• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארצות הברית פועלת נגד איראן ובכך מסייעת לישראל

עיתון בניו יורק טיימס מדווח כי בכוונת ארצות הברית לפעול נגד מאמציה של איראן לספק מל"טים לרוסיה, מה שמשליך גם על ביטחון עם ישראל
ארצות הברית פועלת נגד איראן ובכך מסייעת לישראל
הפעלת מל"ט מרחוק (צילום: Samworthington)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מתוך כתבה בניו יורק טיימס:

הממשל האמריקני פתח במאמץ רחב לעצור את יכולתה של איראן לייצר ולספק מל"טים לרוסיה לשימוש במלחמה באוקראינה...

בראיונות בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון, שורה של גורמי מודיעין, צבא וביטחון לאומי תיארו תוכנית אמריקאית מתרחבת שמטרתה לחנוק את יכולתה של איראן לייצר את המל"טים, להקשות על הרוסים לשגר את הרחפנים המתאבדים, ואם כל זה לא מצליח - אז לספק לאוקראינים את מערכות ההגנה הנחוצות כדי ליירט ולהפיל אותם.

רוחב המאמץ התברר בשבועות האחרונים. הממשל האמריקני האיץ את מהלכיו לשלול מאיראן את הרכיבים מתוצרת המערב הדרושים לייצור המל"טים המתאבדים, לאחר שהתברר מבדיקת שברי המל"טים שיורטו שהם ממולאים בטכנולוגיה תוצרת אמריקה.

כוחות ארה"ב גם מסייעים לצבא אוקראינה לאתר את המקומות שבהם הרחפנים מוצבים לקראת שיגור. האמריקאים גם ממהרים להכניס טכנולוגיות חדשות שנועדו לתת אזהרה מוקדמת על נחילי מזל"טים מתקרבים, כדי לשפר את סיכוייה של אוקראינה להפיל אותם, הן ע"י ירי תותחים נ"מ והן ע"י שיגור טילי נ"מ.

ועל כל זה נאמר - ברוך ה'!

כידוע, גם בישראל חוששים מזה זמן רב ממתקפת מל"טים ע"י איראן ו/או חיזבאללה, ולכן העובדה שכעת ארה"ב מגייסת את כוחה למאבק נגד המל"טים האיראנים היא מעולה בשביל ישראל, והיא חסד גדול מה' יתברך, שמביא לכך שאחד האיומים הגדולים על ישראל, ילך ויצטמצם בעזרת ה'.

כמובא בכתבה, המאבק האמריקני נגד המל"טים הוא רב-חזיתי:

1. נגד הייצור של איראן - ע"י מניעת גישה שלה למרכיבים שמבוססים על טכנולוגיה אמריקנית. מניעת הגישה הזו תביא לצמצום הייצור, או לחילופין לכך שאיראן תעבור להתבסס על מרכיבים של סין ורוסיה שהם ברמה נמוכה בהרבה, וגם בדרך כלל אמינים פחות, ונוטים ליותר תקלות. ברור שכל זה פועל ישירות לטובת ישראל, כי לאיראן יהיו פחות מל"טים, או שהם יהיו ברמה נמוכה בהרבה.

2. איתור אתרי השיגור - עובדה שתסייע גם לישראל, כי כעת ארה"ב ואוקראינה יצברו ידע בנושא זה, וארה"ב תחלוק אותו עם ישראל.

3. פיתוח טכנולוגיות להתרעה מוקדמת וללחימה נגד מל"טים ונחילי מל"טים [=קבוצות גדולות של מל"טים שתוקפות ביחד מטרה אחת, ובכך מקשות מאוד על ההתגוננות מפניהם] - גם זה מאוד חשוב לישראל, שתוכל להסתייע בטכנולוגיות הללו, ובשיטות הלחימה והיירוט השונות שמפותחות כעת.

בחסדי ה' יתברך, העובדה שאיראן פועלת עם רוסיה נגד אוקראינה - מעוררת על איראן את זעמו של כל העולם המערבי, כיוון שכל ברית נאט"ו, וארה"ב בראשה, תומכות באוקראינה. כעת, המאבק של המערב מתרחב גם לפגיעה ביכולת האיראנית בתחום המל"טים, וזוהי ברכה גדולה לעם ישראל!

פיגוע דריסה בכפר קאסם, המחבל נוטרל

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...