• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עמרם אוליאל הורשע ברצח במשפט ראווה

מזעזע. היום הוכרע ב"מקום המשפט שמה הרשע", שעמרם אוליאל אשם ברצח למרות שהודאתו על הרצח שלא ביצע הוצאה ממנו בעינויי אינקוויזיציה במרתפי השב"כ, ולמרות שבמהלך כל המשפט הוכח שלשב"כ אין יכולת להסביר הרבה מאד ממצאים שמוכיחים ההפך
עמרם אוליאל הורשע ברצח במשפט ראווה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עמרם בן אוליאל הורשע ברצח במשפט ראווה

מזעזע. היום הוכרע ב"מקום המשפט שמה הרשע", שעמרם בן אוליאל אשם ברצח למרות שהודאתו על הרצח שלא ביצע הוצאה ממנו בעינויי אינקוויזיציה במרתפי השב"כ, ולמרות שבמהלך כל המשפט הוכח שלשב"כ אין יכולת להסביר הרבה מאד ממצאים שמוכיחים ההפך

אפילו גוי מבין את זה. הרוסי קרילוב, כתב משל על זאב וגדי, שעומדים במורד הנהר. הזאב למעלה, והגדי למטה. ואז הזאב "מתחיל" עם הגדי, למה אתה שותה מהמים שלי? והגדי עונה - אתה שותה לפניי, וזה מה שנשאר. והזאב ממשיך: אז למה אתה מלכלך לי את המים? והגדי עונה, אבל אני למטה, והמים שאני "מלכלך" לא זורמים אליך". והזאב ממשיך עד שאין לו יותר מה לומר, ואומר לגדי: אני אטרוף אותך, כי אתה הגדי, ואני הזאב.

מדינת ישראל השיגה שיא חדש במשפטי הראווה נגד יהודים, כאשר בית המשפט הרשיע את עמרם אוליאל ברצח, למרות כל הראיות.

 פלייליסט "עינויים במשפט דומא"

הקול היהודי

כצפוי לאורך כל משפט הראווה שנערך לעמרם אוליאל אחרי "הודאה" במעשה, ו"שיחזור" שהוצא ממנו לאחר עינויי אינקוויזיציה, הסתיים בהרשעה ברצח, וזאת למרות שבמהלך המשפט התברר שהמשטרה והשב"כ לא בדקו כיווני חקירה אחרים, שמוכיחים שההצתות החוזרות ונשנות בכפר דומא אחרי ההצתה שבה הואשם בן אוליאל , התבצעו בגלל סכסוכי משפחות בין הערבים לבין עצמם, וכמו במקרים רבים אחרים, כדי להרחיק את העדות, הערבים המפגעים השאירו עקבות שכביכול הענין נעשה ע"י יהודים.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון חוננו: "פסק הדין שניתן היום מתאים למדינות עולם שלישי ולמשטרים שהיו חלק מעולם שקיווינו שחלף מן העולם לפני מאות שנים".

"עלילת הדם שהובילו שי ניצן וחבורתו נגד עמירם והקטין א' בתיק הזה אומצה היום על ידי בית המשפט. 'מקום המשפט שמה הרשע' אמר החכם באדם ונדמה שאין מתאים למשפט זה יותר ממה שראינו היום. יש לקוות שבית המשפט העליון ידע לעצור את הפשע".

התהיות והסתירות בראיות שבמשפט דומא
תחת עינויים – חמש גרסאות שונות לאירוע

בעקבות העינויים, מצליח השב"כ לחלץ מ-א', קטין שנעצר בפרשה, 5 גרסאות שונות למה שקרה באותו הלילה בכפר דומא, וכל זה תחת עינויים. חוקרי השב"כ מקריאים לבן אוליאל את אחת הגרסאות של א', ולאחר עינויים נוספים נשבר בן אוליאל וחוזר על הגרסה שהוקראה לו קודם לכן. בשב"כ לא מאמינים לגרסה הזו אך בפרקליטות החליטו להגיש כתב אישום על פי הגרסה הזו.

