• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שכונת עין גנים: למעלה מ200 משתתפים בהתוועדות י"ט כסלו

פחות מתשעה חודשים אחרי שהגיעו לפעול בשכונה, יצאו השלוחים הרב טוביה ורעייתו דבורה לאה גינזבורג, בפרסום על אירוע י"ט כסלו בשכונה ואירגנו אירוע ענק
שכונת עין גנים: למעלה מ200 משתתפים בהתוועדות י"ט כסלו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

באולם ספורט הגדול בשכונת עין גנים פתח תקווה, התכנסו במוצאי שבת זה - למעלה מ200(!) גברים לאירוע-התוועדות י"ט כסלו מכובדת ומפוארת. המשתתפים נטלו ידיים והמלצרים הגישו את מנות הדגים ואח"כ הבשר. יחד עם ליווי זמר ותזמורת מיוחדת - שהלהיבה את השומעים, והביאתם לריקודים באחדות גדולה לקראת הגאולה.

כיבדו את הערב בנשיאת דברים: ראש העיר רמי גרינברג, מ"מ ראש העיר הרב אליהו גינת, הרב הראשי לפתח תקווה הרב מיכה הלוי, הרב אדואר רב מרכז העיר, הרב שמיר רב בתי כנסת בשכונה, והשליח הראשי לפתח תקווה הרב אשר זאב דייטש. המרצה המרכזי היה הרב נחמיה גרייזמן שעורר את הלבבות לחיזוק בלימוד ודרכי החסידות והתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח.

בסיום הערב נערך בהתרגשות רבה, הגרלה על דולר שהתקבל מידו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח, לכל משתתף שמילא פתק בו הוא מקבל על עצמו החלטה רצינית ואמיתית בחיזוק בחסידות (השתתפות בשיעור, ראיית\שמיעת וידיאו יומי בתניא וכדומה). 

הערב המושקע והמיוחד הזה נערך כולו בכוחות הרבי שליט"א מלך המשיח - ע"י השליחים החדשים שיצאו לשכונה לפני פחות מתשעה חודשים! הרב טוביה ורעייתו דבורה לאה גינזבורג.

בצל הלחימה: האירוע המרכזי לרגל חג הגאולה בבאר שבע

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...