• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בישראל הוחלט להמשיך להעביר מיליארדים לפלסטינים | מבזקים

בשומרון יצאו יהודים להפגין כנגד מדיניות הממשלה, שאיפשרה את הפיגוע אתמול. בצפון מגביר צה"ל את תקיפותיו אך בנתיים בצורה מוגבלת. בתוך רצועת עזה נלחמים החיילים בחירוף נפש. ובנתיים החליטה הממשלה להמשיך להעביר את כספי הרש(ע)ות כרגיל
בישראל הוחלט להמשיך להעביר מיליארדים לפלסטינים | מבזקים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

נלחמים בגבורה בתוך רצועת עזה

נס גדול הלילה ולחימת גבורה של חיילי גולני.

נקדים ונאמר שבקרב הגבורה הזה לא היו אבדות בנפש לכוחותינו - בנסים גלויים.

הלילה, אחרי חצות, תקפו 30 מחבלים מכח מובחר של החמאס, כח של גדוד 13, חטיבת גולני, בצפון הרצועה.

30 מחבלים ארורים יצאו ממנהרות, חמושים ב RPG, רחפני נפץ, ומרגמות - והסתערו על חיילי גולני.

קרב הגבורה נמשך 3 שעות, ובמהלכו ניסו המחבלים גם להשתלט על נגמ"שי הנמ"ר של הגדוד ולטפס עליהם.

במסירות נפש ובחסדי ונסי ה' הגלויים - גברו לוחמינו היקרים על המחבלים הארורים, הרגו 20 מהם, בקרבות פנים אל פנים (וגם באמצעות אש שהכווינו אליהם מהאויר), והשאר נמלטו. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

נמנע פיגוע משולב לפני שלשה שבועות

עוד נס שהתגלה רק עכשיו. לפני 3 שבועות, כמה ימים לאחר הטבח הנורא, פשטו בלשי ימ"ר ירושלים ומסתערבים של מג"ב על דירה במחנה הפליטים שועפאט.

בדירה נמצאה מעבדת נפץ גדולה, חומרים רבים והוראות להכנת מטענים, ביחד עם מרכיבים של מטעני נפץ.

לאחר חקירה, הודו המחבלים שנתפסו, שהם תכננו פיגוע גדול, שהיה אמור לכלול ירי, ואז "משיכה" של כוחותינו, לעבר המטענים רחמ"ל. המחבלים היו בקשר עם ארגון טרור ביו"ש.

בחסדי ונסי ה' הגלויים כוונת הזדון שלהם, לבצע פיגוע גדול ומשולב (ירי ואח"כ הפעלת מטענים) סוכלו לחלוטין. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

בנק המטרות בעזה מניב תוצאות (בנתיים חלקיות)

דובר צה"ל: מתחילת הלחימה נתקפו מעל ל-12,000 מטרות ברצועת עזה.

מנהלת המטרות באגף המודיעין, ייצרה מעל אלף מטרות במסגרת הלחימה בזמן אמת. באמצעות שיתוף פעולה ייחודי בין אגף המודיעין לגופי המודיעין בלהק המודיעין של חיל האוויר, מספן המודיעין של חיל הים ובמרכז המודיעין בפיקוד הדרום נתקפו אלפי מטרות טרור ברצועת עזה. במנהלת פועלים במגוון תפקידים טכנולוגיים חיילי סדיר ומילואים לצד יכולות פענוח, סייבר ומחקר במטרה להפוך את ייצור המטרות לרחב היקף. לראשונה, לכוחות הקרקעיים הפועלים בשטח רצועת עזה מוזרם מידע מודיעיני ומטרות אשר נבנו בהתאם לתוכנית המבצעית המתעדכנת. מטרות אלה הועברו בזמן אמת למרכז האש בפיקוד הדרום, ובשיתוף חיל האוויר וחיל הים בוצעו מאות תקיפות בזמן אמת. מנהלת המטרות עושה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן מערכות בינה מלאכותית, המאפשרת ייצור מטרות אמינות באופן מהיר ומדויק.

