• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אחרי הדלק, הסכם עם החמאס בדרך? | סיכום חדשות השבת

שבת מתוחה בצפון: צה"ל תקף עמדות תצפית של החיזבאללה בתגובה לירי המתמשך. ברצועת עזה מתחרבת פעילות כוחותינו. חוסל עוד בכיר בחמאס ימ"ש. חוצלה גופת חיילת שנחטפה ונרצחה הי"ד. והקבינט אישר את הגדלת מכסת הדלק המוזרם למקדות החמאס בעזה
אחרי הדלק, הסכם עם החמאס בדרך? | סיכום חדשות השבת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חולצה גופת החיילת שנחטפה ונרצחה הי"ד 

הותר לפרסום: צה"ל חילץ את גופת החיילת נועה מרציאנו ה' יקום דמה [כזכור לפני כמה ימים החמאס ימח שמו, פרסם את הוידאו שלה]. 

להלן ההודעה הרשמית.

דובר צה"ל: גופתה של חללת צה״ל, רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, חולצה על ידי כוח צה״ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7, ממבנה בסמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו אמש (ה׳), נציגי צה״ל למשפחתה של רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, חללת צה״ל שנחטפה בידי ארגון טרור, על כך שגופתה חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

מידע ממוקד ומדוייק של שירות הביטחון הכללי הוביל את הכוחות לאיתור גופתה במבנה בסמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה

המידע המודיעיני הממוקד של שב״כ, הכווין את כוחות צה״ל למיקומה המדויק של גופתה, אשר אפשר את חילוצה והבאתה לקבורה בישראל.

צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחה וימשיכו לפעול יחד עם שותפיו במערכת הביטחון לאיתור והשבת החטופים הביתה.

נזכיר שהחיילת נועה מרציאנו נחטפה ע"י החמאס, ולפי הוידאו נרצחה בהמשך ע"י המחבלים הנאצים!

ה' יקום דמה!

גם ביו"ש: פעילות נגד המחבלים ימ"ש

צה"ל חיסל הלילה עשרות מחבלי חמאס שהסתתרו בשטח בית ספר, ותפס אמצעי לחימה רבים.

פשיטה נוספת בצפון הרצועה, בוצעה במוצב חשוב - של מפקד הג'יהאד האסלאמי בכל צפון הרצועה.

אמצעי לחימה רבים נתפסו, וכן אותרו רקטות כבדות מאוד - בעלות ראשי קרב של מאות ק"ג(!) - שמכונות בצה"ל רקטות "עתירות משקל". כמו כן אותר מפעל לייצור אמל"ח אסטרטגי.

נמשכים גם החיסולים הממוקדים והתקיפות מהאוויר.

בג'נין, חוסלו הלילה לפחות 5 מחבלים, ביניהם בכיר. עד עכשיו חוסלו מעל 150 מחבלים באיו"ש.

בסוריה, הותקפו הלילה מטרות של חיזבאללה.

נזכיר שהשבוע פורסם שחיזבאללה ובני בריתו איבדו כ- 200 מחבלים עד עכשיו.

"כן יאבדו כל אויביך ה'"!

המדינאים החליטו - דלק יוכנס לרצועה!

כעת מתברר שבמשך היום הוכנסו 150,000 ליטר סולר לרצועה!

ועוד מתברר שאת ההחלטה על זה קיבל "הקבינט המצומצם" - שהעלים את כל הענין מהקבינט המורחב, שכולל גם את בן גביר וסמוטריץ'. ולא רק זה, אלא עוד מתברר, שלפני שבועיים ביקשו שרי הקבינט המורחב הצבעה על ענין הכנסת הדלק - ונתניהו אמר שאין צורך בזה "כי לא יוכנס דלק לרצועה"...

צריך להבין שהחמאס צריך את הדלק כמו חמצן - פשוטו כמשמעו - מכיוון שהוא משתמש בדלק להפעלת הגנרטורים שאיתם הוא מאוורר את המנהרות, ולכן בלעדי הדלק, אנשיו פשוט יחנקו שם.

