• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

ישראל הגיבה לחיזבאללה במבצע חשאי

מאז מלחמת לבנון השניה, והתפרקותו של צבא סוריה, ישראל רואה בחיזבאללה את האויב מספר אחד שלה (כמובן אחרי איום הגרעין) - חלק קטן מאוד מזה - הדגימו עכשיו לנסראללה - בתקיפה החשאית הזו. וזו הסיבה שהוא יושב בשקט מאז... לא הגיב על התקיפה הגלויה של צה"ל בלבנון
ישראל הגיבה לחיזבאללה במבצע חשאי ישראל הגיבה לחיזבאללה במבצע חשאי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לאחר ירי הרקטות מלבנון, כתבתי שאמנם החמאס אחראי, אבל הכל בידיעת החיזבאללה, אך מכיוון שהוא לא אחראי ישירות - לכן יגיבו נגדו בחשאי.

ואכן, אתמול פורסם ע"י כתב צבאי ותיק - אמיר בר שלום - שישראל תקפה בחשאי מטרה איכותית מאוד, שהייתה בקירבתו של מנהיג חיזבאללה.

אמיר בר שלום אמר זאת בראיון לכלי תקשורת גדול, ופרסם את זה בעוד דרכים. לדבריו, מדובר בוודאות של " 110 אחוז " שאכן צה"ל תקף בחשאי מטרה כזו, ובעצם העביר מסר הרתעתי חזק מאוד לחיזבאללה.

כבר כתבתי בעבר, אבל כדאי לכתוב זאת שוב:

מאז מלחמת לבנון השניה, והתפרקותו של צבא סוריה, ישראל רואה בחיזבאללה את האויב מספר אחד שלה (כמובן אחרי איום הגרעין) - וזה אומר שהשקיעו מאמצי מודיעין כבירים, להשיג עליו , להבין היכן נמצאות החולשות שלו, איפה צריך לתקוף כדי למוטט אותו וכו'.

חלק קטן מאוד מזה - הדגימו עכשיו לנסראללה - בתקיפה החשאית הזו.

וזו הסיבה שהוא יושב בשקט מאז... לא הגיב על התקיפה הגלויה של צה"ל בלבנון... וגם הנאום שלו ביום ששי היה מתון...

זה לא אומר שמחפשים מלחמה ח"ו.

כי במלחמה 2 הצדדים סופגים אבדות, גם הצד המנצח סופג.

אבל זה כן אומר שצה"ל התכונן היטב מול חיזבאללה, והיום המוכנות שלו גדולה עשרות מונים ממה שהיה ערב מלחמת לבנון השניה, וכל היכולות הגדולות של צה"ל מכוונות היום למצב שבו הוא יצטרך לפעול חזק מאוד ומהר מאוד כדי להכות בחיזבאללה מכה ניצחת.

שוב אני חוזר ומדגיש:

אף אחד לא מחפש מלחמה, ושני הצדדים לא מעונינים בה.

אבל, צה"ל ממשיך בכל אופן בהיערכות מוגברת בצפון ובדרום, הן על מנת להרתיע, והן על מנת להיות מסוגל להנחית מכה קשה ומהירה על מי שצריך.

שורה תחתונה:

חיזבאללה ספג מכה חשאית כואבת, שלהערכתי נועדה להמחיש לו עד כמה הוא פגיע, ועד כמה הוא חשוף למודיעין שלנו - והוא אכן הבין את זה, ולכן הוא יושב בשקט...

למרות ההפחדות: ברוך ה' נשמר השקט בשבת

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...