• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כוננות גבוהה במיוחד מהתגובה האיראנית

איראן רוצה להגיב (ויש סיכוי מסוים שזה יהיה משטחה), אבל לא באופן שיביא למלחמה, אלא באופן מוגבל ומדוד, ולכן אין שום סיבה לפאניקה, ואין סיבה להסתער על הסופר-מרקטים ולצבור אוכל ומים. הפרשן אבישי איפרגון בניתוח מיוחד של האיומים
כוננות גבוהה במיוחד מהתגובה האיראנית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הכוננות מול תגובה איראנית:

בצה"ל נמשכת הכוננות הגבוהה מול כל תגובה אפשרית.

הערכות בארה"ב מדברות על כך שיתכן ואיראן תשגר משטחה כטב"מים וטילי שיוט.

אולם, ההערכה היותר סבירה עדיין מדברת על כך שהתקיפה לא תהיה משטח איראן, אלא תהיה משטח תימן ו/אן עיראק ו/או סוריה ולבנון - באמצעות רקטות וכלי טיס בלתי מאוישים.

כמו כן נמשכת הכוננות הגבוהה בחו"ל, ולפחות 28 נציגויות של ישראל נסגרו.

וביחד עם זאת חשוב מאוד לזכור את הנקודות הבאות:

1. ישראל כבר מתמודדת בהצלחה גדולה מול כלי טיס בלתי מאוישים לטווח ארוך שמשוגרים כמעט כל יום מתימן ומעיראק - כולם מתוצרת איראן - כך שאין באיום הזה שום דבר חדש.

החומרה היחידה שיכולה להיות היא שבתגובה איראנית יהיה מספר הכלים הללו גדול יותר, והם ישוגרו מכמה חזיתות במקביל, אבל הכלים עצמם מוכרים היטב, ומערכות ההגנה מתוכננות ליירט גם כמויות גדולות שלהם.

גם האיום של טילי שיוט מוכר היטב - ועד עכשיו כבר שוגרו לעבר ישראל טילים רבים כאלו - מתימן, סוריה, וככל הנראה גם מעיראק - כמעט כולם יורטו בהצלחה ע"י מטוסי קרב של ישראל, או ע"י ספינות ומטוסים אמריקנים, ולישראל יש גם את מערכת "שרביט קסמים" - שנבנתה מראש על מנת ליירט טילי שיוט מאיראן, כך שגם האיום הזה לא חדש.

2. איראן לא מעונית במלחמה כוללת עם ישראל - העובדה הזו עולה מכל הערכות המודיעין, וגם מדברים של בכירים איראנים. אם היא הייתה מעונינת בזה, היא כבר הייתה מזמן נכנסת למערכה, ובמיוחד בימים הראשונים, כאשר צה"ל היה לא ערוך ולא מגויס. 

איראן חוששת מאוד מכך שאם היא תתקוף את ישראל באופן ישיר, אזי ישראל תשמיד לה את מתקני הגרעין, ולכן ההערכה הרווחת היא שהתגובה לא תצא משטח איראן, או שאיראן כן תשגר אותה משטחה, אבל היא לא תהיה מסיבית, כדי שלא לגרור את ישראל למלחמה, שבה יושמדו מתקני הגרעין, ויתכן שאף ארה"ב תצטרף אליה.

שורה תחתונה: 

איראן רוצה להגיב (ויש סיכוי מסוים שזה יהיה משטחה), אבל לא באופן שיביא למלחמה, אלא באופן מוגבל ומדוד, ולכן אין שום סיבה לפאניקה, ואין סיבה להסתער על הסופר מרקטים ולצבור אוכל ומים.

ועיקר העיקרים:

ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם!

כל הנסים שעליהם אני כותב לכם מדי יום רק ממחישים את זה בצורה הברורה ביותר, ולכן בוודאי שיש לנו את ההגנה והשמירה האלוקית, והרבי שליט"א מלך המשיח חזר על ההבטחה הזו פעמים רבות.

ולכן, בוודאי שמצד אחד הצבא צריך לנקוט בהיערכות הגנתית, וגם להרתיע את האויב ע"י היערכות התקפית, אבל אין שום סיבה להיכנס לחרדות, וצריך להתחזק בבטחון בה' יתברך, ובמיוחד שאנו רואים את כל הנסים, ואת כל סימני הגאולה, שכל זה צריך לעודד אותנו ולחזק את רוחנו.

"הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"! "ישראל בטח בה' עזרם ומגינם הוא"! "הנה זה משיח בא"! 

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

איראן מאיימת על ישראל בתגובה לחיסול

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...