• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שידור חוזר / הרגע בו פרצו כל השלוחים בריקוד "יחי אדוננו"

בסימן שלושים שנה להשתתפות הרבי שליט"א מלך המשיח בבאנקט של כינוס השלוחים העולמי ב-770 ועידוד שירת הנצח "יחי אדוננו" התאספו אמש באולמי רז"ג שבקראון הייטס השלוחים לבאנקאט ששילב הצדעה לשלוחים החדשים לצד התמקדות במבצע משיח והקהל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

את האירוע הנחה השליח הרב יוסף קרליבך מניו ג'רסי, כשהוא מעביר את שרביט השיבור בין הנציגים לקטעי הוידאו המיוחדים שהוכנו למעמד. בין היתר נראו דבריהם של הרב שלום מענדל סימפסון מזכירו של הרבי שליט"א מלך המשיח והרב יוסף ישעיה ברוין בשם הבד"ץ של קראון הייטס, הרב שלום דובער דרייזין ועוד.

רגע מיוחד נרשם בעת נאומו של נציג השלוחים באוקראינה, הרב משה ראובן אסמן ששיתף את הקהל בפעולות של בתי חב"ד במדינה תחת איום המלחמה, לצד התוכניות להקים עיר חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש.

במהלך הערב הושם דגש מיוחד על פעילות שנה זו, שנת הקהל, כהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח. הרב שאול אקסלרוד מגבעת הגאולה נשא דברים בנושא זה, לצד הרב אברבנאל מפלורידה, שעמד לפני יותר מעשור שנים מאחורי מבצע פרסום משיח לצעירים בארץ הקודש.

לפני סיום הוקרן סרטון של שלוחים צעירים שיצאו לשליחות בשנה האחרונה, כשהמנחה הקריא רשימה ארוכה של שמות השלוחים הצעירים.

רגע מיוחד נרשם בעיצומו של האירוע, כאשר על המסכים הקורן קטע הוידאו של הרבי שליט"א מלך המשיח מעודד את שירת ה"יחי" כשהתזמורת באולם פצחה בניגון יחי וקהל השלוחים פרץ בריקוד נלהב בניצוחו של הזמר מענדי ג'רופי.

ישיבה קטנה צפת: מעמד הקהל מרומם לסיום מבצע תורה

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...