• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

2 חיילים הי"ד נהרגו במהלך הפעילות | סיכום חדשות היום

המהלכים הצבאיים בעזה נמשכים, אתמול הותר לפרסום כי שני חיילים הי"ד נהרגו במהלך הלחימה. צה"ל ממשיך לחשוף לעולם את תשתיות החמאס ולהפציצם בעוצמה
2 חיילים הי"ד נהרגו במהלך הפעילות | סיכום חדשות היום
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לא להפיץ שמועות

דובר צהל: הארץ התמלאה בשעות האחרונות בשמועות כאלה ואחרות. אל תפיצו שמועות. נדווח לכם הכל בשקיפות ואמינות, תוך שמירה על כוחות הביטחון.

מלחמה מול מעוזי החמאס: 2 לוחמים נהרגו הי"ד

מה שהותר לפרסום הוא שבקרבות היום נהרגו 2 לוחמי גבעתי, ונפצעו קשה 2 נוספים - כולם נפגעו בלחימה הקשה על מוצב גדול של החמאס בג'באליה.

בקרב הגדול הזה חוסלו לפחות 50 מחבלים! עמדות שיגור ונ"ט רבות נהרסו, שלל רב וחומרי מודיעין נתפסו, וגבעתי השתלטה על כל המוצב. מכה קשה לחמאס באזור הזה.

ג'באליה שממערב לעיר עזה, מהווה עבור הערבים מעין רצועת הגנה עבור העיר עזה, והכיבוש של המעוז המרכזי

הוא חלק ממיטוט מערך ההגנה מסביב לעיר עזה, שהיא היעד המרכזי של צה"ל בימים אלו.

ניתוח התנועות בשטח מראה שצה"ל הולך וסוגר על העיר עזה מכמה כיוונים, וזה מאוד מלחיץ את החמאס, שמגיב גם בשיגורים כבדים, כפי שראינו הערב.

בחסדי שמים, לא היו שום נפגעים במטחים הכבדים ששוגרו היום (כמה פעמים) לאזור המרכז.

שמות החללים הי"ד:

- סמ״ר רועי וולף (Roei Wolf) בן 20, מרמת גן, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

- סמ״ר לביא ליפשיץ (Lavi Lipshitz) בן 20, ממודיעין- מכבים- רעות, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

חוסל מפקד גדוד בחמאס ימ"ש

במהלך היום חוסל, מפקד גדוד נוסף של החמאס (בנוסף למפקד הגדוד של בית לאהיה) - המג"ד של ג'באליה.

המפקד הזה חוסל בתקיפה אווירית עוצמתית על קומפלקס גדול שנהרס כליל.

מיד לאחר הפיצוץ וההרס הגדול, הוציאו הערבים דיווחים רבים על מאות הרוגים ופצועים - נתון שכנראה קרוב לאמת - כאשר מה שידוע בישראל הוא שהקומפלקס הזה היה למעשה מקום מושבם של לוחמי חמאס רבים, עשרות רבות של מחבלים ואולי אף מאות היו במבנה - וכולם נהרגו או נפצעו.

עוד מכה גדולה לחמאס - תוצאה ישירה של התמרון הקרקעי, שמביא ליצירת מודיעין מעולה, שמייצר מטרות חדשות ואיכותיות, ומאפשר פגיעה במאות מחבלים נאצים. "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

צה"ל חושף את מה שנבנה על ידי המחבלים בעזה

שוב, נעשה קצת סדר בבלאגן: במשך היום היו הרבה שמועות על לוחמים שנהרגו בעזה, וצה"ל אישר לפרסם על 2 לוחמים מסיירת גבעתי (ועוד 2 שנפצעו קשה). חיילי גבעתי, ביחד עם כוחות שריון וכוחות נוספים, השתלטו על מעוז גדול החמאס - והרגו מעל 50 מחבלים. מכה גדולה לחמאס, שרואה בג'באליה חלק חשוב ממערך ההגנה שלו על העיר עזה, שבה נמצא מרכז העצבים שלו. לפניכם צילום של המעוז, ובו מודגשים פירי המנהרות והעמדות הצבאיות.

WhatsApp_Image_2023-10-31_at_19.04.40

תקיפה עוצמתית בעזה

בנוסף לחיסול של מוצב החמאס, חוסל גם קומפלקס גדול, שבו שהו ככל הנראה עשרות רבות ואולי אף מאות מחבלים - החמאס מדווח על 400 שנפגעו.

הקומפלקס נהרס בתקיפה עוצמתית מהאוויר - ובה חוסל המג"ד של ג'באליה, ואיתו נהרס הכל. בצה"ל אומרים שהם הזהירו את הנמצאים בקומפלקס כמה דקות לפני התקיפה, והם לא יצאו ממנו.

סביר להניח שאכן מספר גדול מאוד של מחבלים נפגע בחיסול הקומפלקס, ביחד עם מפקד הגדוד. "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

לפניכם תמונת הקומפלקס המושמד בג'באליה. חמאס טוען שנהרגו שם 400. 

IMG_20231031_190226_198שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הודעת דובר צה"ל על חיסול המג"ד בג'באליה

דובר צה"ל: צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד גדוד מרכז ג'באליה בארגון הטרור חמאס.

צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד גדוד מרכז ג'באליה בארגון הטרור חמאס שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר.

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ חיסלו לפני זמן קצר את אברהים ביארי, מפקד גדוד מרכז ג'באליה בארגון הטרור חמאס, שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. בתקיפה נפגעו גם מחבלים רבים של החמאס. מאז כניסת כוחות צה"ל לרצועת עזה ניהל אברהים ביארי את כלל הלחימה בצפון הרצועה. ביארי היה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד בשנת 2004, בו נרצחו 13 ישראליים, היה אחראי על אכוונת ירי רקטי לעבר ישראל במשך שני עשורים וקידום פיגועים רבים נגד כוחותינו. החיסול בוצע במסגרת תקיפה נרחבת של מחבלים ותשתיות טרור של גדוד מרכז ג׳באליה, אשר השתלט על מבנים אזרחיים בעיר עזה. התקיפה פגעה קשות בפיקוד והשליטה בגזרה ובהכוונת פעילות טרור נגד כוחות צה״ל הפועלים ברצועה. במסגרת התקיפה חוסלו מחבלים רבים של החמאס. לאחר התקיפה קרסה תשתית צבאית תת קרקעית של החמאס מתחת למבנים אלו.

הדרכים להתמודדות מול איום הטילים מתימן

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...