• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

על רקע המצב הביטחוני, יהודי אוקראינה נערכים לעלייה ארצה

בעקבות המתח הגובר ועולה בין רוסיה לאוקראינה, משרד החינוך הודיע לשליחי הקהילה היהודית באוקראינה להיערך לעלייה ארצה. בקרוב, יעלו כל יהודי העולם לארץ ישראל - אבל לא בגלל מלחמות
על רקע המצב הביטחוני, יהודי אוקראינה נערכים לעלייה ארצה
חיילים בצבא האוקראיני. האם יאלצו להילחם? (קרדיט: Ministry of Defense of Ukraine)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

על רקע המצב הבטחוני בין רוסיה לאוקראינה, הוחלט במשרד החינוך להיערך לעליית יהודים לארץ ישראל, במקרה של פלישה רוסית לאוקראינה.

"בתקופה האחרונה אנו עוקבים מקרוב אחר המצב הגאופוליטי באזורי הגבול של אוקראינה, ונמצאים בקשר צמוד עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החוץ ובסוכנות היהודית. החלטה על פינוי, במידה ויהיה צורך בכך, תתקבל על ידי הגורמים הרלוונטיים ובהתאם להתפתחויות והמצב בשטח. לאור המצב אנו מבקשים ליידע אתכם שעליכם להיות מאורגנים ומוכנים לבצע באופן מידי את ההנחיות שיועברו אליכם מגורמי הביטחון" - כך נכתב במכתב שנשלח לראשי הקהילה היהודית באוקראינה על ידי אגף קשרי החוץ ומשרד החינוך.

כזכור, רוסיה הודיעה לנאט"ו ביום רביעי שעבר כי "הספירה לאחור החלה". כמו כן, במסיבת עיתונאים בבית הלבן אמר ביידן ש"הניחוש שלו" הוא שפוטין אכן יפלוש. שר החוץ בלינקן אמר ביום רביעי שעבר כי "לאוקראינה נכונו ימים קשים".

גם תגבור הכוחות הרוסי נמשך בכל החזיתות - גבול רוסיה-אוקראינה, קרים, בלארוס - וההערכות הן שרוסיה מוכנה לתקיפה בכל רגע. המודיעין האוקראיני אומד את מספר החיילים הרוסים בגבול ב- 127,000 איש. 106,000 מתוכם מצבא היבשה, והשאר מחיל האוויר והצי.

‏הפנטגון הודיע אמש כי 8,500 חיילים אמריקאים נמצאים בכוננות מוגברת לאפשרות שיישלחו לאירופה.

***

בשנת תנש"א (1991) הייתה עליה גדולה מברית המועצות, עליה התבטא הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, כי היא מצביעה על אחד מסימני הגאולה - קיבוץ גלויות, וכי זוהי אחת מפעולותיו של מלך המשיח בעולם כהכנה לגאולה.

בקרוב ממש, יעלו כל בני ישראל אל ארץ ישראל, ולא משום סיבות ביטחוניות, אלא משום שמלך המשיח יתגלה, ויביא את כל עם ישראל בחזרה לארצו - כקיום הנבואה: "ובאו האובדים בארץ אשור והנידחים בארץ מצרים, והשתחוו לה' בהר הקודש, בירושלים".

בקרוב ממש, אמן.

שני טילים בליסטיים יורטו מעל שמי אבו דאבי

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...