• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

בצל הלחימה: האירוע המרכזי לרגל חג הגאולה בבאר שבע

אתמול בערב התאספו מאות יהודים תושבי העיר באר שבע והסביבה להתוועדות המרכזית לרגל חג הגאולה וראש השנה לחסידות י״ט - כ׳ כסלו, בארגון שליח הרבי שליט״א מלך המשיח לעיר, הרב ירמיהו קאליפא • תיעוד
בצל הלחימה: האירוע המרכזי לרגל חג הגאולה בבאר שבע
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לקראת ערב התכנסו באולמי ״שבזי״ המפוארים מאות יהודים על מנת לחגוג יחד את חג הגאולה וראש השנה לחסידות.

המנחה הרב בנצי פרישמן שיחי׳, מנהל מוסדות חינוך חב״ד בעיר בת ים, פותח את ההתוועדות המיוחדת ומזמין את אל״מ במיל׳ מר יעקב עמר שיחי׳ ששימש כמפקד חטיבת עזה לחלוק עם הציבור את הניסים הגדולים שקורים ברגעים אלו לעם ישראל במלחמת חרבות ברזל.

לאחריו עולה לחזק את הקהל, המשפיע והשליח הרב משה דיקשטיין משפיע קהילת חב״ד בבאר שבע ומי שמפקד על ארגון זק״א באזור הדרום, שנטל חלק בזיהוי החללים והנרצחים, מחזק את הקהל שדווקא מתוך השבר הגדול שקרה, נצא מחוזקים יותר ומאמינים יותר, כמו כן מספר לקהל על מעלת היום ועל החיזוק הנדרש בלימוד החסידות.

המרא דאתרא הגאון הרב יהודה דרעי, רב העיר וראב״ד באר שבע, מחזק את הקהל בדבריו המאלפים ובחיות המיוחדת לו, ומדגיש את מעלת העם הנבחר, ואת יום הגאולה המיוחד של בעל התניא - האדמו״ר הזקן, תוך שהוא מפליג בשבחים על פועלו של הרבי שליט״א מלך המשיח בעולם ובעיר באר שבע בפרט, ע״י שליחו בעיר - הרב ירמיהו קאליפא.

המנחה מזמין את הרה״ג הרב גד רווח, רב העיר מצפה רמון, לחזק את הקהל הרחב ולעורר את הציבור בדבר העיקרי והחשוב - הפצת המעיינות חוצה ולימוד החסידות באופן מעמיק על מנת לזרז את בא הגאולה השלימה!

מיד לאחריו, עולה הרה״ג הרב מאיר סויסא, רב אזורי רמת נגב ורבה של שכונה א׳ בבאר שבע שמספר בצורה מרתקת על מעלת היום. רב קהילת חב״ד בבאר שבע, הרה״ח הרב מנחם הכהן כהן נואם אף הוא ומחזק גם את הקהל הרחב.

הקהל הרחב זוכה לצפות ממראות הקודש של הרבי שליט״א מלך המשיח על חיזוק ההתיישבות היהודית דווקא ברצועת עזה, כמו כן, זכו עשרות מהמשתתפים לבקש את ברכתו הקד׳ של הרבי שליט״א מלך המשיח באמצעות ה״אגרות קודש״ בדוכן מיוחד שהוקם ע״י התמימים בכניסה לאולם האירועים.

לסיום נוטל את רשות הדיבור, מארגן האירוע, הרה״ח הרב ירמיהו קאליפא שיחי׳, שליח הרבי שליט״א מלך המשיח לעיר באר שבע ויו״ר מוסדות תות״ל חב״ד באר שבע, שמודה מעומק הלב, לתלמידים ולצוות של ישיבת תומכי תמימים חב״ד באר שבע אשר הפיקו את ההתוועדות המרכזית בטוב טעם ובכישרון גדול, הרב קאליפא מחזק את הקהל בדרכו המיוחדת במילים מחזקות ומסיים בתפילה לבוא הגאולה האמתית והשלימה.

אומן הקלידים פותח בשירה גדולה ושמחה וכל הקהל הגדול נעמד על רגליו לריקודי שמחה לצלילי המוזיקה החסידית שמקפיצה את הקהל עד השמיים.

המשתתפים יצאו עם מסר מאלף ומחזק שרק בשמחה גדולה ובראש מורם, ננצח בעזרת השם את המלחמה הזאת ונביא גאולה שלימה תיכף ומיד ממש!

צילום: אבמרייקה אייזנשטיין.

200 איש השתתפו בהתוועדות י"ט כסלו בשכונת עמידר בבת ים

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...