• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ערכות הגאולה של 'ממש' לגני הילדים

ידועה שיחתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שכל העניינים והפרטים צריכים להיות חדורים בענייני גאולה ומשיח, וכאשר נותנים אף מבט אחד על ילד יהודי ישר רואים משיח. אי לכך נטלו על עצמם האגף החינוכי "מש-לגני" לייצר חומרי איכות לילדים הגנים ובתי הספר שהופקו בהתייעצות עם רבנים ואנשי חינוך
ערכות הגאולה של 'ממש' לגני הילדים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 ידועה שיחתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שכל העניינים והפרטים צריכים להיות חדורים בענייני גאולה ומשיח, וכאשר נותנים אף מבט אחד על ילד יהודי ישר רואים משיח. אי לכך נטלו על עצמם האגף החינוכי "מש-לגני" לייצר חומרי איכות לילדים הגנים ובתי הספר שהופקו בהתייעצות עם רבנים ואנשי חינוך בהתאמה מיוחדת הספוגה בענייני גאולה ומשיח.

במשך כל השנה עמלים בגני הילדים להכניס תכנים חסידיים מקוריים, כדי להשפיע על הילד כבר מקטנותו לחיות עם דברים קודשים וטהורים חדורים באידישקייט, כאשר במהלך מעדגל השנה משתדלים שכל חג ומועד יהיה מודגש ומוטבע בנפשם של הילדים.

אחד הכלים המקוריים הינם הכתרים, הסמלים והמדבקות שהילד מקבל עבור כל מאורע שמתרחש בגן. ב'ממש לגני' הכינו ערכה מיוחדת של כתרים וסמלים לאירועי ומועדי כל השנה, כאשר כל מועד מקבל דקלום מחורז הקשור לגאולה והכרזת הקודש 'יחי אדוננו' מתנוססת על כל סמל שהילד מקבל על דש בגדו או כתרת לראשו.

דבר זה בודאי מוסיף בחיות מיוחדת, כאשר גם הילד והילדה רואים שכל דבר בחייהם – גם חג ומועד כלליים – הינו דבר שקשור לגאולה האמיתית והשלמה כפי שמורה הרבי מלך המשיח שליט"א, וכי בכל דבר יש את נקודת ההתקשרות לרבי ואת ההכרזה 'יחי אדוננו'.

בנוסף הפיקו ב'ממש-לגני' ערכת לתחילת השנה הכוללת: תיקיה מהודרת עם ציור מרהיב בתלת-מימד, קלסר ושער למחברת קשר ועוד מארזים, חוברות ויצירות חדשות ומקוריות למעגל השנה שהכל כל חדור בגאולה ומשיח.

זאת מלבד לעשרות פינות תוכן לגן ולבית הספר, פנקסים, מדבקות, פלקטים וספרי ילדים אותם ניתן להשיג ב'ממש' ולהתרשם באתר הייעודי כדי להכין את הגן והכיתה שלנו לקבלת פני משיח צדקנו.  ניתן להשיג ב'ממש' ולהתרשם באתר

לפרטים מרכז ההפצה ממש 077-5123770 וואצאפ 054-2248770 
מצגת תיקייהמצגת תיקייה10מצגת תיקייה11מצגת תיקייה12מצגת תיקייה13מצגת תיקייה14מצגת תיקייה15מצגת תיקייה16מצגת תיקייה17מצגת תיקייה2מצגת תיקייה3מצגת תיקייה4מצגת תיקייה5מצגת תיקייה6מצגת תיקייה7מצגת תיקייה8מצגת תיקייה9

להמשיך את מה שהרב יצחק פיין התחיל

פורים של גאולה במולדובה: תפילות לשלום ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...