לפי המתברר היום, הקבינט החליט שמעכשיו כל יום יוכנסו לרצועה 60 אלף ליטר סולר!

וכל זה בשל הלחץ האמריקני. הזוי ומטורף.

וזה אחרי כל ההבטחות שהבטיחו לנו שלא יוכנס דלק לרצועה.

וזה במפורש ובבירור בניגוד לכל הגיון צבאי וגם הגיון פשוט, כי הרי הדרך היחידה של חמאס לשרוד היא ע"י המנהרות, והדרך היחידה לשהות במנהרות לאורך זמן היא באמצעות גנרטורים שצריכים דלק!

ההנהגה שלנו כושלת פעם אחר פעם, צריך מנהיג אמיתי - הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א - שינהיג אותנו בצורה הטובה ביותר, לעד ולנצח נצחים.

תגובות קשות בישראל על הכנסת הדלק לרצועה:

ח"כ זאב אלקין: "הזהרתי בשבועות אחרונים ולצערי צדקתי: קו אדום שנחצה פעם אחת ייחצה שוב ושוב. כניעה ללחץ והסכמה לכניסת דלק לרצועה ללא שום תמורה בשחרור החטופים זאת טעות קשה! הגישה חייבת להיות: אפס דלק לרצועה, בטח ובטח כל עוד החטופים לא שוחררו. כך הבטיח נתניהו ואסור היה להיכנע! ככה פשוט: אפס דלק".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "הכנסת דלק לעזה היא טעות קשה ומנוגדת להחלטת הקבינט. זה משדר חולשה, זה להכניס חמצן לאויב, וזה מאפשר לסינוואר לשבת בבונקר ממוזג בנחת, לצפות בחדשות, ולהמשיך לעשות מניפולציות על החברה הישראלית ועל משפחות החטופים. וזאת במקום להכות אותו ואת אנשיו ואת שותפיו ראשי החמאס בחו"ל ללא רחם, עד שאחרוני השורדים שם יתחננו אלינו שנסכים לקבל חזרה את החטופים שלנו ללא תנאי. זו הדרך היחידה להשמיד את חמאס, להשיב את החטופים ולהחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר: "שוב החלטות של מדיניות נסגרות בקבינט המלחמה שמוביל את ישראל לקונספציה שגויה. כל עוד החטופים שלנו לא זוכים אפילו לביקור הצלב האדום, אין שום היגיון להעניק לאויב מתנות הומניטריות. מדובר באצבע בעין ללוחמי צה"ל, למשפחות השכולות ומשפחות הנעדרים והחטופים. מזכיר כי שינוי מדיניות חייב להיות בקבינט המורחב ולא בחדרי חדרים אלא על ידי מי שלא מוסמך לקבל החלטות לבדו. אדרוש מרוה"מ להביא החלטות שקשורות במדיניות לקבינט מורחב".

המספרים המחרידים נחשפים: הטבח במסיבת הטבע

כמה עדכונים: צה''ל הרחיב השבת את פעילותו בצפון הרצועה, ואזורים שעד עכשיו הוא תקף אותם בעיקר מהאוויר או בפשיטות ממוקדות. חיילי צה"ל נכנסו לקרבות משמעותיים מול גדודי החמאס הפרוסים בשכונת זייתון של עזה, ובעיר ג'באליה).

במקביל נמשכת הפעילות של הסריקות בתוך שיפא, מעל ומתחת לפני הקרקע. וכבר אותרה מנהרה גדולה מתחת לשיפא, שבקצה שלה ישנה דלת משוריינת עם חרך ירי (שמאפשר ירי לעבר מי שנע בתוך המנהרה).

