הביא לכך שמחבל רצח את נעם הי"ד. בשם ה"מצפן המוסרי" נרצח חייל!

ניסי תשפ"ב

ולמרות שבתקשורת אוהבים יותר לדווח על פיגועים שהצליחו (רחמנא לצלן), אי אפשר לפספס את הניסים שהתרחשו בארץ. אחד מהם, לדוגמא, אירע בתקוע. מחבל ערבי חדר בשעת ערב את גדר הביטחון של היישוב, וניסה להיכנס לביתה של משפחה כשהוא חמוש בסכין. אחד מהילדים בבית זיהה את המחבל והזעיק את אביו שחיסל את המחבל ביריות אקדח.

גם בבוקרו של יום שישי נורה מחבל ערבי בידי כוחות צה"ל סמוך לבית אל, לאחר שזרק סלע לתוך שמשת רכב של יהודים. לאחר שנוטרל ונשלח לטיפול בשערי צדק, נמצאו בכליו סכין ובקבוק חומצה. גם כאן נמנע ברוך השם ככל הנראה פיגוע משמעותי יותר.

בליל שבת נתפס מחבל סמוך לישוב צור יצחק מצוד לכביש 444. המחבל היה חמוש בסכין ומכתב התאבדות, ותכנן לבצע פיגוע רצחני. ברוך השם המחבל נתפס לפני מעשה, והושם במעצר.

ממשלה שאין לה זכות קיום

אין ספק כי לצד כל הפיגועים הקשים, נמנעו פה מאות פיגועים שהיו יכולים לגבות נרצחים רבים. אולם כאשר כן נמצאים במצב של פיקוח נפש, יש ליטול כלי נשק, ולמרות כל הסברות - לחסל את המחבלים ולבצע פעולות שיחזירו את ההרתעה. אם ראש הממשלה לא מסוגל לעשות זאת – ועל פי אירועי החודשים האחרונים, הוא אכן לא מסוגל – עליו להתפטר. בנט, אם אינך מוסגל לעמוד בלחץ מול חברי הקואליציה והתנועה האיסלאמית, מוטב שתתפטר!

במעשיו, מסכן נפתלי בנט מיליוני יהודים בארץ ישראל, וגם (ולא פחות מכך) גורם לחילול השם, כאשר רואים בעולם כיצד ראש ממשלה המייצג את היהודים, אדם דתי וחובש כיפה, מתנהג בצורה הפוכה מדרך השולחן ערוך, ומכניע את עצמו אל מול הערבים.

נחתום במילים הידועות כל כך, אותם אמר הרבי מלך המשיח שליט"א למשה קצב, על רקע וועידת מדריד: "לא יתכן שיהודי המאמין בה' ובתורתו יהי' חס ושלום שותף לעניינים כאלו ולתת חתימה לענין כזה. ולפי זה עדיף שהממשלה תתבטל ולא תהי' ממשלה יהודית שהרי לא מדברים אודות תוכניות אלו אלא אך ורק בגלל לחץ אומות העולם (כפי שהם בעצמם אומרים), אז באם כך הוא המצב הרי לפי זה עדיף שיקימו – רחמנא לצלן - ממשלה של אומות העולם בארץ ישראל והם יחליטו לכתחילה מה לעשות עם ארץ-ישראל, ולכל הפחות אז לא יהיו יהודים שיחתמו על עניינים כאלו!"

קריאת העובדות: הוויתורים מביאים לשפיכת דמים!

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...