• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

מתח ביטחוני במהלך הימים האחרונים בדרום ובצפון

אמש, בסביבות 02:30 בלילה, נורו שוב רקטות על רמת הגולן • הירי כלל כמה רקטות ולא היה נרחב, וגם בחסדי ה' היה ללא נפגעים וללא נזק • בתגובה צה"ל הודיע שסוריה אחראית לכל הקורה בשטחה - ותקף מטרות של צבא סוריה
מתח ביטחוני במהלך הימים האחרונים בדרום ובצפון
הערכת מצב בצמרת צה"ל (צילום: דובר צה"ל)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

המתח בצפון ובדרום נמשך.

בשיחה של ראש הממשלה עם ראשי רשויות בדרום, נאמר להם שהמצב מורכב - כי יש כמה זירות, וש"המילה האחרונה עדיין לא נאמרה". משמעות דבריו היא שישראל מתכוננת להנחית מכה נוספת.

ואכן, גיוס המילואים (החלקי) נמשך - בדגש על חיל אוויר, יחידות הגנה אווירית, ויחידות מיוחדות. עדיין אנחנו רחוקים מגיוס מילואים נרחב שנצרך עבור מלחמה כוללת מול חיזבאללה. ולכן מובן שזה לא הכיוון.

אז מה כן?

התכוננות להנחית מכה נרחבת על חמאס, ולהערכתי גם על מטרות חמאס נוספות בלבנון, וגם על ארגוני טרור ומיליציות פרו איראניות בסוריה, ששיגרו רקטות על רמת הגולן בימים האחרונים.

אמש, בסביבות 02:30 בלילה, נורו שוב רקטות על רמת הגולן. הירי כלל כמה רקטות ולא היה נרחב, וגם בחסדי ה' היה ללא נפגעים וללא נזק.

בתגובה צה"ל הודיע שסוריה אחראית לכל הקורה בשטחה - ותקף מטרות של צבא סוריה.

מכ"ם סורי הושמד, וכן הותקפו עמדות ארטילריה, ומתחם של דיוויזיית העלית הסורית מספר 4 - בפיקודו של אחיו של אסד.

סוריה לא הגיבה לתקיפות, בחסדי ה'.

הירי הרקטי המתמשך לעבר רמת הגולן, לא יכול להימשך. ולהערכתי ישראל לא תתן בשום פנים ואופן לארגוני הטרור והמיליציות הפרו איראניות - שאחראיות לירי - להמשיך בו.

הסיבה לכך שאנחנו עדיין לא רואים תגובה מסיבית היא שהדרג המדיני לא רוצה להנחית מכה קשה בצפון בעיצומו של חג הפסח, כאשר מאות אלפים נופשים בכל אזור הצפון, והם רחוקים מלהיות ליד ממ"דים/מקלטים, ורובם נמצאים בצימרים לא מוגנים, בחופים, ובמקומות חסרי מיגון.

כמו כן, ישראל מעדיפה למצות את הלחץ המדיני - שכרגע מופעל בעוצמה רבה מאחורי הקלעים - לפני שהיא תיאלץ להנחית מכה קשה בשטחה של סוריה על המיליציות הפרו איראניות וארגוני הטרור הפלשתינים שאחראים לירי הרקטי מסוריה לעבר רמת הגולן.

לסיכום, להערכתי בישראל נערכים לתת מכה קשה גם בדרום וגם בצפון, אבל מעונינים לעשות זאת לאחר החג, ואם אפשר אז להרגיע את השטח (במיוחד בצפון) ע"י לחץ מדיני של ארה"ב ואירופה על סוריה ולבנון.

לאור המצב: הוראות הבטיחות מהרבי מלך המשיח שליט"א

התקיפה באיראן נועדה להעביר מסר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...