ממשלת טנזניה פרסמה שאחד מאזרחיה אותר כהרוג במתקפה הטרור הגדולה, ואולי זה קשור לכך שצה"ל פרסם שישנה עוד גופה של עוד חטוף שאותרה בשיפא. נזכיר שהיו עשרות רבות של עובדים זרים בין 240 הנחטפים - לפחות 50 היו מתאילנד ונפאל, סין ועוד. פורסם שמותו אושר באמצעות דגימת DNA מטנזניה.

לפי תחקיר רשמי של המשטרה, פורסם שבמסיבת הטבע נרצחו 364 אנשים! ה' יקום דמם!

כמו כן לפחות 200 נפצעו, ו- 40 נחטפו!

ועכשיו מכניסים לעזה דלק - 129,000 ליטר נכנסו היום, ועוד כמה טונות של מוצרי מזון לשיפא...

ורק נזכיר שבשיפא הסתתרו - לפי צה"ל - מעל 200 מחבלים מאלו שביצעו את הרצח הנורא...

בצפון: צה"ל ממשיך לתקוף בתגובה לירי

המצב בצפון: במשך השבת קודש הייתה שורה של שיגורי נ"ט ופצמ"רים מלבנון, וגם רקטות לקרית שמונה. אתמול נפגעו 2 חברי כיתת כוננות של מנרה מירי נ"ט - והיום הם שוחררו מבית הרפואה ברוך ה'.

בתגובה, היו כמה גלי תקיפות של חיל האוויר וגם של ארטילריה וטנקים. ישנו תיעוד ברור על שורה ארוכה של עיירות וישובים שבהם הותקפו מטרות. מבנים נהרסו, עמדות תצפית הושמדו, וגם לראשונה מאז מלחמת לבנון השניה, תקף צה"ל בנבטיה.

לפי מקורות בלבנון הותקף שם מפעל אלומיניום. המפעל הזה נשלט ע"י בכיר בחיזבאללה, ונתון תחת סנקציות אמריקניות. חלק מתוצרת המפעל מיועדת לאיראן. רווחי המפעל מופנים כמובן להתעצמות החיזבאללה.

כמו כן, צה"ל פרסם שמטוסי הקרב השמידו, לראשונה, מערכת טילי נ"מ מתקדמת של חיזבאללה, ששיגרה טיל לעבר כלי טיס של ישראל. בחסדי ה' שום כלי טיס של ישראל לא נפגע, ומערכת הנ"מ הושמדה של חיזבאללה הושמדה.

ניתן להערכתי להבחין שצה"ל משמיד בצורה שיטתית את כל עמדות התצפית של חיזבאללה הקרובות לגבול, וגם תוקף את מוצבי כח רדואן שממוקמים קצת יותר בעומק שטח לבנון (התצפיות הן בקו הראשון, והמוצבים מאחוריהן בקו פנימי יותר). ובמלים אחרות - צה"ל שוחק מדי יום, את 2 הקוים הראשונים של חיזבאללה - התצפיות ומוצבי רדואן. ובשבת מה שנוסף - תקיפות על מפעל אלומיניום, ועל מערכת נ"מ.

בליל שבת קודש הייתה אזעקה גם בצפת, אך, מתברר שהיא לא הייתה בשל ירי לעבר צפת, אלא רק בשל יציאה של מיירטים ישראלים (שנורו לעבר טיל נ"מ של חיזבאללה - שנורה לעבר כלי טיס לא מאויש של צה"ל - הטיל הזה של חיזבאללה יורט בהצלחה, וכלי הטיס ישראלי לא נפגע ב"ה). 

כאמור, שוב נדגיש, לא היה ירי לעבר צפת.

חוסל עוד בכיר בחמאס ימ"ש 

ארגון החמאס הנאצי מאשר - צה"ל חיסל את יו"ר המועצה המחוקקת של הארגון.

בכירי חמאס ממשיכים להיהרג אחד אחרי השני.

בשבת חוסלה החוליה של החמאס שהכווינה את הירי הרקטי לעבר אזור המרכז בליל שבת קודש. הם אותרו על גג בנין, וחוסלו ע"י כלי טיס.