לאחר הפיגוע: מחאות בשומרון

על אף המצב הביטחוני ודרישת התושבים, מערכת הבטחון השאירה את הכניסות והיציאות מהעיר שכם פתוחות למעבר חופשי של ערבים, ללא בידוק משמעותי. תושבי האזור נאבקו בהחלטה, שאותה כינו "מופקרת", ובימים האחרונים נערכו מספר הפגנות מחאה כנגדה.

בתחילת השבוע ירו ערבים לעבר שני כלי רכב של יהודים סמוך לשבי שומרון. בשל מעצור בנשקו של המחבל, האירוע הסתיים ללא נפגעים, ברוך ה'. אחד הנהגים שלף את נשקו וירה לעבר המחבלים, והם נמלטו. מאז, מדי יום הפגינו התושבים בדרישה לחסום את הכניסה והיציאה משכם כדי למנוע את פיגוע הטרור הבא. התושבים אף חסמו בעצמם את תנועת כלי הרכב הערביים במקום לפרקי זמן קצרים.

כאמור, במערכת הבטחון נמנעו מחסימת הציר. והבוקר נרצח באותו אזור יהודי כבן 35 בפיגוע ירי, מחבלים פתחו באש לעבר רכבו. ה' יקום דמו!

ויהי רצון שמקבלי ההחלטות יקבלו את ההחלטות הנכונות עבור עם ישראל - כולל הצבת מחסומים ובדיקות קפדניות, שהן הכרחיות וקריטיות, ולא יתחשבו בלחץ של "ארגוני זכויות אדם" למיניהם, שטוענים שהערבים "המסכנים" עומדים זמן רב בתור לבדיקות הללו.

עצם החיים של יהודים קודם לכל שיקול אחר!

הערכות בצפון

המצב בצפון: נכון לעכשיו המצב נותר בעינו - חיזבאללה מתגרה, אך נזהר שלא לדרדר את המצב.

חולית נ"ט של חיזבאללה הותקפה ונפגעה. צה"ל תקף עוד 2 עמדות נ"ט.

מחר צפוי נאום של מנהיג חיזבאללה ימח שמו.

ראש אמ"ן לשעבר האלוף עמוס מלכא, העריך היום שחיזבאללה עלול ו"לנסות משהו", אבל הוא עדיין ישאף שלא לפתוח חזית שניה, כי הוא זוכר את ההרס הכבד של מלחמת לבנון השניה, וגם רואה את ההרס עכשיו ברצועה, וגם משום שאיראן בנתה את חיזבאללה כדי שישמש אותה במאבקים שלה, ולא כדי שישתתף במאבקים של החמאס.

אבל, הוא הוסיף, קשה לדעת מראש, ולכן נערכים לכל אפשרות.

הערה שלי: הכוננות בצפון גבוהה, ויש כוחות גדולים מאוד שפרוסים שם - אוגדות שלימות, חטיבות שריון, חטיבות רגלים, צנחנים, קומנדו, עוצמה גדולה של תותחנים ורקטות מדויקות, וכוחות גדולים של הנדסה קרבית.

כל זה גם מרתיע את חיזבאללה, שרואה שאין לו אפשרות להפתיע את ישראל, כי צה"ל ערוך ומוכן, ומסוגל תוך פרק זמן קצר מאוד לפלוש ללבנון בהיקף נרחב ולהסב לחיזבאללה נזק עצום.

גם איראן, להערכתי, לא תרצה לאבד גם את חיזבאללה, וגם את חמאס, כי הרי ברור שאם יתלקח עימות בצפון, אזי צה"ל יחסל את חיזבאללה, ואז בהמשך יתפנה לחסל גם את חמאס, ולכן עדיף לה, לאיראן, לאבד רק את חמאס, מאשר לאבד את שניהם.

