• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

להודות על הניסים במלחמה בעזה

מתקפת החמאס הרצחנית בעוטף עזה החלה בירי טיל נ"ט על אוטובוס חיילים, ורק נס גלוי שאותם חמישים חיילים ירדו מהאוטובוס דקה אחת לפני הפגיעה. בהמשך, ירי הטילים המסיבי - למעלה מ300 טילים ביום אחד, שעבר גם את הכמות ב"צוק איתן". למרות שהממשלת החידלון ממשיכה להזרים דלק לרצועה, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מתקפת החמאס הרצחנית בעוטף עזה החלה בירי טיל נ"ט על אוטובוס חיילים, ורק נס גלוי שאותם חמישים חיילים ירדו מהאוטובוס דקה אחת לפני הפגיעה. בהמשך, ירי הטילים המסיבי - למעלה מ300 טילים ביום אחד, שעבר גם את הכמות ב"צוק איתן". למרות שהממשלת החידלון ממשיכה להזרים דלק לרצועה, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר.

חמישים חיילים שירדו מאוטובוס בעוטף עזה, ניצלו בנס מפגיעת טיל נ"ט שפתח את הסבב הנוכחי של המלחמה. צה"ל לא רוצה לנצח, והחמאס יצא מנצח בכל מקרה שצה"ל ייצא בסופו של דבר מעזה.

רה"מ אריק שרון הבטיח לפני ההינתקות, שלא ירו טילים מעזה, ואם כן, אז הממשלה תכבוש את עזה מחדש. ליברמן הבטיח, שאם הנייה יזרוק טילים, הוא יתן לו אולטימטום של 24 שעות, וזהו.

אז זהו, שהממשלה שיקרה, ומשקרת, וכולם יודעים שהממשלה לא מעוניינת בכיבוש מחדש של עזה, וגם כולם יודעים, שרק כיבוש מחדש של עזה ושליטה ישראלית שם יכול להחזיר את השקט. אחרי שלושה סיבובי לחימה, החמאס יודע שכל ערבי שנהרג ברצועה - זה לטובתם, כי אז הם יותר מסכנים בעיני העולם, במילא, לא איכפת להם שיהרגו מה שיותר ערבים שם.

ואם הממשלה תחליט להכניס חיילים לעזה, הרי אז יהרגו רח"ל גם חיילים ישראלים, וכשהם יצאו מעזה כפי שהיה בשלושה סבבים קודמים, שוב החמאס יצא מנצח. 

והדלק - הממשלה ממשיכה להזרים דלק לעזה גם בשעה זו.

הניסים שאנו חווים מידי יום הם רחמי הקב"ה עלינו למרות טיפשות הממשלה שהיתה צריכה לעשות בעזה מה שהרוסים עשו בסוריה, והאמריקאים באפגניסטן.

וכיום, מצד האמריקאים - אין שום מניעה לצעד כזה, וגם אין ברירה.

אבל, גם כולם יודעים, שממשלת ישראל לא תעשה את זה, ורק "ועלו מושיעים בהר ציון לכבוש את הר עשיו", וכפי שכתוב במדרש ש"מושיעים" אלו "משיח וחבריו", 

כי שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א מלך המשיח, שגם עכשיו שומר עלינו ומבטיח שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם, וזה שנהרגים חיילים, רק בגלל שהפוליטיקאים ומפקדי הצבא החליטו שמותר לחיילים יהודים למות כדי שערבים מעזה ישארו בחיים.

 

 

בית משפט המחוזי דחה את ערעור הפרקליטות וזיכה שוב את הרב וולפא

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...