• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה

י"ב תמוז עם תושבי ראשון לציון

זו לא הפעם הראשונה שבישיבת חב"ד בראשון לציון נערך כינוס מקורבים, אך דומה כי הכינוס הנוכחי זכה להצלחה רבה גם ביחס לקודמיו. הרב יעקב לנצ'נר מרתק את הקהל תוך שמחבר את מצבנו כיום ואת חיי ואתגרי היום יום של כל אחד למסירות הנפש של הרבי הריי"ץ. במשך כל זמן הכינוס פעל מרכז כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח
י"ב תמוז עם תושבי ראשון לציון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

זו לא הפעם הראשונה שבישיבת חב"ד בראשון לציון נערך כינוס מקורבים, אך דומה כי הכינוס הנוכחי זכה להצלחה רבה גם ביחס לקודמיו. עשרות אנשים מרחבי העיר ומחוצה לה התאספו לחגוג את החג ששיך ל'כל אשר בשם ישראל יכונה' חג הגאולה.

הכינוס החגיגי נפתח בתפילת ערבית שלאחריה ריקודי שמחת הגאולה שבמרכזם שירת הנצח 'יחי אדוננו', הקהל שכבר התאסף ניגש ליטול את ידיו לסעודת מצווה. ולבמה עולה אחר כבוד הרב אביחי רוטשילד שמסביר בטוב טעם את ענינו של יום והשייכות הפרטית של כל אחד מישראל לחג ומנחה בכישרון רב את המשך הכינוס.

מנה ראשונה מוגשת לקהל וביני כך עולה לבמה הרב יעקב לנצ'נר מרבני הישיבה ומנכ"ל חברת 'ימות המשיח' ומרתק במשך שעה ארוכה את הקהל תוך שמחבר מקביל ומסביר את מצבנו כיום ואת חיי ואתגרי היום יום של כל אחד למסירות הנפש של הרבי הריי"ץ והתנהגותו במאסר ומחוצה לו.

הקהל פוצח בריקודי שמחה שכמובן נלווים להם דגלי משיח רבים.הקהל מתיישב למנה שניה, והכינוס הופך להתוועדות עם התמים שלום בער ברוך שמתוועד בחוזק על חוב ההפצה והשליחות שישנו לכל אחד מישראל כלימוד מהרבי הריי"ץ שנאסר על הפצת תורה ויהדות.

במשך כל זמן הכינוס פעל בחדר הסמוך מרכז כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח ויהודים רבים כתבו וזכו לברכות.

ביציאה מהכינוס מחולקת למשתתפים תשורה יוקרתית.

הצלם התמים מנחם מענדל דישראלי מגיש גלריית תמונות מהכינוס.

באר שבע: הכנסת ספר תורה והתוועדות י"ב תמוז המרכזית בהשתתפות מאות

ישיבת בין הזמנים בני ברק - לקבלת פני הרבי שליט"א משיח צדקנו

תגובות

  • תוהה על העניין... , כ"ב תמוז התשפ"ד, 23:56

    יחי המלך המשיח.

    מכבד את הרעיון שהרבי שליט"א יבוא ויגאל אותנו בכל רגע ורגע, ואת צורך הכנת המקום לרבי שליט"א שיהי' בכל רגע ורגע זמין להתגלות המהירה והמושלמת.

    כעת התמיהה שלי היא, האם זה נכון "לסחוב" את הרבי שליט"א לכל מקום?

    האם זה נכון להחליט לרבי שליט"א שהוא חייב להתגלות פה כעת ועכשיו למרות שבאותם הרגעים הוא יושב ולומד בחדרו הק' בברוקלין שבניו יורק?

    האם זה נכון לקבוע שהרבי שליט"א מלך המשיח מחוייב לשבת ולהתוועד עם הקהל?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...