• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח על חשיבות לימוד הלכות "בית הבחירה", למדו תלמידי ישיבת תומדי תמימים ראשון לציון, את כל הלכות בית הבחירה (לרמב"ם). ביום חמישי האחרון יצאה קבוצה מכובדת של תמימים יחד עם הראש ישיבה הרב זלמן פלדמן, למבחן מקיף אצל הרב רצון ערוסי– רב העיר קריית אונו
תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח על חשיבות לימוד הלכות "בית הבחירה", למדו התמימים במהלך זמן קיץ בישיבה קטנה תות"ל ראשון לציון בראשות הרב זלמן פלדמן, את כל הלכות בית הבחירה (לרמב"ם) בשקידה והתמדה כשעל הלימוד אחראי הר"מ של שיעור א' הרב יוסף יצחק ויצהנדלר. ביום חמישי האחרון יצאה קבוצה מכובדת של תמימים שקיבלו ממוצע %100 בכל המבחנים ויצאו יחד עם ראש הישיבה הרב זלמן פלדמן, למבחן מקיף אצל הרב רצון ערוסי– רב העיר קריית אונו (ויו"ר תנועת "הליכות עם ישראל").

במשך שעה ארוכה הרב בחן והתפלפל עם התמימים על הקשר שבין בית המקדש לחיי היום יום, הרב הביע התפעלות עצומה מהידיעות המקיפות וההתעמקות בנושא. מתוך חיות מיוחדת של התמימים – 'חיילי בית דוד'.

בסיום הרב חתם, על תעודה מהודרת לכל אחד מהתמימים כהוקרה על השקידה וההתמדה וההצלחה במבחן, כשבנוסף, כל תמים קיבל כהוקרה מהרבנים ספר אלבום משיח.

הרב בירך את התמימים שיצליחו וימשיכו ללמוד בכל הכוח, וסיפר על הקשר שלו עם חב"ד בכלל ושזכה להיות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח והערכתו אליו.

י"ב תמוז עם תושבי ראשון לציון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...