• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בעקבות המצב: בישיבה בראשון לומדים את בשורת הגאולה

בישיבה קטנה בראשון לציון יצאו במבצע חיזוק מיוחד לרגל המצב. חוזרים לשיחות שנות הנפלאות בהן שמע העם את נביא הדור מבשר את בשורת הגאולה. מחזקים את ההגנה הרוחנית של עם ישראל ומביאים ניצחון במלחמה
בעקבות המצב: בישיבה בראשון לומדים את בשורת הגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

טרום פרוץ מלחמת המפרץ כאשר כל עם ישראל היה שרוי בבלבול ופחד רב זעק הרבי מלך המשיח שליט"א "מפני מה אתם מתיראין, הגיע זמן גאולתכם, כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם".

ומאז החל בשרשרת שיחות מופלאות בהם בישר את "בשורת הגאולה" המיוחדת, ובהמשך המיידי לזה - שרשרת השיחות המופלאות, שיחות ה'דבר מלכות' אשר לא משו מפינו מאז ועד עתה.

כאז גם עתה, עקב המצב הבטחוני בארץ הקודש, אין מתאים יותר מלימוד שיחות אלו ממש. התמימים השלוחים לישיבה קטנה בראשון לציון, השיקו מבצע ייחודי ומושקע על לימוד שיחות הדבר מלכות בעיון.

המבצע כולל שיעור עיוני שנערך כל יום על חלק אחר משיחת הדבר מלכות, השיעורים נמסרים על ידי צוות הישיבה והתלמידים השלוחים. 

בכל יום מתקופת המבצע התמימים נבחנים על החלק הנלמד באותו יום. במסגרת המבצע מקבלים הת' פרסים ונערכים הגרלות לאורך תקופת המבצע.

עם סיום המבצע ייערך בעז"ה כינוס מושקע ומפואר, שנועד להחדיר את הרצון והחיות להשקיע בשיחות אלו מידי שבוע.

כהוראת הרבי מלך המשיח במלחמות השונות - להוסיף בלימוד התורה, שהיא "הנשק היהודי הבדוק למעלה מאלפיים שנה", וכמו שמצטט הרבי מלך המשיח שליט"א "ציון במשפט - לימוד התורה - תפדה ושביה בצדקה". ובפרט כשמדובר על תורתו של משיח ובשיחות הדבר מלכות.

"בטוחים אנו שמבצע זה יביא לניצחון המושלם של עם ישראל בהתגלות הרבי מלך המשיח שליט"א לעין כל"! אומרים התלמידים בישיבה.

בשבוע הבא: ההתוועדות המרכזית לכבוד ר"ח כסלו

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...