ובכל אופן, צה"ל נערך מול כל אפשרות - הן כדי להרתיע, והן, אם יהיה צורך - כדי להכריע במהירות גדולה את חיזבאללה, שלא מדמיין אפילו, מה מכינים לו.

חיל האוויר חושף - כך יורט טיל שיוט ע"י מטוס ה"אדיר", וטק"ק ע"י מערכת ההגנה לטווח רחוק "חץ"

בימים האחרונים זוהה על ידי מערכות הבקרה והגילוי של חיל האוויר, טיל שיוט, ששוגר מדרום מזרח אל עבר המרחב האווירי של מדינת ישראל. המערכות עקבו אחרי מסלולו של טיל השיוט והזניקו מטוסי קרב ממערך ה״אדיר״, אשר יירטו אותו בהצלחה.

מאוחר יותר באותו היום חיל האוויר יירט ע"י מערכת ההגנה לטווח ארוך "חץ" טיל קרקע קרקע במרחב הים האדום.

חיל האוויר ובתוכו מערך ההגנה האווירית, פרוס מדרום לצפון בהגנה רב ממדית ובמספר שכבות הגנה על כלל שטח מדינת ישראל מפני מגוון איומים. אנשי חיל האוויר בהגנה ובהתקפה עסוקים כל העת בתכנון ובניהול מענה ההגנה וערוכים לכל איום בכל מרחב. יחד עם זאת, ההגנה האקטיבית מפני טילים הינה חלק מהמענה השלם של ההגנה המתבסס גם כן על הנחיות פיקוד העורף.

מצורף תיעוד יירוט טיל השיוט ע"י מטוס ה"אדיר":

מצורף תיעוד יירוט טיל קרקע-קרקע ע"י מערכת ההגנה לטווח רחוק "חץ":

פגיעות ישירות - ניסים גלויים

במטח האחרון למרכז - הייתה פגיעה ישירה בבית ביישוב צפריה (ליד כפר חב"ד ונתב"ג).

בנסים גלויים דיירי הבית לא נפגעו. הבית נפגע קשה ומדווח על שריפה. כל הדיירים חולצו ב"ה.

גם במטח לצפון הייתה פגיעה ישירה - במסעדה בקרית שמונה - חמאס לבנון נטל אחריות על השיגור לצפון - בתגובה לכך ולתקריות נוספות שהיו בצפון צה"ל תוקף שורת מטרות של חיזבאללה.

הייתה נפילה גם באלעד - גם ללא נפגעים.

חסדים ונסים גלויים. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

אסור לשכוח לרגע מה הביא אותנו למצב הזה - הסכמי אוסלו הארורים, ולאחר מכן ההתנתקות!

שלא באמת ניתקה אותנו, והחמאס רק המשיך להתעצם, וצה"ל היה כבול כי הרי "התנתקנו", וזו הסיבה לכל הצרות ולכל המצב הזה.

אבל בעזרת ה' יתברך, מתוך החושך יבוא אור גדול - הוא כבר מתחיל להיראות - כי החמאס כבר מתחיל ליפול, וצה"ל כבר חדר לעיר עזה - עיר הבירה של החושך.

הבעל שם טוב הקדוש אומר על הפסוק : "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע" - שהפירוש העמוק של הפסוק, הוא שמתוך הצרה בעצמה תצמח הישועה, ומתוך החשך עצמו יבוא אור גדול.

אור של גאולה, בקרוב ממש, ותיכף ומיד ממש.

עליית מדרגה בהפצצות בלבנון

מול ההסלמה של חיזבאללה - גם ישראל עולה מדריגה.

דובר צה"ל: תקיפה רחבה להשמדת מטרות צבאיות של ארגון הטרור חזבאללה בתגובה לירי משטח לבנון היום.

