• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

צה"ל יצא, החמאס שיגרו טילים

לצערנו הרב, היציאה המסיבית של צה"ל מצפון הרצועה, הביאה, כבר היום לשיגור של 14 רקטות מצפון הרצועה לעבר שדרות ועוטף עזה! שר הבטחון הודיע שצה"ל "סיים את התמרון" בצפון הרצועה - ולכן ברור גם שצה"ל יוצא משם
צה"ל יצא, החמאס שיגרו טילים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרמטכ"ל הזהיר היום שיתכן וצה"ל יצטרך לחזור ולפעול באזורים שאותם כבר כבש...

ובמלים אחרות - בגלל הלחץ האמריקני - שהוביל להוצאת חיילים רבים מצפון הרצועה, יתכן שהחמאס יחזור אליה, ישקם לפחת חלק מיכולותיו, וצה"ל יצטרך שוב לכבוש אותה.

לצערנו הרב, היציאה המסיבית של צה"ל מצפון הרצועה, הביאה, כבר היום לשיגור של 14 רקטות מצפון הרצועה לעבר שדרות ועוטף עזה!

כזכור, שר הבטחון הודיע שצה"ל "סיים את התמרון" בצפון הרצועה - ולכן ברור גם שצה"ל יוצא משם.

ולכן החמאס כבר התחיל לחזור לשם, וכבר שיגר משם רקטות!

השר גדעון סער דיבר היום, ולמעשה תקף את דבריו של שר הבטחון (שכמובן מייצג גם את נתניהו וגנץ):

"אסור בשום אופן להגיד סיום שלבים לפי לוח זמנים ולא לפי הישגים. כדי להיות קונקרטי - אני מתנגד ליציאה מח'אן יונס לפני שאנחנו רואים התקדמות בסוגיית החטופים וחיסול ראשי חמאס".

צריך להזכיר שכבר במהלך הראשוני של פינוי הכוחות יצאו מהרצועה לפחות 5 חטיבות, ובהמשך יצאו עוד כמה חטיבות, וכעת יצאה גם אוגדת העלית הסדירה - אוגדה 36 - שכוללת הן את חטיבת גולני, שחיסלה מאות רבות שמחבלים יכולה להמשיך כעת לדיר אל בלאח או לרפיח, אבל, במקום להמשיך להילחם ביעד אחר - מוציאים אותה מעזה, וגם את חטיבות 7 ו- 188 - שהן חטיבות סדירות, מאומנות היטב, ומצוידות היטב.

יציאה מוקדמת מדי של צה"ל מהרצועה תוביל באופן ישיר לכמה תוצאות קשות:

1. השתלטות של החמאס על כל אזור ממנו צה"ל יצא.

2. שיקום מהיר של החמאס - שיגייס במהירות עשרות אלפי מחבלים חדשים, יקבל מיליארדים ממדינות ערב וממדינות המערב - וישקם את עזה במהירות.

3. גל אדיר של יוקרה והערכה כלפי החמאס הן בעזה עצמה, הן באיו"ש, והן בכל העולם הערבי - וזאת הן בשל מתקפת הטרור שלו, והן בשל העובדה שהוא הצליח לגרום לצה"ל לצאת מהרצועה, ובכך למעשה להכריז על נצחון ח"ו.

4. אובדן שאריות האמינות האחרונות של ישראל -שהכריזה על חיסול היכולת הצבאית של החמאס ועל מיטוט שלטונו - ולא עשתה זאת!

5. אובדן מוחלט של כושר ההרתעה של ישראל!

זה חמור מאוד!

חיזבאללה, המיליציות בעיראק ובסוריה, החות'ים, איראן, וגם אנשי הרש"פ באיו"ש, ואיתם הערבים בתוך הארץ - כולם לוטשים עיניים, ובוחנים היטב את העוצמה של ישראל ואת עמידתה בלחצים, יכולתה לנהל מלחמה ולנצח בה - אם ישראל תיכשל בכך, זה יהווה זרז לכל ארגוני הרשע הנ"ל לתכנן את המהלכים הבאים שלהם נגד ישראל ח"ו!

6. אם צה"ל יצא בשל "עיסקת חטופים" נוספת, והלחימה תיפסק בשל כך, זה יתן את ה"אישור הסופי" לכל אויבינו לכך שבאמצעות חטיפות נוספות, בכל גבולות ישראל (או בחוץ לארץ), הם יוכלו ח"ו להכניע את ישראל, ולהביא אותה למצב שבו היא לא מסוגלת להשלים מהלכים צבאיים.

אסור שכל זה יקרה!

חייבים להשלים את המלאכה, להרוס לחלוטין את צבא החמאס, להרוג את מנהיגיו, ולמוטט את שלטונו!

סיכום חדשות השבת: סוכל פיגוע באדורה

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...