• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

רעננה: מאות משתתפים בהתוועדות חג הגאולה בבית חב״ד

מאות מתושבי רעננה השתתפו בהתוועדות חסידית המרכזית שהתקיימה בבית חב״ד לרגל י”ט כסלו – חג הגאולה, ההתוועדות נערכה לצד שולחנות ערוכים, באולם בית הכנסת, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, שדיברו על מעלת היום וחיזקו את הקהל בפרט לאור המלחמה בארץ הקודש
רעננה: מאות משתתפים בהתוועדות חג הגאולה בבית חב״ד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המנחה הרב משה כהן שליח הרבי שליט״א מלך המשיח ברעננה, סיפר לקהל את סיפור המאסר והגאולה של בעל התניא, וציין את מעלותיו וסגולותיו של היום. לאחר מכן הוזמן א׳ מנציגי משפחות החטופים תושב רעננה להקריא את פרק התהלים האישי של הרבי שליט״א מלך המשיח ודיבר על כך שעם ישראל צריך להיות מאוחד ובביטחון מוחלט.

את המשא המרכזי נשא הרב ניסים לגזיאל משפיע בישיבת אוהלי תורה בקראון הייטס, שהגיע להתוועד עם הקהל וריתק את קהל המשתתפים בסיפורי אמונה וביטחון והתקשרות לרבי שליט״א מלך המשיח.

לאחר מכן דיבר אמיר אביבי, תת אלוף (במיל'), לשעבר ראש לשכת הרמטכ"ל וסגן מפקד אוגדת עזה. ויו"ר תנועת הביטחוניסטים על סיפורי ניסים וגבורה, לאחר מכן דיבר ראש העיר מר חיים ברוידא שכיבד את הקהל בנוכחותו וסיפר על נס שקרה לו ע״י הרבי שליט״א מלך המשיח באמצעות ה׳אגרות קודש׳ ודיבר על הזכות והחובה להיות מאוחדים בפרט במצב עכשיו בארץ הקודש.

בהמשך הערב דיברו הרב ד״ר מרדכי קידר, מזרחן ומרצה ידוע רב סרן ד״ר יאיר אנסבכר גיבור ישראל ומומחה לביטחון שותף את המשתתפים בסיפורים שקרו לו בזמן המלחמה ועל כך שצריך להיות איתן וחזק ולצאת מהפדיה והשביה באופן של ׳פדה בשלום נפשי׳. כמו כן כיבדו את הקהל בנוכחותם יו״ר המועצה הדתית מר אריה פרידמן חברי מועצת העיר מר חיים גולדמן, לורן עייאש ורבנים ואישים נוספים מידידי מרכז חב”ד בעיר.

בסוף האירוע ישבו להתוועד להתוועדות חסידית עם הרב שלמה זלמן לנדא משפיע קהילת חב״ד ברעננה עד לשעות הקטנות של הלילה.

את האירוע הנעים הקלידן מענדי ולנר, צילום מענדי קורנט.

שכונת עין גנים: למעלה מ200 משתתפים בהתוועדות י"ט כסלו

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...