• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הנשיאה החדשה: מתנגדת להפלות

נציגת האי מלטה, שנבחרה לפני שבוע לנשיאת הפרלמנט האירופי, ידועה בדעתה הנחרצת נגד הפלות. בחירתה לנשיאת הפרלמנט, למרות דעותיה השמרניות, הינה חלק מתהליך גאולתי המתחולל בשנים האחרונות במדינות אירופה
הנשיאה החדשה: מתנגדת להפלות
מליאת הפרלמנט האירופאי (קרדיט: wikipedia, Diliff)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום שלישי שעבר, מונתה רוברטה מטסולה, נציגת מדינת מלטה, לנשיאת הפרלמנט האירופי.

הפרלמנט האירופי, הוא הבית התחתון של האיחוד האירופי המוכר לכולנו. הפרלמנט הוא המוסד היחידי באיחוד שנציגיו נבחרים בצורה ישירה על ידי העם.

הנשיאה מטסולה הינה חברת "מפלגת העם האירופי" (EPP), מפלגת מרכז-ימין אירופית, המחזיקה בעמדות שמרניות יחסית. מינויה של מטסולה לנשיאת הפרלמנט, הינו התחלה של תהליך גאולתי המתרחש במדינות רבות באירופה, שלאחר שנים רבות של ניסיון לפנות שמאלה יותר ויותר, לקבל החלטות הנוגדות את רצון ה' ולהילחם בכל מה שקשור לסוגיית דת ומדינה, חוזרות אט אט לקבל החלטות ולחוקק חוקים הקשורים ל 7 מצוות בני נח ולשמירה על האנושות כפי שברא אותה אלוקים.

כעת, עם מינויה של מטסולה לנשיאת הפרלמנט, מתחיל שינוי בעוד פן כזה: הפלות.

מטסולה ידועה בהתנגדותה הנחרצת להפלות. מדינת הייצוג שלה, מלטה, הינה בעלת חוקי ההפלה המחמירים ביותר באירופה, והיחידה באיחוד האירופי עם איסור מוחלט להפלות.

לפני מספר חודשים, הצביעה מטסולה נגד "החלטת Matic", שהכריזה על הפלה כזכות אדם.

לפני שנה וחצי, בניסיון של הפרלמנט לתאר שלילת הפלה כאלימות נגד נשים, התנגדה מטסולה.

גם לפני כ 7 שנים, חתמה מטסולה, יחד עם מספר חברי פרלמנט מלטים, על הצהרה שקבעה כי הם "מתנגדים באופן מוחלט להפלות".

דעת התורה בנושא ההפלות, הינה ברורה ביותר, ומובנת גם בהיגיון פשוט לכל בר דעת.

המחקרים כיום מוכיחים, כי העובר הנמצא בבטן אימו, הינו יצור חי לכל דבר - שומע, מבין, מקשיב, חושב ואפילו חולם. הפלת העובר היא בעצם הריגתו, וכמו שאסור לרצוח אף אדם, לא משיקול כלכלי, לא ממום גופני וגם לא מבעיה נפשית, כך העובר. אותו דבר בדיוק.

אבל גם אחרי כל ההסברים ההגיוניים, הסיבה האמיתית שלא לעשות הפלה - היא הוראת התורה הפשוטה, שגם נותנת את הכוח לעמוד בניסיון.

"שלום וברכה!

במענה על מכתבו, נבהלתי לקרות בו אשר יש סברא לעשות נתוח בכדי להתפטר ח"ו מהריון, ובודאי תיכף ידבר על לב האומר סברא זו שתחזור מזה בהחלט ויוגמר ההריון כשורה ובנקל ללידה זחו"ק [זרעא חייא וקיימא] כי כן הוא ציווי תורתנו הק' תורת חיים וכשהולכים בדרכי התורה ומתנהגים מתאים להוראותי' מצליחים הן בגשמיות והן ברוחניות בבריאות ובפרנסה ובחיים מאושרים ויהי רצון שיבשר טוב בכל האמור".

זהו מכתב מהרבי שליט"א מלך המשיח. המסר - ברור בהחלט.

על רקע המצב הביטחוני, יהודי אוקראינה נערכים לעלייה ארצה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...