• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

העולם מגיב בתקיפות להתגרות צפון קוריאה

בצעד חסר תקדים, הגיבו ארה"ב ודרום קוריאה, לשיגורי הטילים של צפון קוריאה - ושיגרו בעצמן 8 טילים לעבר מטרות שונות. ההתגרות בין המעצמות היא מסימני הגאולה, וכמאמר חז"ל: "אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!
העולם מגיב בתקיפות להתגרות צפון קוריאה
אילוסטרציה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המתיחות בעולם ממשיכה גם היא לעלות.
בצעד חסר תקדים, הגיבו ארה"ב ודרום קוריאה, לשיגורי הטילים של צפון קוריאה - ושיגרו בעצמן 8 טילים לעבר מטרות שונות.

לא זכורה לי כזו תגובה חריפה.

נכון, שגם צפון קוריאה וגם דרום קוריאה, הקפידו לא לשגר את הטילים באופן שיפגעו בפועל באחת המדינות, אבל עצם הענין של שיגור הטילים המסיבי של שתיהן, הוא התגרות גדולה ביניהן. גם יפן הגדירה את שיגור הטילים הצפון קוריאני כ"חסר תקדים".

הצבא של דרום קוריאה שיגר 7 טילים, והצבא האמריקני שיגר טיל נוסף - ביחד 8 טילים - כאמור זוהי תגובה לשיגור של 8 הטילים מצפון קוריאה.

שיגור הטילים הדרום קוריאני מיוחס לגישה של נשיא דרום קוריאה החדש - יון סוק - שבמשך שנים נוקט גישה תקיפה מול צפון קוריאה, ודוגל בחיזוק היכולות הצבאיות של הדרום מול איומי הצפון.

גם המתח באוקראינה עולה, וזאת לאחר שבריטניה הודיעה שהיא תספק לאוקראינה מערכות של רקטות לטווח בינוני, מדגם M270. מערכות אלו מצויות גם בידי ישראל (תוצרת ארה"ב), והן בעלות יכולת לתקיפה עמוקה ומדויקת של מטרות ערכיות שנמצאות בעומק שדה הקרב - כמו מפקדות, ריכוזי תחמושת וציוד, סוללות נ"מ, מערכי קשר ולוחמה אלקטרונית, מערכות מכ"ם, וכן שיירות צבא וריכוזי צבא העושים דרכם לעבר החזית.

כזכור, לאחר ההודעה של ביידן בשבוע שעבר על אספקת הרקטות, רוסיה כבר איימה בהסלמה של המצב, וכעת, לאחר ההודעה של בריטניה שגם היא תספק רקטות כאלו, המצב צפוי להחריף עוד יותר והמתיחות בין המעצמות תעלה לשיא חדש.

ההתגרות בין המעצמות היא מסימני הגאולה, וכמאמר חז"ל:
"אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!

בשורות טובות, משיח עכשיו!

לא שקט בחזית האוקראינית-רוסית

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...