• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

עד מתי להפקרות? נערה נפצעה בקריית ארבע מירי ערבי

נערה כבת 14 מקריית ארבע נפגעה בראשה מירי מכיוון חברון. הנערה הובהלה במצב קשה למרכז הרפואי הדסה, והצבא פתח בחקירה
עד מתי להפקרות? נערה נפצעה בקריית ארבע מירי ערבי
כוחות הביטחון סמוך למקום הפגיעה, הערב.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נערה יהודיה כבת 14 נפצעה הערב (חמישי) מכדור רובה שנורה על ידי ערבי, ככל הנראה מחברון.

דוברות מגן דוד אדום הוציאו הודעה על הפיגוע: בשעה 16:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על צעירה שנפצעה והובאה למרפאה מקומית בקרית ארבע.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי הדסה עין כרם נערה בת 14 במצב קשה מחוסרת הכרה עם פציעה בגופה. נסיבות האירוע אינן ברורות.

הדר אלבוים, מדוברות המרכז הרפואי הדסה עין כרם מדווחת על מצבה של הנערה: אל יחידת הטראומה פונתה נערה בת 13 כשהיא מונשמת ומורדמת. בבדיקות שנערכו עם הגעתה זוהתה פגיעת ירי בראשה והיא הובהלה לחדר הניתוח. מצבה קשה מאוד.

משפחת הפצועה וכל עם ישראל מתפלל לרפואתה של תמר בת נירה, לרפואה שלימה בקרוב ממש.

תושבי קריית ארבע כועסים על השימוש במונח "ירי תועה" בחלק מכלי התקשורת, וטוענים כי מדובר בירי מכוון. גם במערכת הביטחון בודקים האם הירי בוצע בקו ישיר ממרחק של כמה מאות מטרים, באופן מכוון.

המקום בו נפגעה הנערה חשוף וניתן לבצע לעברו ירי מעומק חברון. בנוסף, פגיעת הקליע אינה בחלק העליון של ראשה - מה שמחזק את הטענה לירי בקו ישיר.

זו לא הפעם הראשונה שירי פלשתיני מגיע לישוב היהודי בחברון או לקריית ארבע. אירועים כאלו הם כמעט דבר שבשגרה, מה שמחזק את טענת התושבים, שמדובר בפיגוע ירי בכוונה תחילה, כדוגמת רצח התינוקת שלהבת פס הי"ד.

בתגובה יצאו תושבים להפגין בכביש ולחסום את תנועת הרכבים הערביים. צומת קריית ארבע נחסמה מצומת בני נעים עד צומת בית ענון. בנוסף מתקיימת הפגנה בגשר המיתרים בירושלים, ובצומת תלם.

הבוקר: נפצע קשה בפיגוע דריסה, וחיסל את המחבל

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...