• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חיפה: פתיחה מחודשת לבית חב"ד המושבה הגרמנית

ביום חמישי האחרון התקיים אירוע פתיחה של בית חב"ד במושבה הגרמנית בחיפה. את המקום הקים בעבר הרב בועז קלי כמרכז ארצי לפעילות שבע מצוות בני נח. כעת הרב בן ציון גגולה יפעיל את המרכז
חיפה: פתיחה מחודשת לבית חב"ד המושבה הגרמנית חיפה: פתיחה מחודשת לבית חב"ד המושבה הגרמנית חיפה: פתיחה מחודשת לבית חב"ד המושבה הגרמנית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום חמישי ט' באדר א' התקיים אירוע פתיחה של בית חב"ד חדש במושבה הגרמנית בחיפה.

את המקום הפעיל בעבר הרב בועז קלי ע"ה שהקים את מטה שבע מצוות בני נח מטעם אגודת חסידי, חב"ד בארץ הקודש. כשמקום זה משמש כמרכז ארצי לפעילות זו. כעת, משפחת הרב בן ציון ובשמת גגולה תמשיך את פעילותו בהפצת היהדות, החסידות, ו-7 מצוות בני נוח בקרב אומות העולם.

השליח, הרב בן ציון גגולה מוסר: "כי יתקיימו שיעורים בנושא יהדות וגאולה ומשיח, כמו כן, נקיים פעילות חסד בעזרה לנזקקים מטעם הארגון שמיים חיים בראשותו של  מר נתי סמדר" 

באירוע השתתפו: הרב לייבל שילדקוריט שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בחיפה. הרב ישי קלי בנו של הרב בועז קלי ושליח של הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת בת גלים בחיפה. הרב שאול בורנשטיין שליח לדוברי רוסית בחיפה. יכם שמעון עמר מגיד שיעור בקריית שמואל. כמו כן השתתפו משפחה חברים ומכרים ותומכי המקום.

צילום: אורן שואף.

לקראת יום ההולדת 120, הבחורים השכימו קום

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...