 לאן נעלם הרכב?

מצלמות האבטחה תיעדו באותו הלילה רכב שהגיע לאזור הבית שהוצת, והשב"כ משוכנע שהרכב היה מעורב בפרשה. רכז בבטחון בבנימין אף נחקר כי רכבו סייע להצתה. בכתב האישום לא מסופר כלל על רכב. ולפי כתב האישום יצא בן אוליאל למסע רגלי ומפרך מאחד היישובים באזור עד לכפר דומא.

כמה מציתים היו?

על פי הודעות המשטרה וצה"ל, את ההצתה ביצעו בין 2 ל-3 מציתים, אולם בכתב האישום מסופר כאילו בן אוליאל לבדו ביצע את ההצתה.

האם פועל בכפר דומא מצית סדרתי?

בכפר דומא הוצתו בשנים האחרונות יותר משישה בתים וכלי רכב על רקע סכסוך חמולות. למרות סימני השאלה המטרידים, המשטרה מעולם לא חקרה קשר בין ההצתות הסדרתיות להצתת בית משפחת דוואבשה.

מי כתב את הכתובות?

על הבתים שהוצתו בדומא רוססו שתי כתובות גרפיטי שונות, אשר כל אחד יוכל להבחין כי מדובר בכתובות שנכתבו בידי אנשים שונים. למרות זאת, לא הוצגה אף חוות דעת של גרפולוג בנוגע לכתב היד, פעולה המתבצעת בכל חקירה מהסוג הזה.

חוות דעת של גרפולוגית מומחית קבעה כי ישנו חוסר זהות מוחלט בין הכתובות, וכי אלו נכתבו בידי שני בני אדם שונים, וכי אף אחד מהם אינו שייך לבן אוליאל.

האם בשב"כ האמינו לשחזור?

בהמשך החקירה, ולאחר העינויים, בן אוליאל כביכול ביצע שחזור של ההצתה על פי אחת הגרסאות שמסר א' ושהוצגה בפני בן אוליאל בידי חוקרי השב"כ. אבל בשב"כ יודעים שהגרסה איננה תואמת את הממצאים בזירה ולכן מחליטים להמשיך למחרת בחקירה תחת עינויים בכדי להוציא מבן אוליאל גרסה אחרת לאירוע. בן אוליאל, לא יודע לספק לחוקרים שום גרסה אחרת, מלבד זו שהציגו לו החוקרים.

עמרם אוליאל אמר שהגיע לבדו, ברגל, וזה לא תואם את מה שקרה ומה שצולם בשטח. והיות שהשב"כ עצמם לא מאמינים להודאה ולשיחזור של עמרם אוליאל (שהוצג במשפט כראיה), הם ממשיכים לחקור את ח' בעינויים, כי אולי הוא היה שם עם רכבו. ומסתבר שלא.

מעדיפים נאשם יהודי

בשב"כ ובמשטרה, ומסתבר שגם "במקום המשפט שמה הרשע", מעדיפים להתעלם מכל הראיות, ומעדיפים להאשים יהודי ברצח, ממש כמו בתקופות האפלות ביותר של המשטרים הכי קשים בהיסטוריה יהודית, בזמן האינקוויזיציה, המשפטים בתקופת סטאלין, ועלילות הדם לאורך הההיסטוריה היהודית.

דביר קריב, דובר האינקוויזיציה היהודית בשב"כ, הגדיר היום את נערי הגבעות כ"ארגון טרור". האשמה חמורה מאד מבחינה משפטית וכו', שנועדה להכשיר את הקרקע למעשים חמורים של המשטרה והשב"כ נגד נגד נערים ללא נשק וללא אמצעים, מלבד היאחזות עיקשת בקרקע, תוך התנכלות יום יומית ליהודים בלי סיבה, והגדרתם כ"ארגון טרור", זה עצמו הוא חלק ממסע רדיפה ו"ציד מכשפות" הכולל כחלק מהאמצעים האשמה ללא בסיס במשפט ראווה נוסח סטאלין שתוצאותיו ידועות מראש, הפכו את מערכת המשפט במדינת ישראל למשטר דיכוי מהאפלים ביותר בהיסטוריה היהודית.