מטוסי ומסוקי קרב של צה״ל תוקפים בשעות האחרונות מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לירי שבוצע משטח לבנון מוקדם יותר היום, במקביל לתקיפות באמצעות ירי ארטילרי וטנקים של צה״ל.

בין המטרות שהותקפו, תשתיות ומפקדות צבאיות, תשתיות להכוונת טרור, עמדות שיגור רקטות, מחסני אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים המשמשים את ארגון הטרור.

צה״ל רואה בארגון הטרור חיזבאללה כאחראי על המתרחש בשטח לבנון.

מצורף תיעוד מהתקיפות:

הכוננות בצפון עולה מדרגה

במטח הראשון של רקטות לעבר קרית שמונה שהיה היום - לא היו נפגעים.

במטח שלאחר מכן - פצוע בינוני ופצוע קל.

חיזבאללה טוען שתקף היום 19 מוצבים של צה"ל, ואומר ששלח 2 רחפני נפץ לעבר מוצב צה"ל בהר דוב.

לפי דובר צה"ל בערבית נפרסה בלבנון מיליציה פרו-איראנית שמסייעת לחיזבאללה.

כאמור כל זה הוא בשל ההתקדמות המהירה של צה"ל - שנמצא כרגע בפועל בתוך העיר עזה.

צה"ל תקף בתגובה במשך היום עשרות מטרות של חיזבאללה, ופגע בפעילי טרור רבים.

הכוננות בצפון עולה מדרגה, אבל, עדיין חיזבאללה "לא שובר את הכלים", לא יורה לעומק ישראל, וגם לא משגר בעצמו רקטות בכלל (אלא רק הזרוע של חמאס בלבנון).

צה"ל ממשיך במאמץ המלחמתי בדרום

התקיפה הקרקעית מתקדמת במהירות ב"ה.

כל חטיבות החי"ר האיכותיות של צה"ל כרגע נלחמות ברצועה - צנחנים, גבעתי, גולני ונחל.

ביחד עם חטיבות השריון הסדירות - עם מאות טנקי מרכבה סימן 4.

ביחד עם זאת כח חזק מאוד וגדול מאוד פרוס גם בצפון, והוא כולל את חטיבת הקומנדו, חטיבות נוספות של צנחנים, יחידות עלית, חטיבות חי"ר מעולה, והרבה חטיבות שריון, שלחלקן יש טנקי מרכבה סימן 4.

צה"ל מסוגל ללחום בשתי חזיתות, ואין בכך ספק, אבל הוא מעדיף לרכז את כל כחו מול החמאס ולרסק אותו.

וזה מה שאכן קורה. בכל יום לחימה של הפעילות הקרקעית, נהרגים ונפצעים מאות מחבלים, ונלקחים בשבי עוד מחבלים - שמועברים לחקירות מיידיות - ששואבות מהם מידע רב - שמתורגם באופן מיידי לייצור מטרות חדשות, ולשיפור שיטות הלחימה והתקיפה.

יש כבר דיווחים רבים על לחימה בתוך עזה, וחשוב מאוד לומר - בכל ההיתקלויות החמאס מובס. 

זו עובדה. ולכן, צה"ל לא עוצר, והוא ממשיך להתקדם בכל צירי התנועה - זוהי המציאות בפועל - חמאס נופל ולא מצליח לעצור את צה"ל בשום נתיב התקדמות ב"ה.

יש דיווחים של הערבים בעצמם על קרבות עם צה"ל בתוך עזה בכל הכיוונים - הן מדרום לעזה, והן ממזרח ומצפון לה, ואפילו מכיוון צפון-מערב (מכיוון הים) - שם חדרו ככל הנראה כוחות בצמוד לציר החוף.

על פי דובר צה"ל, רק בהיתקלויות וקרבות היבשה בשעות האחרונות חוסלו 130 מחבלים, נערכים קרבות בתוך העיר, מושמדות מטרות, מחסני נשק, מתחמים צבאיים ומפקדות של החמאס - בתוך העיר עזה.

