• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

המסר המרגיע לתושבי אוקראינה

המסר המרגיע מהרבי שליט"א מלך המשיח הציף את הרחובות והצירים המרכזיים של קייב, והגיע אל עשרות ומאות אלפי תושבים ביוזמת השלוחים לאוקראינה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאור המתח הגובר באוקראינה בשבועות האחרונים סביב האיום מפלישה רוסית, יצאו השבוע שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בקייב, בירת אוקראינה, בקמפיין מסכים ענק עם מסר מעודד ומרגיע.

במסגרת הקמפיין שעלה לאוויר בימי ההכנה לקראת י"א ניסן - יום הולדתו ה-120 של הרבי שליט"א מלך המשיח - נתלו 120 מסכי ענק בצירים הראשיים של קייב, בקניונים ובמקומות הומי אדם המכריזים "תחשוב טוב - יהיה טוב" לצד תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

אחד מהאנשים העומדים מאחורי הקמפיין הוא הרב יונתן בנימין מרקוביץ', משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח לקייב. בנו, הרב אריאל מרקוביץ', מתאר את הרעיון לקמפיין הגדול:

"בימים האחרונים נתלו 120 מסכי ענק ברחובות קייב במטרה להרגיע את הרוחות. על השלטים מתנוססים שני ציטוטים, האחד "תחשוב טוב יהיה טוב" שזה המסר של הרבי שליט"א מלך המשיח, והשני "מתפללים למען אוקראינה והשלום" כמסר מרגיע ומעודד. 

הוא מספר כי "מסכי הוידאו ממוקמים ממש במרכז העיר קייב, אחד מהם נמצא על הרחוב הראשי בצומת הכי מרכזית בעיר. אנשים מכל הסוגים, גם לא יהודים, מתקשרים אלינו לומר תודה, ואומרים שזה מוריד להם את הלחץ והפאניקה".

חשוב לציין ולהזכיר כי אחד מסימני הגאולה הוא

"מלכיות מתגרות זו בזו", וכמאמר רבותינו "אם ראית מלכיות מתגרות זו בזו צפה לרגליו של משיח".

ישראל ערוכה להגן על עצמה גם מהאיום החדש

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...