• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אסור לערב שיקולים אחרים במבצע הצבאי

פינוי הישובים בצפון, מזכיר את אחד מסימני הגאולה כאשר אנשי הגבול יסובבו. אך בנתיים חייבים להדגיש כי אסור לשום שיקול זר ובמיוחד ללחץ ארה"ב להשפיע על המהלכים הצבאיים המתבקשים
אסור לערב שיקולים אחרים במבצע הצבאי
דיוני הקבינט המדיני ביטחוני (צילום: חיים צח. לע"מ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

היום פרסם משרד הרווחה שמתקפת הטרור הותירה 21 ילדים מ-13 משפחות ללא הורים!!! 

מרביתם התייתמו. אחת הילדות בת ה-4 חטופה בעזה. ילדה נוספת איבדה את אימה ואביה נחטף לעזה. 

שר הרווחה יעקב מרגי: "העובדה שכל כך הרבה ילדים הם קורבנות של המתקפה האכזרית של החמאס הופכת את הבטן. הנחתי את גורמי המקצוע הרלוונטיים במשרד לפשט כל תהליך ולזרז את מתן המענים הן לילדים והן למשפחות האומנות אותן בעת הזאת. משרד הרווחה ערוך לתת טיפול ארוך טווח וממוקד טראומה, לכל ילד וילדה שנפגעו מהמתקפה הנפשעת הזאת ובפרט לילדים שנותרו יתומים. מדינת ישראל תהיה להם לאימא ולאבא ותדאג להם במשך כל חייהם ולא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לסייע להם להשתקם".

ד״ר חן קוגל מנהל המכון לרפואה משפטית אמר היום: "אני שלושים שנה עוסק במכון לרפואה משפטית ובחיי לא ראיתי מראות כאלה אפילו חיות לא פועלות ככה הם ממש מפלצות, אין אדם שיכול לעלות על הדעת את רמת האכזריות הזו״.

ברור לכולנו, שצריך לפעול באופן הכי נחוש וחזק על מנת לקיים -"מחה תמחה את זכר עמלק"!

אולם, הדרג המדיני, מונע זאת. וזה עכשיו ברור.

על פי דיווח ב CNN - העיכוב בפעולה הקרקעית הוא בשל לחץ אמריקני על נתניהו, שהתקפל, על מנת לאפשר שחרור של עוד חטופים בעלי אזרחות אמריקנית, ועל מנת להכניס עוד סיוע לעזה!

נתניהו נפגש כבר פעמיים עם האלוף יצחק בריק - שממליץ על השהיית הכניסה הקרקעית, אולם, צריך לזכור כמה דברים:

האלוף בריק אכן אומר שצריך להמתין עם הכניסה הקרקעית, אפילו חודשיים, אבל זו לא סתם המתנה, אלא הוא אומר במפורש, שזה נועד "לייבש" את החמאס ולגרום לאנשיו רעב וצמא עד שהם ישברו - דהיינו מצור מוחלט, אפילו של מים! ואת זה נתניהו לא עושה!

ואדרבא, הוא עושה את ההיפך, ומאפשר להכניס לעזה כמויות ענק של סיוע, וגם הזרמת מים חופשית לדרום הרצועה, ואם כן ברור שהוא לא יכול לההסתמך על דבריו של האלוף בריק, כיוון שהוא פועל בדיוק הפוך מההגיון שאותו מציג בריק!

ברור ופשוט, שחמאס, שמקבל כעת את כל האוכל והמים, לא יכנע מעצמו, לא ישבר, ולא יהיה צמא ורעב, וימשיך להילחם ולהחזיק בחטופים.

בנוסף, בריק, שממליץ על השהיה בכניסה הקרקעית, מתנה זאת בנתאי נוסף - כתישה מהאוויר - אבל גם את זה אנחנו רואים שעושים לא בעוצמה גדולה, ובוודאי שזה לא נקרא "כתישה".

ובנוסף, הרי ברור שככל שעובר הזמן, התמיכה הבינ"ל הולכת וקטנה, וזה מאוד ישפיע על נתניהו. על האלוף בריק זה לא ישפיע, אבל על נתניהו זה מאוד ישפיע... וכבר עכשיו זה משפיע, ולכן ברור שאסור להמתין חודשיים, ואפילו לא שבוע!!!

וגם מבחינה כלכלית, קשה מאוד להחזיק לאורך זמן את כל המשק משותק, לאחר גיוס של 360,000 אנשי מילואים, וריתוק של עוד עשרות אלפים מכוחות הרפואה, מכבי אש, משטרה, מג"ב, תעשיות בטחוניות (שעובדות כעת בקצב מזורז) וכו'.

וגם מוראלית - ככל שעובר הזמן מוראל החיילים נפגע בהמתנה הארוכה וחסרת המעש, כשתוך כדי ההמתנה גם סופגים אבדות בצפון.

די לעיכובים! הקובע היחיד על היציאה לקרב - צריך להיות אך ורק הצבא, ללא כל שיקולים מדיניים!

על העירוב של שיקולים מדיניים בשיקולי צבא ופיקוח נפש זעק הרבי שליט"א מלך המשיח עשרות ואפילו מאות פעמים!!!

כל אחד מאיתנו צריך לעשות כל שביכולתו כדי להפעיל לחץ - הן ע"י פרסום הדברים לעיל, הן במחאות והפגנות, וגם בתפילה ובצדקה לזכות מקבלי ההחלטות כדי שהקב"ה יאיר את עיניהם לקבל את ההחלטות הנכונות, ולחסל במהירות ובנחישות, בלי שיקולים דיפלומטיים - את העמלק הנאצי שטבח בעם ישראל.

עוד השלכה קשה של העיכובים בהכרעת החמאס - יש כבר 100-120 אלף איש שעקרו מבתיהם בישראל!!!

נורא ואיום. עשרות אלפי משפחות.

מהצפון ומהדרום, תושבי מטולה, קרית שמונה, שדרות, רבים מתושבי אשקלון, ועשרות רבות של יישובים.

צריך להכריע את החמאס במהירות, ואז המצב יוכל לחזור ליציבות יחסית, וכולם יוכלו לחזור לבתיהם בעזרת ה'.

העובדה שכל כך הרבה ישראלים, שגרים סמוך לגבול בצפון, וסמוך לגבול בדרום, פונו מבתיהם, מזכירה לנו את מה שכתוב במסכת סוטה, על "אנשי הגבול" - שם מובאים סימני הגאולה: "בעקבות משיחא... יוקר יאמיר [=עליות מחירים]... ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו..." (מסכת סוטה, פרק ט', משנה ט"ו).

יצאנו ידי חובת כל סימני הגאולה... נשאר לנו רק התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, שנזכה לכך בקרוב ממש, היום הזה ממש, וזו תהיה הנחמה הגדולה על כל מה שעברנו בשבועות האחרונים, ועל כל הגלות, ואז יקוים: "שיר המעלות בשוב ה' את שיבת ציון היינו כחולמים, אז ימלא שחוק פינו ולשוננו רינה, אז יאמרו בגוים - הגדיל ה' לעשות עם אלה, הגדיל ה' לעשות עמנו - היינו שמחים...".

נתפלל שזה יהיה בקרוב ממש, היום הזה ממש.

האם "הסיוע ההומניטרי" נבדק לפני הכניסה לעזה? | עדכונים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...