• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חוגגים 'דידן נצח' בישיבה בהוד השרון

גם בישיבה בהוד השרון, ציינו התלמידים את יום ה' טבת 'דידן נצח'. לישיבה הגיע אורח מיוחד, הרב שמרלינג, השליח בכפר יונה, שסיפר למשתתפים על אירועי אותם ימים בהם נפסק בבית המשפט לטובת הרבי שליט"א מלך המשיח
חוגגים 'דידן נצח' בישיבה בהוד השרון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כבר מבעוד מועד המודעות בישיבה זעקו 'חוגגים דידן נצח בתות"ל הוד השרון' ואכן כך היה, בבוקרו של יום ראשון 'חג הספרים', 'התלמידים השלוחים' דאגו שכל תמים יקבל את מגילת ה' טבת, שלאחר קריאתה אי אפשר שלא להיכנס לענין..

כמה שעות של לימוד בספרים, והתמימים עולים לחצר להתוועדות יחודיית באוויר הצח, באווירה חגיגית עם המשפיע פה מפיק מרגליות הרה"ח נחמיה שיחי' שמרלינג, יחד עם רבני הישיבה שבמשך כשלוש שעות ריתק את התמימים, בדרכו המיוחדת במעלתו של יום, בפרט שהוא היה נוכח אז באותם הימים ב770 בית משיח, סעודת מצווה חגיגית הוגשה לתמימים במהלך ההתוועדות.

בסיומה של ההתוועדות הסוערת, התמימים ניגשים לתפילת מנחה כשמיד לאחריה נפתח יריד הספרים המרכזי בהוד השרון, בה תלמידי התמימים מקיימים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לקניית ספרי קודש.

ממשיכים בסדרי הישיבה עד הערב והתמימים מתאספים לחזות בוידאו מיוחד המסקר את מאורעות ה' טבת ה'תשמ"ז ב770 בית משיח, בתום הוידאו קהל התמימים פורץ בשירת דידן נצח סוערת אשר מהווית כפתיח להתוועדות 'על האש' אל תוך הלילה עם משפיע הישיבה הרב שולם שיחי' טל בזאל הישיבה בפיקודו ובתרומתו של הרב אדיר סלמה .

ותיכף ומיד ממש זוכים לפדיון כל הספרים ולפדיה הכי העיקרית בגאולה האמיתית והשלימה מייד ממש.

לפניכם גלריה מההתוועדות עם הרב שמרלינג. צילום: הת' גיל מנחם כרמלי.

י"ט כסלו בראשון לציון: מאות משתתפים בערב עם חב"ד

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...