• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריא ותקיף מזליה: נס ההצלה של משפחת הראל

הרבי שליט"א מלך המשיח מדגיש שמעלת חודש אדר היא שבריא ותקיף מזלם של ישראל, זאת בזכות יום ההולדת של משה רבינו החל בז' באדר. בשנה זו, שנת 'הקהל' ושנת העיבור, המזל גובר באופן כפול ומכופל כי יש 60 יום של חודש אדר, חודש בריא ומצליח לעם ישראל. רועי הראל, תושב שכונת היובל ביישוב עלי נאבק בשני המחבלים שחדרו לפנות בוקר (רביעי) לביתו והצליח בחסדי ה' יתברך להדוף אותם, משחזר את שאירע.
בריא ותקיף מזליה: נס ההצלה של משפחת הראל
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרבי שליט"א מלך המשיח מדגיש שמעלת חודש אדר היא שבריא ותקיף מזלם של ישראל, זאת בזכות יום ההולדת של משה רבינו החל בז' באדר. בשנה זו, שנת 'הקהל' ושנת העיבור, המזל גובר באופן כפול ומכופל כי יש 60 יום של חודש אדר, חודש בריא ומצליח לעם ישראל. 

אחת ההוראות הנוספות של הרבי שליט"א מלך המשיח היא לפרסם את הניסים שה' עושה עם בני-ישראל וכך נראה עוד ניסים ונפלאות בעיני בשר, עד הגאולה האמיתית והשלימה. 

הבוקר, אירע נס לרועי הראל ומשפחתו, כאשר שני מחבלים צמאי דם פרצו לביתו ולא הצליחו לבצע את זממם. 

כשמשחזרים את האירוע - אי אפשר להתעלם מרצף הניסים

רועי הראל, תושב שכונת היובל ביישוב עלי נאבק בשני המחבלים שחדרו לפנות בוקר (רביעי) לביתו והצליח להדוף אותם, משחזר את שאירע.

מצבו של הראל מוגדר קל והוא מאושפז בבית הרפואה שערי צדק בירושלים. בחסדי ה' יתברך, שני המחבלים חוסלו על ידי כוחות הביטחון.

קצת אחרי השעה 5 בבוקר, כשהתארגן לצאת למילואים, פתח הראל את דלת הבית ובכניסה עמדו שני מחבלים ''עם הרבה רוע ושנאה בעיניים. הם התחילו לתקוף אותי באלות כבדות, גרזנים וטוריות והצליחו להיכנס הביתה".

''אחרי כמה שניות הצלחתי להתעשת, הם כמעט הגיעו לחדרי השינה של הילדים ובידיים הדפתי אותם מחוץ לבית ולנעול את הדלת. ראיתי שהיה משהו תקוע בדלת וכשהגיעו כוחות הביטחון הם ראו שם סכין באורך 20-30 סנטימטרים".

הראל מדגיש, ''אם למישהו היו אשליות או חלומות או שעוד לא הבין מול מי אנחנו עומדים, אז הגיעו היום שני נערים בני שבע עשרה לביקור כדי לשחוט אותי, את אשתי ואת חמשת ילדינו. זו המציאות, אפשר להסתכל לה בעיניים ואפשר להמשיך לחלום חלומות".

בזמן שנאבק עם המחבלים, מספר הראל, הוא החליט כי בביתו לא יתרחש טבח כפי שאירע בבית משפחת פוגל באיתמר. ''חשבתי רק איך להעיף אותם ולאבטח את המשפחה שלי, ובמקביל אשתי התקשרה לכוחות הביטחון כדי שחס וחלילה לא ילכו לפגוע בבתים אחרים".

אחרי שהמחבלים נמלטו, הילדים התעוררו והחלו לבכות. "אשתי ריכזה אותם באחד החדרים וניסתה להרגיע אותם, למזלי לא היא ולא הילדים ראו את המחבלים''.

"היו יכולים להיות תרחישים הרבה יותר גרועים, אם למשל היו תופסים אותי בחוץ, מהממים אותי ואז נכנסים הביתה, או שהיו תופסים אותי עם הנשק עלי ולוקחים אותו", מסכם הראל. ''תודה לא-ל, הקדוש ברוך הוא שמר עלינו הבוקר והסיפור נגמר בנסיבות האפשריות בצורה הטובה ביותר''.

אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בדבר הסכנה האורבת לעם ישראל, כל עוד נמשכים הדיבורים על מו"מ עם הערבים, מתממשות. אין זה אלא נס, שהאירוע הסתיים בפציעה קלה בלבד.

התמונה: צילום מסך של רועי הראל מתוך ראיון לכלי התקשורת הישראלים. 

איראן תשלם 9,400,000$ לנפגעי טרור בישראל

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...