• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מודים על הניסים: עוד תאונת עבודה למחבלים

מטען שהכינו מחבלי הג'יהאד האסלאמי בחאן יונס התפוצץ גם הוא, במה שמכונה "תאונת עבודה" - לפחות שני מחבלים נפצעו, אחד מהם במצב אנוש. מודים על הניסים
מודים על הניסים: עוד תאונת עבודה למחבלים
תיעוד מפיצוץ המטען (צילום: דובר צה"ל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נס רודף נס...

אחרי שבישרנו לכם בשבוע שעבר על המטען שהתפוצץ לפני הזמן, והרג 5 מחבלים ופצע עוד רבים, בישרנו לכם אתמול על המטען שפצע 6 מחבלים ברצועת עזה, והיום אני שמח לבשר על נס נוסף:

מטען שהכינו מחבלי הג'יהאד האסלאמי בחאן יונס התפוצץ גם הוא, במה שמכונה "תאונת עבודה" - לפחות שני מחבלים נפצעו, אחד מהם במצב אנוש.

חסדי ונסי ה'!

הבעל שם טוב הקדוש מלמד אותנו, שככל שאנחנו מודים לה' על משהו - על בריאות, פרנסה, ילדים וכו' וכו' - כך ה' יתברך מטיב איתנו יותר ויותר, ושולח עוד ועוד ברכות.

ולכן, ככל שאנחנו נודה לה' יותר ויותר על הנסים שלו בכך שהוא מחסל את אויבינו במלחמות פנימיות, "תקלות ותאונות מבצעיות", הפגנות ומהפכות - כך אנחנו נזכה לראות יותר ויותר נסים, ומפלות של שונאי ישראל.

נודה לה' יתברך ביחד, כל אחד בדרכו - הן ע"י אמירת שבח והודאה - "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", ישתבח שמו לעד על נסיו ונפלאותיו, והן ע"י הוספה בנתינת צדקה, אמירת מזמורי תהלים של שבח (כמו מזמור ק' - "מזמור לתודה, הריעו לה' כל הארץ..."), והוספה בתורה ובמצוות.

הניסים מתגלגלים: חוסלו עוד מחבלים

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...