• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הפסקת האש צפויה להתחיל בבוקר | מבזקים

חיזבאללה ממשיך בתקיפות בגבול הצפון וצה"ל פגע לראשונה במפקדה צבאית של המחבלים. בנתיים הודיעו המחבלים בעזה על רציחתה של הרוגה נוספת, הי"ד. הפסקת האשצף צפויה להתחיל בשעה 10 בבוקר
הפסקת האש צפויה להתחיל בבוקר | מבזקים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לראשונה בצפון: הושמדה מפקדה צבאית של החיזבאללה

המצב בצפון: לאחר שחיזבאללה איים בתגובה על הרג 2 העיתונאים שלו, הוא שיגר 2 טילי נ"ט לעבר מנרה, 2 טילי נ"ט לעבר אביבים, ורקטות בורקאן - בעלות ראש קרבי גדול מאוד - נגד כוחות צה"ל. כמו כן שוגרו רקטות לעבר קרית שמונה.

בנסי ה' וחסדיו לא היו נפגעים בכל האירועים הללו.

בתגובה צה"ל תקף בעוצמה רבה והשמיד לראשונה מפקדה מבצעית של חיזבאללה, ושורה של מטרות נוספות.

כמו כן הותקף והושמד מהאוויר רכב באזור צור. ארבעת יושביו נהרגו, ובהמשך פורסם שאחד מהם הוא סגן מפקד הזרוע הצבאית של חמאס-לבנון - מכה קשה לארגון הנאצי, והישג מודיעיני ומבצעי נאה לישראל ברוך ה'.

הרוגה נוספת בשבי בעזה, הי"ד 

ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הודיע ביום שלישי בערב, שהחטופה חנה קציר (76) מתה בשבי.

המחבלים ימח שמם הוסיפו שהם מסירים כל אחריות לגורל החטופים שבידיהם בשל התקיפות של צה״ל. 

ברור ופשוט שזוהי לוחמה פסיכולוגית של ארגון הטרור בניסיון לפגוע בפעילות של צה״ל.

חנה קציר ז"ל אם לשלושה, וסבתא לשישה נכדים, בעלה רמי נרצח בידי המחבלים ביום של הטבח הנורא. 

היא נזקקה בשבי ולתרופות מצילות חיים, ויתכן שבשל הסירוב של ארגון הטרור לאפשר לחטופים לראות רופא ולקבל תרופות, הידרדר מצבה, ויתכן גם שהמחבלים בעצמם הוציאו אותה להורג!

ה' יקום דמה!

הפסקת האש תיכנס לתוקף מחר ב 10 בבוקר

חמאס הוא שיבחר מי ישוחרר בכל "פעימה".

מבין כל החטופים, 195 הם ישראלים, והשאר - עובדים זרים.

לא כולם בידי החמאס, חלקם בידי הג'יהאד, ולצערנו הרב, גם לא כולם בחיים - לפי ההערכות בישראל.

העיסקה כוללת היענות לדרישת החמאס להשבתה של פעילות חיל האוויר מעל דרום הרצועה, ולהשבתה חלקית ל- 6 שעות מדי יום של הפעילות האווירית בצופן הרצועה, באזור בו נמצאים עשרות אלפי חיילי צה"ל.

וזה, כמו שכבר כתבתי, יוצר סכנה ח"ו לחיילים.

משום שזה משבית לחלוטין את המערך האדיר של איסות מידע מהאוויר, המערך הזה כולל בכל רגע נתון עשרות כלי טייס מסוגים שונים, שמצלמים ועוקבים אחרי כל המתרחש ברצועה, בסמטאות, בין הבנינים, בלילה וביום, וגם במזג אוויר קשה. וכעת, כשהמערך הזה יושבת, מאות מחבלי חמאס יוכלו לצאת מפירי המנהרות, ולעשות ככל העולה על רוחם - הן לאסוף מודיעין על כוחותינו, הן לקבל אספקה ותחמושת, להתרענן ולהתחזק אחרי תקופה ממושכת של התשה, והגרוע ביותר - לנוע בחופשיות ממקום למקום, גם כשהם חמושים, ולסכן באופן ממשי את חיילי צה"ל ח"ו!

העובדה שהמערך האווירי האדיר - שאוסף מודיעין וגם מחסל חוליות מחבלים - יהיה מושבת - היא מסוכנת ביותר, והעובדה שישראל קיבלה את הדרישה ההזויה הזו, היא גם תקדים מסוכן, כי זו פעם ראשונה שישראל מקבלת דרישה כזו, וזה יכול לחזור על עצתמו, בחזיתות אחרות ובזמנים אחרים.

אין תחליף למודיעין שמסופק על ידי המערך האווירי!

במערך הגדול הזה פועלות טייסות שלימות - שמפעילות מטוסי תצפית (מטוסים קלים), מטוסי צילום, מסוקים שנעים בגובה נמוך ומאתרים במהירות תנועות בשטח, רחפנים רבים, ובעיקר - כל טייסות הכטב"מים של חיל האוויר, ביחד עם מערך המל"טים הנרחב של זרוע היבשה - הן של התותחנים והן של החטיבות והאוגדות. המערך הגדול הזה חיסל עד עכשיו מאות ואולי אלפי מחבלים, והוא למעשה ה" עיניים של צה"ל ".

נתפלל כולנו לשמירה, הגנה והצלה, של חיי חיילינו היקרים.

דובר צה"ל חושף את המשך תוואי מנהרת הטרור בביה"ח שיפאא'

כוחות מיוחדים של צה״ל ושב״כ בהם יחידת שלדג, עוקץ, יהל״ם, לוחמי חילוץ והצלה וכוחות נוספים, בפיקוד צוות קרב חטיבתי 7, ממשיכים בחישוף תוואי מנהרת הטרור וחשפו כי המנהרה בבית החולים שיפאא’ עוברת ברובה תחת מבני בית החולים. מאחורי דלת ההדף שנפרצה, אותרו במנהרה חדרי מלחמה, חדר שהייה ומסתור ממוזג, וכן שירותים ומטבח לשהייה ממושכת. 

כמו כן, כוחות צוות קרב חטיבתי 7 איתרו פיר שיוצא מתוך מוסד חינוכי ופיר נוסף במרחב הסמוך לבית החולים. 

בנוסף, הכוחות איתרו במרחב בית החולים אמצעי לחימה רבים וכן ממצאים אשר יכולים להעיד על שהייה קודמת של חטופים. 

הממצאים מוכיחים באופן חד משמעי את שיטת הפעולה של ארגון הטרור חמאס שפועל באופן שיטתי מתוך בתי החולים. ארגון הטרור חמאס בונה מתחמי תת-קרקע מתחת לבתי החולים תוך ניצול תשתיות בית החולים, ומנהל מהם לחימה. הוא מאחסן אמצעי לחימה רבים במוקדים שונים במבני בית החולים ומשתמש במרחב בית החולים וסביבתו כמפקדת טרור תוך שימוש ציני במערכת בתי החולים. זוהי הוכחה נוספת לשימוש שעושה ארגון הטרור חמאס בתושבי רצועת עזה כמגן אנושי, בדגש לחולים ורופאים.

הממשלה אישרה את העיסקה המסוכנת

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...