• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ישיבה קטנה צפת: מעמד הקהל מרומם לסיום מבצע תורה

מאות תלמידי הישיבה הקטנה בצפת, התאספו בשבוע שעבר למעמד מרומם, עם ההכרזה על סיום מבצע תורה ובחירת החתנים שעמדו בהצלחה בכל שלבי הבחינות והיעדים. לאירוע הגיעו גם בוגרי 2 המחזורים האחרונים שקיבלו את תעודותיהם
ישיבה קטנה צפת: מעמד הקהל מרומם לסיום מבצע תורה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תלמידי הישיבה קטנה בצפת יחד עם בוגרי הישיבה והורי התלמידים התכנסו בליל כ' חשון יום הולדת הרבי הרש"ב מייסד ישיבת ׳תומכי תמימים׳, בהיכל התרבות המפואר 'בית יגאל אלון' לכנס הקהל מיוחד ומרומם - מעמד סיום מבצע תורה תשפ"ב. במהלך הכינוס חולקו מלגות בסך של קרוב למאה אלף שקלים לעשרות בחורים ששיננו את כל מסכתות שבת וברכות בעל פה, ושלושים וחמישה דולרים שנתקבלו מידו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט״א לתלמידים שנבחנו בהצטיינות על כל ג"ן פרקי התניא.

חתני התורה הנרגשים עלו אל במת האולם אחד אחרי השני לקבל את תעודת 'חתן תורה' יחד עם המלגה הנכבדה, וספר קודש למזכרת - בהזמנה אישית ומרגשת על ידי מנחה האירוע. אל החתנים הנרגשים הצטרפו אבותיהם וחלק מן התלמידים זכו שאף הסבים שלהם טרחו ובאו במיוחד להשתתף ביום חגו של נכדם.

לאווירת החג וההתרגשות בקהל, תרמה גם נוכחותם המרעננת של עשרות בוגרי הישיבה מ-2 המחזורים הקודמים, אשר קיבלו אף הם בהזדמנות זו את התעודות והפרסים המגיעים להם, לאחר שמגיפת הקורונה מנעה את האפשרות לקיים את הכינוס השנתי הזה בשנתיים החולפות.

האירוע לווה בהפקת מולטימדיה מרהיבה, סרטונים מיוחדים בהם משתתפי המבצע משנה זו ומשנים עברו שיתפו בהשפעה הכבירה של מבצעי התורה על חייהם והתקדמותם בלימוד התורה, כמו גם כמה מהורי התלמידים שהעלו על נס את ההשפעה המיוחדת של המבצע על בניהם כפי שהם חווים זאת מהזווית שלהם.

במהלך הכינוס הוכרז על פתיחת מבצע התורה לשנת תשפ"ג, שינון כל מסכת גיטין בע"פ וג"ן פרקי התניא, והתלמידים יצאו נרגשים ומחוזקים להתחיל בשינון החומר בהתלהבות ובשמחה, ולגרום רוב נחת לרבי שליט"א מלך המשיח.

בסיום האירוע הודה המנחה בשם הנהלת הישיבה לרב מנחם מענדל רחימי על ההשקעה המיוחדת בארגון הכינוס לפרטיו בהצלחה גדולה.

ממש: פארברענגען הקהל רבתי לרגל ראש-חודש כסלו

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...