• ב"ה ימות המשיח!
  • ד' אייר התשפ"ד (12.05.2024) פרשת קדושים

'ערב עם חב"ד' בישיבת תומכי תמימים בראשון לציון

ממשיכים במסורת המוצלחת. גם בחג הגאולה י"ב תמוז, ערכו 'ערב עם חב"ד' לעשרות משתתפים, שהוזמנו לישיבת חב"ד בראשון לציון על ידי התמימים הפועלים עימם במסגרת ה'מבצעים'. האירוע נערך במתכונת מכובדת ומפוארת • לגלריית תמונות וסיקור האירוע
'ערב עם חב"ד' בישיבת תומכי תמימים בראשון לציון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

זו לא הפעם הראשונה שעשרות מקורבים באים ל'ערב עם חב"ד' בישיבת תומכי תמימים ראשון לציון, אולם דומה כי הכינוס שנערך השתא בחג הגאולה י"ב בתמוז ה'תשפ"ב היה המיוחד מכולם.

משובב נפש היה לראות את המקורבים הרבים הגודשים את היכל הישיבה אשר נתקשטה במיוחד לרגל האירוע, אלו, האחרונים לא הגיעו בגלל הפקה מיוחדת ואף זמר מיוחד לא נזכר במודעת הפרסום, הגעתם היא המשך ישיר של הקשר החם של בחורי הישיבה עם יהודים מכל גווני הקשת, אם ממסלול המבצעים הקבוע בהפסקת הצהריים, או מהקשר האישי שנוצר בדוכן מיום שישי, או בכלל מה'הקהלת קהילות' בימי השבת במגוון בתי הכנסת, ויש כאלו שהקשר עמם התחיל בכלל בפגישה אקראית ברחוב והמשיך בפרויקט מיוחד של חברותות פנים אל פנים בישיבה או באמצעות הטלפון.

הערב המיוחד נפתח בתפילת ערבית חגיגית, כשמיד לאחר מכן הקהל ניגש ליטול את ידיו לסעודת המצוה המלאה בכל טוב, כשתוך כדי פותח בדברי ברכה המנחה המוכשר הרה"ח ר' יוסף יצחק שיחי' ויצהנדלר המכהן כר"מ בישיבת תות"ל ראשל"צ קטנה, כשהוא מזמין את הת' השליח יוסף יצחק שיחי' טורין להזמנת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א והקראת מכתבו של הרבי שליט"א מלך המשיח שנתקבל (באמצעות האגרות קודש) לערב זה.

מיד לאחריו עולה נציג התמימים, הת' לוי שיחי' זהבי להקראת פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הקהל מנגן ניגון חסידי ומיד לאחריו ניגש לבימת הכבוד ראש הישיבה הרה"ג הרב שמעון שיחי' ויצהנדלר שסוקר בדרכו הייחודית את 'רשימת המאסר' של הרבי הריי"צ עם מסר אקטואלי לתקופתנו אנו, מהצצה קטנה על הקהל ניכר ללא ספק את היותם מרותקים לדברים הנפלאים המושמעים.

אתנחתא קלה וכעת ניגש לבימה משפיע הישיבה ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה הרה"ח הרב חיים אלתר בנציון שיחי' פרישמן שפותח את דבריו עם סיפור אישי ומרגש על נס טרי מהרבי שליט"א מלך המשיח, וממשיך בדבריו לעורר את הנוכחים על דבריו של מלך המשיח ש"ענווים הגיע זמן גאולתכם" והנה הגאולה המדוברת נמצאת לא בתור חלום אלא היא מגיעה תיכף ומיד ממש. פרץ מחיאות כפיים סוער נשמע מאת הקהל, עוד כמה ניגונים, ועל המסכים נראית דמותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בוידאו מיוחד הכולל ליקוט נפלא של בשורת הגאולה שנערך ע"י א' התמימים, התרגשות רבה ניכרת בקהל בעת שרואים את הרבי שליט"א בעצמו מעודד את שירת 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'.

מיד לאחר מכן מזמין המנחה את הרה"ח הרב יעקב שי' לנצ'נר מרבני הישיבה (המשמש גם כמנכ"ל חברת 'ימות המשיח – פתרונות תקשורת') שמסביר לקהל הרחב בטוב טעם את השייכות הנפלאה של כל אחד ואחד אל היום המיוחד הזה, חג הגאולה של הרבי הריי"צ, תוך שמתבל את דבריו בסיפורי מופת אישיים, וכעת חילקו למשתתפים כרטיס להגרלה מיוחדת הנערכת על דולר ובקבוק משקה מהרבי שליט"א מלך המשיח.

בסיום הערב יוצא הקהל בריקודים של שמחת הגאולה ברחבת האולם, כשביציאה מחכה למשתתפים תשורה ייחודית הכוללת מגנט מהודר עם פרקו של הרבי שליט"א, יין של ברכה, וכן חוברת נפלאה המספרת את סיפור המאסר והגאולה, כשהם חדורים בנבואתו של הרבי מלך המשיח שליט"א ש"הנה זה מלך המשיח בא", ומתוך החלטות טובות שישמשו כפעולה נמשכת לפעול את ההתגלות, מתוך קבלת מלכותו הנצחית בהכרזה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הסוף המפתיע: החב"דניק מרוסיה והחב"דניקית מאוקראינה התחתנו במולדובה

י"א ניסן בקרית גת: כינוסים למאות ילדים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...