• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לא שקט בחזית האוקראינית-רוסית

"אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח". באוקראינה נמשכת הלחימה העיקשת של שני הצדדים. באופן כללי, הקרבות במזרח אוקראינה, בחבל דונבאס ובסביבתו, מרכזים אליהם את רוב תשומת הלב של שני הצדדים, ורוסיה ממשיכה להתקדם, אם כי באיטיות
לא שקט בחזית האוקראינית-רוסית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

באוקראינה נמשכת הלחימה העיקשת של שני הצדדים.

כוחות אוקראינים הוטלו למתקפת נגד בעיר סבירודונייצק, לאחר שזו כבר נכבשה כמעט כולה, ע"י כוחות רוסיים גדולים שנתמכים באלפי חיילי מיליציות של הבדלנים הפרו רוסים בחבל דונבאס, שבמזרח אוקראינה.

באופן כללי, הקרבות במזרח אוקראינה, בחבל דונבאס ובסביבתו, מרכזים אליהם את רוב תשומת הלב של שני הצדדים, ורוסיה ממשיכה להתקדם, אם כי באיטיות.

מתקפת הנגד הוכתרה בהצלחה חלקית, וחלק משמעותי מהעיר סבירודונייצק חזר לידי אוקראינה.

אספקת הנשק לאוקראינה ממשיכה לעלות דרגה, וספרד הודיעה, לראשונה, על אספקת נשק כבד. עד היום, ספרד העבירה רק ציוד הגנתי מוגבל, ותחמושת, אולם עכשיו, היא הודיעה על אספקה של טנקי לאופרד איכותיים (מתוצרת גרמניה), וכן על מערכות נ"מ לטווח קצר מדגם אספייד. זוהי במפורש אספקה חריגה. עד היום, בריטניה וארה"ב, למשל, נמנעו מאספקת טנקים, וכעת, ספרד היא המדינה המערבית הראשונה שתספק טנקים [לפני כן העבירו כמה מדינות מזרח אירופיות - ובראשו צ'כיה - טנקים ישנים מתוצרת ברית המועצות לשעבר].

ובינתיים, פוטין כבר איים, שאם אכן ארה"ב תספק את הרקטות (שביידן הצהיר שיספק) אזי רוסיה תתקוף מטרות בשטח אוקראינה, שעד כה היא נמנעה מלתקוף.

נראה, שההתגרות בין המערב לבין רוסיה, רק הולכת ומתעצמת, וביחד עם זאת (כפי שהבטיחנו הרבי ש"חבלי משיח" כבר היו וכך גם "גוג ומגוג"), הן המערב והן רוסיה, נזהרים מאוד מעימות ישיר ביניהם.

עצם ההתגרות העולמית - בין ארה"ב ונאט"ו לרוסיה, בין סין לבין טייוואן וארה"ב, בין צפון קוריאה לדרום קוריאה ויפן (לאחר שבימים האחרונים צפון קוריאה שיגרה 8 טילים למטרות "ניסוי") - היא מסימני הגאולה שנתנו לנו חז"ל:
"אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!

הבטחת הרבי מלך המשיח שליט״א - ארץ ישראל היא המקום הבטוח בעולם, והגאולה תבוא בקרוב ממש ממש, ובחסד וברחמים!

טורקיה במצבע צבאי מול סוריה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...