טָלֶה נִגַּשׂ לִשְׁתּוֹת מִנַּחַל בַּשָּׁרָב:
וּלְמַזָּלוֹ הָרַע, קָרַב
זְאֵב לַנַּחַל אַחֲרָיו.

רָאָה אוֹתוֹ הַזְּאֵב וְעָט עַל הַמַּלְקוֹחַ;
אַךְ, לְשַׁוּוֹת לַאֲרוּחָה
צוּרָה חֻקִּית כַּהֲלָכָה,
הִתְחִיל לִצְווֹחַ:
"כֵּיצַד מֵעֵז אַתָּה, פִּרְחָח,
בְּפַרְצוּפְךָ הַנֶּאֱלָח
אֶת מֵי פַּלְגִּי הַזַּךְ לִדְלוֹחַ?
הֵן עַל חֻצְפָּה כָּזֹאת – אֶמְלוֹק רֹאשְׁךָ, נִקְלֶה!"

– “הַרְשֵׁנִי-נָא לוֹמַר, הַזְּאֵב הַנַּעֲלֶה” –
עוֹנֶה לוֹ הַטָּלֶה:
"לַשָּׁוְא אוֹתִי הִרְשַׁעְתָּ:
הֵן לֹא יִזְרוֹם הַפֶּלֶג לְאָחוֹר –
וְאֵיךְ אוּכַל מֵימֶיךָ לַעֲכוֹר
אֵם בִּמְחִילָה, אֶשְׁתֶּה מִמְּקוֹם-כְּבוֹדְךָ וָמַטָּה?"

וּבְכֵן, אֲנִי שַׁקְרָן?
חֻצְפָּה לֹא תְּאֻמָּן!
וְגַם לֹא רִאשׁוֹנָה: נִזְכַּרְתִּי בֵּינָתַיִם
כִּי בָּאָבִיב לִפְנֵי שְׁנָתַיִם
גַּם-כֵּן פָּגַעְתָּ בִּכְבוֹדִי.
עוֹד לֹא שָׁכַחְתִּי, יְדִידִי".
– "חָלִילָה, אֲדוֹנִי, דִבְרֵי-טָעוּת בְּפִיךָ:
הֲרֵי עוֹד לֹא מָלְאָה שָׁנָה לְהִוָּלְדִי!
זֹאת בְּעֵדִים לְךָ אוֹכִיחָה".
– “וּבְכֵן, הָיָה הַלָּז אָחִיךָ”.
– “לִי אֵין אַחִים”.
– "אִם-כֵּן, דּוֹדָן,
אוֹ דוֹד, אוֹ גִּיס, אוֹ מְחֻתָּן…
עַל כָּל פָּנִים, בֶּן-צֹאן – חָבֵר שֶׁלְּךָ וָרֵעַ.
הֲרֵי כֻּלְכֶם לַזְּאֵב תָּשִׂישׂוּ לְהָרֵעַ:
כֻּלְכֶם: כְּבָשִׂים, כְּלָבִים, רוֹעִים –
מְמָרְרִים לִי הַחַיִּים.
אוּלָם הַפַּעַם אֶפָּרֵעַ
מִמְּךָ עַל כָּל הֶחָטָאִים“.

– אַךְ מָה חֶטְאִי שֶׁלִּי?”
– אַל תְּפַטְפֵּט עוֹד, הֶרֶף!
כְּלוּם יֵשׁ לִי פְּנַאי לִבְחוֹן, מָה עֲוֹנְךָ, טִפְּשׁוֹן?
דַּי בִּשְׁבִילִי גַם הֶעָוֹן
שֶׁבִּי עוֹרַרְתָּ תֵּאָבוֹן!"

וְהוּא נָעַץ שִׁנָּיו בַּטֶּרֶף.

שחזור מפוברק - חושפים את עלילת דומא - פרק 4

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...