כוחות הנדסה פועלים בעזה וכבר מנטרלים מנהרות.

כל זה במקביל לתקיפות אוויריות עוצמתיות בכל הרצועה, ולתקיפות מדויקות של ספינות הטילים של חיל הים שהשמידו מטרות של הכח הימי של החמאס, מבנים ממולכדים ועמדות תצפית.

מצורפות תמונות של כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה''ל):

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(1)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(2)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(3)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(4)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(5) (1)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(7)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_15.23.43_(9)

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_16.48.33

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_17.54.24

WhatsApp_Image_2023-11-01_at_17.57.13

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.26

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.27_(1)

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.27_(2)

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.27_0

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.28

WhatsApp_Image_2023-11-02_at_02.44.28_(1)

בעולם מבינים: צריך להלחם בתנועת הטרור

גם העולם (או לפחות חלק נכבד ממנו) הולך ומתפכח ומבין שהחמאס הם כוחות הרשע המוחלט.

שווייץ הכריזה, לראשונה, על החמאס - "ארגון טרור".

גרמניה הכריזה על איסור מוחלט של כל תמיכה בחמאס, ונאסרה גם כל פעילות של החמאס בכל תחומי המדינה, תוך כדי איום בעונשים קשים (עד כדי גירוש למי שאינו אזרח גרמניה).

צרפת הכריזה על עונש של 5 שנות מאסר לתומכי חמאס.

ואפילו במצרים התחילו להישמע קולות נגד החמאס: איברהים עיסא - מנחה פופולארי בטלוויזיה המצרית, יצא השבוע נגד בכיר חמאס שטען כי ביטחונם של העזתים הוא תחת אחריותו של האו"ם ולא של תנועת הטרור ששלטה ברצועת עזה. בסרטון שתורגם ע"י מכון 'ממר"י' הבהיר עיסא: "זו חוצפה והצהרה מחפירה. ממשלת חמאס חייבת להתפטר"!

האמת יוצאת לאור - ולקראת הגאולה, גם רבות מאומות העולם מבינות שישראל היא אור לגויים ושהיא ראש החץ במאבק נגד הטרור העולמי, וארגוני הטרור ששולטים ברצועה, וחיזבאללה בלבנון, והחות'ים בתימן, ואיראן וכו' - הם ציר הרשע.

צה"ל מגביר את התקיפות בלנון

על פי דיווחים בלבנון, התגובה של צה"ל אמש הייתה חסרת תקדים מול חיזבאללה.

הותקפו מטרות בעשרות כפרים! ואלו לא היו כפרים קרובים לגבול דוקא, אלא עד מרחק של 10 ק"מ מהגבול. מרחק משמעותי.

חיזבאללה גם הודיע על מות עוד 4 מפעיליו.

המכות שישראל מנחיתה הולכות ומתחזקות - והן נועדו הן לפגוע בתשתית של חיזבאללה, והן להרתיע אותו.

לא מבינים כלום? בישראל הוחלט להעביר כספים לפת"ח

הקבינט הכריע אמש, בניגוד לדעתם של סמוטריץ' (שנמנע בהצבעה) ובן גביר (שהתנגד) - להמשיך ולהעביר מיליארדי דולרים לרש(ע)ות הפלסטינית, מתוך ידיעה ברורה שיהא מעבירה כ- 30 אחוז מכספים אלו לחמאס ברצועת עזה!

מדובר במיליארדי דולרים מדי שנה!

החלטה מקוממת והזויה, תוך כדי מלחמה עצומה נגד האויב החמאס הנאצי, מאשרים העברת מיליארדים לרש"פ, אף על פי שיודעים בבירור שחלק נכבד מהם עובר לחמאס !!!

החלטה הזויה ומטורפת לחלוטין. רק בן גביר התנגד אליה וסמוטריץ' נמנע.

פיגוע בשומרון, סוכל פיגוע בירושלים | מבזקים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...