• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

על הניסים בחודש הגאולה

48 שעות, כחמש מאות טילים, ואין ספור ניסים. המערכה הקצרה שהתקיימה בשבוע שעבר הביאה עימה עם סיומה את מראות הפגנות סוערות של תושבי הדרום כנגד הכניעה המבישה של הממשלה למחבלי עזה. מאמר המערכת של שיחת הגאולה
על הניסים בחודש הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

על הניסים בחודש הגאולה

48 שעות, כחמש מאות טילים, ואין ספור ניסים. המערכה הקצרה שהתקיימה בשבוע שעבר הביאה עימה עם סיומה את מראות הפגנות סוערות של תושבי הדרום כנגד הכניעה המבישה של הממשלה למחבלי עזה.
אך, יחד עם המחאה הנמרצת כנגד מעשי הממשלה, המובילים לפיקוח נפש וסכנה למליוני יהודים, יש לזכור את הניסים הגדולים שגילו שוב לעם היושב בציון, את השגחתו האישית של הבורא ית' על כל יהודי.
גם בעיצומה של מערכה כבידה, כאשר האזעקות לא פסקו מלנסר בחלל האויר, ביצבצו שוב ושוב סיפורי ומקרי הניסים והנפלאות.
נס מתועד לעיני עם ישראל
עפ פתיחת המערכה, נודע על פגיעת טיל באוטובוס בגבול הרצועה. בהמשך נחשף כי לארגוני המחבלים הייתה כוונה לפגוע באוטובוס מלא בחיילים שירדו לפעילות מבצעית בגבול הדרום. אותו אירוע במהלכו הם שיגרו טיל לעבר האוטובוס יכול היה להסתיים לגמרי אחרת.
ארגון חמאס מיהר להפיץ תיעוד וידאו בו ניתן לראות את ירי טיל הקורנט לעבר האוטובוס. הירי המסוכן ביותר, שגרם לפירוקו של האוטובוס לחתיכות, בוצע רגעים אחדים לאחר שירדו ממנו עשרות חיילים. לא ברור האם המחבלים חיכו שהאוטובוס יחשף במלואו ואכן חשבו שהוא מלא בחיילים, או שמא לקח להם להתארגן במשך מספר דקות בהם הם צילמו את האירוע, אך הירי בוצע ב"ה מאוחר. גם פרשנים שונים שניסו להסביר כי מדובר במהלך מכוון של המחבלים, מודים כי בכל מקרה מדובר בנס של ממש, כשהחלטת המחבלים לירות מאוחר, הצילה חיי רבים.
הפגיעה הקשה באוטובוס, הביאה לפציעה קשה של חייל שעמד מחוץ לאוטובוס. ישלח לו ה' מהרה רפואה שלימה, יחד עם כל הפצועים, בתוך שאר חולי ישראל.
מטר וחצי מבלוני הגז
גם בישובי הדרום שספגו את מירב הפגיעות ניתן היה למצוא את הנפלאות. אתרי החדשות דיווחו על מקרה שאירע לרותי, תושבת אשקלון שבביתה פגעה ביום ב' בשבוע שעבר אחת מהרקטות שנורו מרצועת עזה לעבר דרום ישראל. "לא הספקתי להיכנס לממ"ד וכבר נפל (הטיל). יצאתי לסלון, אני רואה חושך, הכול היה אבק. מול העיניים אני רואה שזה נופל, התקרה. יצאתי והתחלתי לצעוק".
לדירות שמתחת לדירה שנפגעה נגרם נזק קל, בעיקר לזגוגיות של החלונות. עובדות סוציאליות מטעם עיריית אשקלון הגיעו למקום ושוחחו עם תושבים.
מתברר שזה לא הנס היחיד. בהמשך הכתבה מתגלה הנס במלא עוצמתו, כאשר חייהם של רבים ניצלו: ז'נטה איסקוביץ', תושבת נתיבות ואם לשלושה שגם ביתה נפגע, סיפרה שהרקטה נפלה מטר וחצי מבלוני הגז המונחים בחצר. בעת הנפילה היו ילדיה בבית. "זה ממש נס. הייתי אצל חברה, פתאום היו אזעקות והתחילו לשלוח לי הודעות. הבנתי שזה הבית שלי", סיפרה. "חזרתי הביתה והרגשתי נורא, לראות את כל המשטרה בחצר וכל הלחץ. כולם היו בממ"ד".
חיזוק הביטחון
עם התפתחות המערכה, דווח על פגיעות ישירות בבתים בנתיבות ונזק כבד שנגרם. אך גם הפעם נגמר הדבר בלי פגיעות קשות בנפש ב"ה. בני המשפחה לא שהו בבית אך הכלב של המשפחה נפגע ונהרג.
יצויין כי מוקדי חב"ד, הפיצו את דברי הרבי שליט"א מלך המשיח כי "ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם" וקראו להתחזק בבדיקת המזוזות והתפילין, חיבור קופות צדקה בקירות הבית והכנסת ספרי קודש וחת"ת לארון הספרים, כסגולה ידועה לשמירה, הגנה והצלה. כשברור שניסים אלו הינם חלק מנפלאות זמן הגאולה ועד שתיכף ומיד רואים את כל הניסים דלעתיד בגלוי.

להודות על הניסים במלחמה בעזה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...