• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו אב התשפ"ד (19.08.2024) פרשת ואתחנן

במלאת ה'שלושים': תלמידי ה'קבוצה' ארגנו כינוס התעוררות

בתחילת השבוע התאספו תלמידי ה'קבוצה' הלומדים ב-770 בית משיח, לכינוס התעוררות בקשר עם מלאת ה'שלושים' לחברם התמים אשר הרשקוביץ ע"ה, בו הוחלט על הרחבת פעילות 'קופת בחורים' לסיוע עבור התמימים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום ראשון האחרון התקיים בסמוך ל-770 בית משיח, כינוס של תלמידי הקבוצה ה'תשפ"ד, כינוס התעוררות בדרישה ותביעה להתגלותו המיידית לעין כל נאו של הרבי שליט"א מלך המשיח ובתביעה מהקדוש ברוך הוא של "עד מתי?"!

הכינוס נערך בקשר ל'שלושים' של חברנו היקר התמים אשר הרשקוביץ ע"ה, תמים שכל כולו שייך לרבי שליט"א מלך המשיח, למבצעיו, לפעולותיו ולהוראותיו הקדושות.

התמימים שהשתתפו בכינוס סיפרו על כך שאשר היה כולו בשביל השני ולא לעצמו, ומכולם יוצאת הצעקה הגדולה "תקום תקום תקום, זמן גאולה הגיע"!

את הכינוס הנחה התמים מנחם מענדל שיחי' חביב.

הרב יחימלך שיחי' פרידמן מרבני 'איגוד תלמידי הקבוצה' שסיפר כי גם אחרי דברים שקרו לו הוא תמיד דאג לשני לפני שדאג לעצמו.

מרא דאתרא דשכונת המלך קראון הייטס הרב יוסף ישעי' שיחי' ברוין נאם שצריך להרבות בשמחה בתשעת הימים, וגם שאיך צריך ללמוד ממשפחתו של אשר משפחת הרשקוביץ היקרה שלמרות כל האסונות שפוקדים אותם הם עדיין ממשיכים ללא הפסק כדי לפעול את ההתגלות נאו!.

חבריו לישיבה קטנה וגדולה התמימים שניאור שיחי' גינדי ונהוראי שיחי' לוי סיפרו על איך שאשר השפיע עליהם בדאגה שלו לאחר ובמסירות שלו למבצעים של הרבי שליט"א מלך המשיח.

התמים אברימי שיחי' לביקבקר ערך את סיום הש"ס משניות שלקחו על עצמם התמימים לסיים עד ה'שלושים' לזכות נשמת אשר.

כשלסיום התמים מנחם מענדל שיחי' מרינובסקי, דיבר על מעשה בפועל כשהודיע שמחליפים את השם של המרפאה של קופת בחורים ל"רפואה באושר" ושיהיה בכל בניין שינה של התמימים שולחן עם דברים בסיסיים עבור התמימים לשימוש בכל זמן לזכות נשמת אשר.

כל זה מתוך דרישה ותביעה של: "יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!"

צילום תמונות: זלמן גרוסמן - ערוץ "הגאולה בידיים שלך" ביוטיוב.

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...