• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארצות הברית ורוסיה מפגינות סימנים לפתירת המשבר באוקראינה

רוחות של רגיעה. שגריר רוסיה לאיחוד האירופי אמר בריאיון לעיתון גרמני כי מדינתו לא תפלוש לאוקראינה בחודש הקרוב, כפי שטענו גורמים אמריקנים. נשיא ארצות הברית נשא אמש נאום לאומה וקרא לרוסיה לפתור את המשבר בדרכים דיפלומטיות
ארצות הברית ורוסיה מפגינות סימנים לפתירת המשבר באוקראינה
ולדימיר פוטין (צילום: משרד ההנהלה הנשיאותי של רוסיה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שגריר רוסיה לאיחוד האירופי ולדימיר צ'יזוב, התראיין הבוקר לעיתון הגרמני "די וולט", ושידר מסר מרגיע לציבור. לדבריו כי רוסיה לא תתקוף את אוקראינה בחודש הקרוב. "לא נתקוף היום, לא השבוע ולא החודש, מלחמות לא מתחילות בימי רביעי". השגריר טען בנוסף, כי אין שום הוכחה שרוסיה אכן מכינה מתקפה כנגד אוקראינה.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נשא אמש מסר לאומה מהבית הלבן, וקרא לפתור את המשבר בדרכי שלום: "אני רוצה לדבר עם העם האמריקני על הסיטואציה שמסבכת את כל העולם, ואיך זה משפיע עלינו בבית, הנשיא פוטין ואני סיכמנו שהצוותים שלנו יעבדו ביחד, כולל עם המדינות האירופאיות". לאחר ששיגר מסרים תקיפים כנגד פעולות מלחמה מצד רוסיה והבטיח כי מדינות נאט"ו יעמדו לצד אוקריאנה, בחר להוסיף: "ארה"ב ורוסיה חולקות את היציבות העולמית, אנחנו צריכים לבחור בדרך הדיפלומטית. אם רוסיה תנקוט צעדים מול אוקראינה, העולם לא ישתוק".

כיום כשאנו נמצאים בתקופה בה מתחיל להתקיים היעוד "וכתתו חרבותם לאתים . .לא ישא גוי אל גוי חרב", כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, בוודאי שהכל יסתיים בלא מלחמה ועל אחת כמה וכמה ללא מלחמה עולמית.

המסר המרגיע לתושבי אוקראינה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...