• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ב ניסן התשפ"ד (30.04.2024) פרשת אחרי מות

היום ה180 למלחמה - דיווחים

יממה מתוחה בצפון, לאחר שחוסלו בכירים בצמרת הבטחון האיראני בטיל שנורה לדמשק שבסוריה. על פי הנטען, ישראל עומדת מאחורי החיסול המשמעותי. במקביל נמשכים הפעולות לשלומם של החיילים
היום ה180 למלחמה - דיווחים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יורט טיל שנורה מסוריה

התקיפה בסוריה.

מספר ההרוגים עלה לפחות ל- 11 - כך מדווחים בסוריה.

אמש, ניסו ככל הנראה האיראנים להוציא לפועל תגובה (לפחות ראשונית) - טיל שיוט שוגר מאתר בסוריה, לעבר דרום רמת הגולן. אזעקה נשמעה בכ- 10 יישובים.

בחסדי ונסי ה' טיל השיוט הופל בהצלחה.

ישנם דיווחים על כך שהטיל הופל באמצעות לוחמה אלקטרונית.

ממשיכים בפעולות לשלום החיילים

ביממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מעל 25 מטרות טרור בהן מחסני אמל"ח, ותשתיות טרור נוספות.

לוחמי אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בחאן יונס, מחסלים מחבלים ומשמידים מחסנים של אמצעי לחימה. צוות הקרב של חטיבת הקומנדו חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים באמצעות ירי מדויק בין היתר על ידי ירי צלפים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו חוליות מחבלים במרחב הקרארות שבחאן יונס, במסגרת הפעילות בשיתוף חיל האוויר, כלי טיס תקף מספר מחבלים מהאוויר ומחסן אמצעי לחימה.

נתאחד בתפילה ובצדקה לזכות חיילינו בכל החזיתות, ולשמירה ולהגנה לכל אחינו בני ישראל בכל מקום שהם.

בכירים איראנים נהרגו בתקיפה

מספר ההרוגים בתקיפה בסוריה ממשיך לעלות.

כעת מדווח על 13, ביניהם 7 איראנים.

ארגון הג'יהאד האסלאמי עוד לא גילה מי היו בכיריו שנהרגו, אבל ידוע שיעד התקיפה היה פגישה בין בכיריו לבין הבכירים האיראנים, כך שזה ברור שגם בכירים בג'יהאד נפגעו.

היום התפוצץ עוד כטב"מ שהגיע מעיראק - סמוך לגבול ישראל, אבל מחוץ לשטחנו.

לא דווח על יירוט, ויתכן שהוא נפל בשל תקלה כלשהי או טעות בהכוונה שלו. הכטב"מ נפל לא הרחק משדה התעופה רמון ובהחלט יתכן שזה היה נסיון נוסף של איראן להגיב - באמצעות מתקפה על שדה התעופה. כאמור, הכטב"מ נפל בפועל מחוץ לשטח ישראל, בחסדי ה'.

מטח של 10-15 רקטות לעבר נהריה וכמה יישובים בגליל מערבי.

בחסדי ונסי ה' לא דווח על נפגעים.

בארצות הברית מחזקים את ישראל

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, מייק פנס, אמר אמש:

"לא משנה מה עמדת הממשל הנוכחי או הקולות במפלגה שלי, הנה המציאות: 

לישראל אין ברירה אלא לפלוש לרפיח, לצוד ולהשמיד את חמאס אחת ולתמיד. המלחמה צריכה להסתיים רק כשהמטרות הצבאיות של ישראל יושגו, ואני מאמין שהעם האמריקני יעמוד לצד ישראל".

זו הפעם השנייה בשלושת החודשים האחרונים שפנס מדגיש שעל ישראל לתקוף ברפיח. בזמן ביקורו בישראל לפני כחודשיים, סייר פנס ביישובי העוטף ובשדרות, ואמר:

"אנשים שקוראים להפסקת אש צריכים לזכור שהייתה הפסקת אש בשישה לאוקטובר. חמאס פתחו במתקפה שבמהלכה פרצו 3,000 טרוריסטים לישראל במטרה לרצוח יהודים. המטרה שלהם הייתה לא רק להגיע לקיבוץ הזה או לשדרות אלא להגיע לירושלים, לתל אביב. 

לישראל אין ברירה אלא להילחם ולהשמיד את חמאס פעם אחת ולתמיד. כאזרח פרטי מארצות הברית אמשיך להיות קול שתומך בישראל עד שהם ישלימו את המשימה הזו".

תקיפות בצפון ומתח עולמי

התקיפה באיראן נועדה להעביר מסר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...