• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

השלוחים שנשארו בארץ התכנסו בכפר חב"ד

במוצאי שבת התכנסו עשרות שלוחים לאירוע שמארגן מידי שנה, הרב ליאור מלכא. בין היתר נשאו דברים: הרב מנחם כהן, הרב חיים ציק, הרב יוסי קליימן, הרב אברהם בן שמעון ועוד • לסיקור המלא ולתמונות
השלוחים שנשארו בארץ התכנסו בכפר חב"ד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במוצש"ק פרשת חיי שרה, 770, כפר חב"ד ב20.30 בערב (שעון ישראל), התכנסו והתאחדו עשרות שלוחים עם הכינוס בבית רבינו 770 שהתחיל ב13:30 לערך (ניו יורק), בהתוועדות הרבי שליט"א מלך המשיח.

היוזמה הברוכה הגיעה ע"י השליח הרב ליאור מימון מלכא, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח במושבי צפון הנגב, עוטף עזה.

כבר לפני כ11 שנה קיבל ר' ליאור את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות "אגרות הקודש", לצאת לכינוס העולמי. אולם ארבע מענות מפורשות וממוקדות של הרבי שליט"א מלך המשיח הורו להישאר בשליחות.

סבר ר' ליאור שאם נשארים… יש בזה עניין כללי הנוגע לכלל השלוחים בארץ. אז, קבל תשובה מעודדת לערוך התוועדות לכל השלוחים. התשובה מימשה את עצמה בפועל עם עובדות בשטח לסיעתא דישמיא מיוחדת בעריכת הכינוס.

מאז כל שנה שואל ר' ליאור ומקבל ברכות עצומות בעניין.

תוכנית מוסיקלית ותשורות נאות

השנה, עמד הכינוס בסימן "הַקְהֵל" והוא כלל (למרות הקשיים) את נשות השלוחים וחלק מילדיהם. לנשים הוקצה חדר מיוחד ב770, ערוך בטוב טעם כאשר הן צופות בכינוס המרכזי בשידור ישיר (במעגל סגור).

בכניסה עמד דוכן הרשמה מסודר עם מתנות לא רק לשלוחים אלא גם לנשות השלוחים: שרשרת מצופה בזהב בדגם 770! השלוחים קבלו 2 תשורות נאות: תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח מיוחדת וספר סיפורים ושיחות בענייני גאולה.

תזמורת כלייזמרים אותנטית ומחממת את הלב קדמה וליוותה את השלוחים בכל מהלך הערב בניגוני גאולה וכמובן, בניגון "ר"ח כסלו" הידוע שהקפיץ את כל השלוחים לרוממות השמחה.

שלוחים תכליתיים!

הכינוס נפתח ב'דבר מלכות' והוראות למעשה בשליחות עם הרב חיים ציק, מנהל האגודה לגאולה האמיתית והשלמה. הרב מנחם כהן, רב קהילת בית מנחם בב"ש וחבר במכון הלכה-חב"ד, דיבר על שנת הקהל ומעלת השליחות.

הרב יוסף קליימן מבית חב"ד נעלה במערב בנימין הסביר כיצד להעביר את המסר של "חי וקיים" "שליט"א באופן המתקבל יחד עם דוגמאות מהשטח בענייני "אגרות הקודש".

הרב עמרם מויאל מצפת האיר את הנושא: "שליח" = בגימטריה "שמח" בסדנת צחוק כנאמר "אז ימלא שחוק פינו". אז, כלומר, כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, כבר כעת.

הכינוס ננעל בדבריו של המארגן, הרב ליאור מלכא, המסר שלו היה חד וברור: לא ממשיכים ככה בשליחות, כי כבר התרגלנו בשליחות. אלא להתמקד בכל מבצע להביא משיח בפועל ממש, מיד ממש.

הרב ליאור סיפר על מופתים עצומים והכוונות ברורות וממוקדות שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח: בארגון הכינוס, בהמשך מוצלח (למרות הקשיים העצומים) בעריכת מעמדי קידוש לבנה בבית רבינו 770, בענייני בריאות… שרק היצמדות מפורשת להוראות הרבי ב'דבר מלכות', ב"אגרות" ועוד מביאה ישועה פרטית. הרב ליאור דיבר חזק גם על מענות מפורשות שקיבל מהרבי להוסיף ולחזק בעניין האחדות את כלל השלוחים ואנ"ש.

הטיב לקשר ולחבר בין כל הנואמים בענייני גאולה ומשיח וסיפורים מהשטח המנחה הידוע הרב אברהם בן שמעון מעתלית.

בין השלוחים היה ניתן לראות את: הרב שמואל הנדל – מנהל מטה משיח, הרב נחמן מיידנצי'ק וחבריו השלוחים – מבית חב"ד שדה התעופה לוד, הרב נועם אליאס – מנהל מוסד חינוכי 'אור ליובאוויטש' כפר חב"ד, הרב נחום סטולין – מנהל בית חב"ד 'אייר פורט סיטי', הרב איתן מזרחי – מנהל בית חב"ד רפאל, הרב יוחאי אורן – בית חב"ד קוממיות, הרב אלעד קנטור – מנהל 'ממש', הרב יעקב מרום – שליח בהודו, הרב שמואל פרלשטיין – מרכז את"ה, הרב יגאל לוטקין וחבריו השלוחים – מ"מרכז התגלות" ב"ש ועוד.

מענה מדהים ומחזק

השלוחים כתבו פדיון נפש כללי ומענה הרבי שליט"א מלך המשיח בכרך ט' עמוד קיד: "מאשר הנני קבלת מכתביו… עם הפ"נ… ובוודאי יעורר ר"ר…"

בהמשך מעורר הרבי שליט"א מלך המשיח על הצורך "במלאכת שמים" ליגעת ומצאת מתוך שמחה וביטחון ואז הסיוע מלמעלה במידה גדולה ביותר ואז רואים בחוש שההצלחה הולכת וגדלה… וגם בענייני בריאות.

בהמשך מורה הרבי שליט"א  מלך המשיח על ההנהגה באופן של מסירות נפש ומסיים בברכה "השי"ת יצליחו לבשר טוב בכל הנ"ל, ובקרוב".

בין השלוחים נערכה הגרלה על אמצעי עזר לשליחות, חפצי ערך לבית ומענקים כספיים.

מתגסיים לאחדות ולהצלחה

הכינוס מבקש את אנ"ש והשלוחים: להגיע לאחדות אמיתית לקבלת פני הרבי שליט"א משיח צדקנו וכן לסייע באמצעים למימוש עניין האחדות, במימון הכינוס שלוחים הנ"ל ובמעמדי הקידוש לבנה בבית רבינו 770. טל': 052-8572770

הרב חיים ציק נושא דברים
הרב חיים ציק נושא דברים
הרב עמרם מויאל
הרב עמרם מויאל
הרב ליאור מימון מלכה
הרב ליאור מימון מלכה
הרב אברהם בן שמעון
הרב אברהם בן שמעון

הרגע בו פרצו כל השלוחים בריקוד "יחי אדוננו"

היסטוריה בהודו: חתונה יהודית בבית חב״ד פושקר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...