• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

ואפילו בהסתרה: למרות המאמצים של הממשלה להסתיר את הנתונים - סין קורסת

נתוני מגפת הקורונה בסין מצביעים על מאות מיליונים של נדבקים ואלפי מתים מידי יום. גם לדברי הספקנים כי המספרים אינם נכונים, ברור לכל כי דיקטטורת סין קורסת כהכנה לגאולה
ואפילו בהסתרה: למרות המאמצים של הממשלה להסתיר את הנתונים - סין קורסת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הנפילה של סין, עליה כבר כתבנו בעבר, ממשיכה בגדול - על רקע הקורונה.

בחודשים האחרונים מתמודדת סין עם גל עצום של קורונה.

התגובה הראשונה של הממשל שם הייתה הידוק נוסף של הגבלות הקורונה הקשות שממילא היום שם, ולכן, יצא הציבור לרחובות, והחל בשורה של מחאות ענקיות, שגם עליה דיווחנו. לראשונה, התקפל המשטר הסיני, וביטל למעשה כמעט את כל ההגבלות. כתוצאה מכך, ובשל היעילות הנמוכה מאוד של החיסון הסיני, נשטפת סין בשבועות האחרונים בצונאמי ענק של הדבקות.

כל אמצעי התקשורת מלאים בדיווחים, ובעדויות של תיירים ותושבי סין, ועיתונאים רבים, על המצב החמור בסין.

יש אומדנים שמדברים על 250 מיליון נדבקים ואלפי מתים מדי יום!!!

גם אם נניח שזה מוגזם, ברור מעבר לכל ספק, על פי הדיווחים, העדויות, והצילומים הרבים, שאכן סין נמצאת במשבר חמור ביותר, ומערכת הבריאות הסינית לא מסוגלת כלל להתמודד עם עשרות אלפי ואולי אף מאות אלפי המאושפזים החדשים.

הממשל הסיני, כפי שנהג כבר בעבר, נקט בצעד הכי נוח: הסתרה.

סין הפסיקה לפרסם דיווחים על מספר הנבדקים ומספר המתים מקורונה.

גם הנתונים שכן מתפרסמים מוטים בבירור, וגם סין בעצמה הודתה שהיא שינתה את הקריטריונים הקובעים האם המיתה אכן נגרמה בשל הקורונה. סין הודתה שהיא שינתה אותם, כך שהם כעת מצומצמים בהרבה.

אבל, בזמן הגאולה, שאנחנו נמצאים בו, האמת מתגלה במהירות.

המספר העצום של הדיווחים לא משאיר מקום לספק, מה גם שטיסות מסין - שנבדקו מקורונה - הראו שכמחצית מהנוסעים אכן נדבקו!

בנוסף, בימים האחרונים מתפרסמים דיווחים רבים, על מותם של שורה של אישים מפורסמים בסין (זמרים, שחקנים, במאים, כוכב כדורגל ועוד) - ואת זה כבר לא ניתן להסתיר, בשל העובדה שהם מוכרים מאוד לציבור, וזו כבר ראיה ברורה לכך שהקורונה מכה חזק מאוד בסין, בעוצמה שכמוה עוד לא ראינו, אפילו בתחילת משבר הקורונה!

סין נופלת, ותמשיך ליפול, ונפילתה היא חלק מהתממשות הנבואות על נפילתן של ממשלת אומות העולם, וזאת ביחד עם הנפילה הכלכלית-צבאית של רוסיה, הידרדרות כלכלית בבריטניה ובצרפת, וירידת מעמדה של ארה"ב.

לפי הזוהר הקדוש, נפילת ממשלת אומות העולם, היא ההקדמה לגאולה - שבה תתגלה מלכותו של המלך המשיח, וכדבריו המפורשים של הרמב"ם (הלכות מלכים, פרק י"א, הלכה א'):

המלך המשיח עתיד לעמוד ולהחזיר מלכות דוד ליושנה - לממשלה הראשונה, ובונה המקדש ומקבץ נדחי ישראל, וחוזרין כל המשפטים בימיו כשהיו מקודם, מקריבין קרבנות, ועושין שמטין ויובלות ככל מצותה האמורה בתורה, וכל מי שאינו מאמין בו, או מי שאינו מחכה לביאתו, לא בשאר נביאים בלבד הוא כופר, אלא בתורה ובמשה רבינו".

המהומות באיראן נמשכות

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...