בשכם חוסלו בתקיפה מהאוויר 5 מחבלים, וביניהם מי שמוגדר "ראש מחנה הפליטים בלאטה" (שצמוד לשכם). "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

כוחותינו ממשיכים חהרחיב את הפעילות בעזה

צה"ל מפרסם רשמית: פיקוד הדרום ממשיך בהרחבת הפעילות ההתקפית לשכונות נוספות במרחב רצועת עזה ופשט על מרחבי זייתון וג׳באליה במטרה לפגוע במחבלים ובתשתיות הטרור של חמאס. כוחות אוגדה 36 פועלים להכרעת גדוד ׳זייתון׳ של החמאס, אחד הגדודים המרכזיים של ארגון הטרור שפועל בשכונת זייתון שבעיר עזה. במקביל לפעילות בשכונה, פועלים כוחות האוגדה לטיהור השכונות שבפאתי זייתון, ביניהן שכונת שיח׳ עג׳לין ורימאל, מטהרים אותן ממחבלים ופוגעים בתשתיות טרור. 

כוחות אוגדה 162 פועלים בפאתי ג׳באליה. במרחב ג׳באליה ממוקם מרכז הפיקוד והשליטה של חטיבת צפון רצועת עזה ואחד ממעוזי הטרור המשמעותיים ביותר במרחב צפון רצועת עזה, ובו נמצאים ארבעה גדודי חמאס. לוחמי החי״ר, השריון וההנדסה של האוגדות, בסיוע חיל האוויר וכוחות האש האוגדתיים מנהלים לחימה עצימה, בקרבות עם המחבלים הפועלים מתוך המרחבים האזרחיים ומנסים לפגוע בכוחות באמצעות ירי נ״ט והפעלת מטענים. במהלך הקרבות חוסלו מחבלים והכוחות פגעו בתשתיות טרור , לרבות תשתיות תת-קרקעיות ויעדים נוספים של ארגון הטרור.

חיילינו היקרים נלחמים ממש ברגעים אלו מול גדודי ומחבלי החמאס ימח שמם וזכרם - אפשר וצריך לומר תהלים לזכותם גם עכשיו - בזמן שהם נלחמים.

הצהרות הממשלה והמשמעות שלהן

נתניהו הערב: אין כרגע עיסקת חטופים. [הערה שלי - ישראל דורשת להחזיר בעיסקה אחת את כל הילדים והנשים - חמאס מסרב].

שר הבטחון: כוחות צה"ל מתקדמים בימים האחרונים ממערב למזרח.

[הערה שלי - דהיינו מהשטח של מערב הרצועה, סמוך לים התיכון, שם כבר טוהר השטח, אל מזרח הרצועה - אל העיר ג'באליה, ושכונות זייתון].

בקרוב - ניכנס גם לדרום הרצועה.

[הערה שלי - עד עכשיו צה"ל נלחם באזור צפון הרצועה, והחלק הצפוני של מרכז הרצועה].

ועוד אמר: מטרותינו בתמרון הקרקעי - הכרעת החמאס וגם החזרת החטופים, כי החמאס חושב רק על הישרדותו, ולכן רק הלחץ הקרקעי הוא שמאפשר לנו להגיע ליעד של שחרור החטופים.

עבורי, אמר שר הבטחון, אין הבדל בין מחבלים עם נשק לבין מחבלים עם חליפות שמסתובבים בעולם 

[דהיינו שגם אנשי החמאס הבכירים בחו"ל - על הכוונת של ישראל].

גנץ: המערכה מתרחבת - עד להשגת מטרותינו.

הצטרפנו לקבינט כי נדרשות החלטות קשות, ולכן צריך לקבל אותן במשותף, מתוך אחריות.

כולנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו להחזרת החטופים.

בזכות התגייסות החברה הישראלית, ננצח בעזרת ה' במלחמה.

ירושלים: נחשף כי המחבלים תיכננו פיגוע גדול יותר | מבזקים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...