• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בית הכנסת של השליח קורא לעזרה

בית כנסת "חמד בחורים", בניהולו של רב בית הכנסת הרב חיים צדוק, שליח של הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת רמת עמידר רמת גן נפרץ ביום רביעי האחרון וגנבו סכום נכבד, אירוע זה החמיר את המצב הכספי של בית הכנסת שגם לפני כן היה בקשיים כלכליים. כעת קוראים לציבור לעזרה
בית הכנסת של השליח קורא לעזרה בית הכנסת של השליח קורא לעזרה בית הכנסת של השליח קורא לעזרה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרב שלומי ישראלי גזבר בית כנסת "חמד בחורים", בניהולו של רב בית הכנסת הרב חיים צדוק, שליח של הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת רמת עמידר רמת גן קורא לציבור:

"בית הכנסת הוא הוותיק ביותר בשכונת רמת עמידר שבעבר היה בית כנסת קטן, מאז נוסדה העמותה, הוא הורחב ושופץ והפעילויות בו התרבו מאוד.

ביום רביעי האחרון פרצו לבית הכנסת, נפרצו התאים והמנעולים וגנבו סכום נכבד, אירוע זה החמיר את המצב הכספי של בית הכנסת שגם לפני כן היה בקשיים כלכליים.

בבית הכנסת ישנן פעילויות רבות, כגון: שיעורי תורה, טעמי המקרא במהלך השבוע לילדים בגילאים שונים, סדר פסח לנזקקים, סעודה גדולה בשמחת תורה, תהלוכה בלג בעומר, מסיבת חנוכה לילדים, מסיבות שבת לילדים בשבתות וחגים, שיעורי תורה מידי יום בבית המדרש, התוועדויות. בנוסף לפעילויות האלה ישנן הוצאות רבות לצורך תחזוקת בית הכנסת שכן התשתיות בו ישנות מאוד.


נודה מאוד על כל תרומה, ניתן לתרום לחשבון הבנק: בנק הפועלים 12 סניף 773 חשבון 411011. ניתן לתרום גם בביט: 052-7201746

בתודה וכבוד רב
ועד בית הכנסת

חגיגת סיום הרמב"ם בישיבת ראשון לציון

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...