• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לא להכניס חיילים לפני שמשטחים מהאויר

הידיעות האיומות על נפילת החיילים היקרים הי"ד במהלך הפעילות הקרקעית בעזה, מעלות את השאלות מדוע לא הופצץ לחלוטין כל השטח טרם כניסתם. הבנינים שנשארו עומדים - מסכנים את חייהם
לא להכניס חיילים לפני שמשטחים מהאויר
למה נלחמים בשטח בנוי? (צילום: דובר צה''ל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בהצהרה היום, אמר שר הביטחון יואב גלנט: "נפילתם של לוחמי צה״ל בקרבות למול מחבלי חמאס בעזה היא מכה קשה וכואבת. ליבנו ומחשבותינו עם משפחותיהם היקרות. הישגיה המשמעותיים של הלחימה העוצמתית בעומק הרצועה גובים לצערנו מחיר כבד. 

אנו ערוכים ונכונים למערכה ארוכה ומורכבת הדורשת העזה, נחישות והתמדה - אנחנו ננצח".

אין ספק שצריך להמשיך ולהילחם עד לנצחון, אבל גם צריך לזכור היטב את כל העקרון ומציל החיים שאותו הדגיש הרבי שליט"א מלך המשיח:

אין לסכן חיילים! יש לשטח ולהחריב את כל הבניינים באזור שאליו נכנסים!

כאשר מסתכלים בקטעי הוידאו של תנועת החיילים רואים בבירור מבנים רבים עומדים על תילם! 

ורואים בבירור איך הטנקים והנגמ"שים נעים בתוך איזורים בנויים, שמספקים מחסה לחוליות נ"ט של החמאס! 

חובה קדושה ומצילת חיים - הרבה חיים - להתנהג אך ורק לפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח הזו - לשטח ולהחריב את הבנינים - שאותה הוא אמר במהלך מלחמת לבנון הראשונה, כאשר צה"ל לחם בשטח הבנוי של ביירות.

לפני כניסה לאזור בנוי, צריך להתריע בפני האזרחים, ואחר כך להחריב ולשטח אותו לחלוטין. 

פשוט לשטח את הבנינים. 

ואז יהיו לכך כמה אפקטים שיש להם תועלת עצומה עבור הצלחת הלחימה ובטחון החיילים:

1. הרתעה מוחצת כלפי חיזבאללה, איראן, וכל שונאינו, שיפחדו מאוד לספוג נזק עצום כזה!

2. גם אם יהיו בהתחלה כמה אזרחים שישארו, ויהרגו בתוך הבנינים, הרי מהר מאוד יבינו כולם שלא כדאי להישאר בכל אזור הפעולה, והם יזדרזו להימלט ממנו!

3. כל המחבלים שבתוך הבנינים שישוטחו - יהרגו או יפצעו קשה וינוטרלו. בתוך אלפני בנינים ברצועה ישנם מחסני נשק ותחמושת, תשתיות, עמדות ירי ונ"ט, תצפיות, מפקדות וכו' - וכל זה ייהרס כליל וזה יהיה מכה אנושה לחמאס, שייאלץ להתמש אך ורק במנהרות.

4. גם המנהרות של חמאס יפגעו - כי יש אלפי פירים של מנהרות שנמצאים מתחת למאות רבות של בנינים ברצועה - וכולם ייחסמו! 

כי הרי הבנין יקרוס עליהם - וזה יתן לצה"ל הצלחה גם בלוחמה נגד המנהרות!

וזה שיקול מאוד חשוב שכדאי אפילו רק בגללו להרוס את הבנינים, ומשום מה אף אחד לא מדבר על השיקול הזה!!!

צריך לזכור שמבחינת חמאס, עשרות אלפי הבנינים ברצועה הם שטח לחימה לכל דבר, ומתחת לבנינים הוא מיקם את הפירים של המנהרות, ולכן לשטח את הבנינים באזורי הפעולה גם יהרוס לחמאס את תכנית הפעולה שלו וישתק לו את המנהרות שמתחת לבנינים!

5. בהתייחס לטענות, שאחרי שצה"ל ישטח את הבנינים, תהיה אפשרות לחזור ולמקם בתוכם חוליות נ"ט, הרי ברור שמיד לאחר כל שיטוח של בנין או שכונה, צה"ל יכול להפעיל עוצמה אווירית גדולה מעל השכונה הזו, באמצעות מסוקי קרב, רחפנים ועוד כלי טייס בלתי מאוישים, שיתצפתו על השכונה ויחשפו בקלות כל נסיון להתקרב אליה, ואז ניתן יהיה לחסל בקלות מהאוויר את המחבלים שינסו להגיע אל הבנינים ההרוסים ולהתמקם מחדש בתוך ההריסות.

במקביל, לפני כל תנועה ברחוב, וכדי להימנע מעליה על מטעני גחון (כפי שהיה עם הטנק אתמול) צריך להשתמש באמצעים לפריצת שדות מוקשים - כמו "צפע שריון" וכו', ורק לאחר שציר התנועה יוכרז ככשיר לתנועה ע"י לוחמי ההנדסה, ניתן יהיה להניע בו טנקים.

כמו כן, לכל טנק צריך להצמיד מערכות לפיצוץ מטענים (כמו "נוכרי" וכיוצא בזה).

כבר כמה שבועות שכולנו מפרסמים את דברי הרבי שליט"א מלך המשיח על כך שצריך להחריב בנינים, לאחר התרעה לאזרחים, וזוהי הדרך הנכונה על פי תורת ישראל, שהיא תורה של רחמים וחסד - גם כלפי אומות העולם - שהרי "ורחמיו על כל מעשיו" - והרחמים הנכונים ביותר כלפיהם זה להרחיק אותם מהחמאס הנאצי שמשתמש בהם כמגן אנושי. ואם יש מהאזרחים שלא רוצה להתפנות, וכן רוצה להגן על החמאס - אזי הדין שלו הוא כדין החמאס ודמו בראשו!

ושוב נזכיר, שחובה עלינו לשים לנגד עינינו את שרש הבעיה: ויתור על שטחים - מוביל לסכנה ופיקוח נפש!

את כל הצרה העצומה הזו של הטבח הנורא הביאו עלינו הסכמי אוסלו הארורים, שבמסגרתם העניקה ישראל לערבים את עזה על מגש של כסף, ולאחר מכן הגירוש של אחינו המתיישבים מעשרות יישובי הרצועה, והיציאה המוחלטת של צה"ל מתוכה, הביאו, כידוע לכולם, את השתלטות החמאס על הרצועה, ואת היצירה של מפלצת הטרור שאיתה אנחנו צריכים להתמודד כעת.

תשעה חיילים הי"ד נהרגו על קידוש ה' בלחימה בעזה

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...