• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מה עומד מאחורי המנהרה שנחשפה מתחת 770

בשבוע האחרון נחשפה תחת עזרת נשים של 770 בית משיח מנהרה גדולה ומסתורית. בימים האחרונים ניסו רבים לתהות ולהבין מהי אותה מנהרה, מי חפר אותה ולשם איזו מטרה. כעת מתפרסם מכתב מאת העומדים מאחורי הקלעים ובפיהם בשורה וגם בקשה - להטות שכם למען קידום קיום רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח להרחיב את 770
מה עומד מאחורי המנהרה שנחשפה מתחת 770
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בידיעות שפורסמו בנושא בכלי התקשורת, נאמר כי מדובר במנהרה ישנה שנחפרה בימי הקורונה, אז נסגר בית המדרש לשימוש המתפללים והיו מי שניסו למצוא דרך כניסה לתוך 770. במקומות אחרים התפרסם כי מדובר בפועלים זרים שהם עמדו מאחורי חפירת המקום, אם כי לא ברור לאיזו מטרה.

בפרסומים בנושא דווח כי בעל בית ברחוב יוניון, הממוקם צמוד למקווה, סיפר כי הוא ומשפחתו שמעו רעשים חשודים בלילות במשך תקופה. כשהרעש נמשך, הודיע בעל הבית המודאג לגורם הקשור לבניין על הקולות והחשד שלו. בערך באותו זמן, בוצעו עבודות בנייה להצבת אינסטלציה חדשה ליד 770. כשהעבודות התקרבו לסיום, נחפרה תעלה להנחת קו מים והעובדים המופתעים נדהמו לגלות מה שנראה כמו מנהרה מתחת לאדמה.

כאשר נודע הדבר לגבאי 770 הם החליטו לסגור את עזרת הנשים, שעלולה להיות מסוכנת לציבור. בנוסף הם אמרו שישקלו צעדים נוספים.

בשעות האחרונות, מועבר בואצפ מכתב אנונימי בו טוענים הכותבים כי הם העומדים מאחורי החפירה, לטענתם זו נעשתה תחת פיקוח של מומחי בניה, על מנת שלא יגרם סיכון לבניין, ומטרת החפירה היא לצורך הרחבת 770.

המכתב המלא כפי שהועבר לפניכם:

1

2

3

4

חוגגים 'דידן נצח' בישיבה בהוד השרון

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...